Arodem Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Keanu Reeves spiller i Cyberpunk 2077 – spillet slippes i april 2020 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Well that came out of nowhere 5 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Håper bare de holder seg tro til RPG og customization og reelle valg, og ikke lar seg friste for mye av å etterlikne overfladiske forutsigbare AAA titler i samme budsjettklasse. 1 Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Jeg digger Keanu, men jeg er ikke begeistra for at han er med i spillet. Føler spillet får helt feil vibes. Mer 80 talls enn cyberpunk. 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Kul video, men må si meg enig at jeg ikke er så begeistra for kjente fjes i spillet. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Hmmm. Det ser bra ut, men de kjører veldig på med hype. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Keanu Motherfucker Reeves. Skal bli kos å spille sammen med cyborg John Wick. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Men det ser ikke ut som om de rusher det da. Og det er bra. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Håper han gjør en bedre jobb enn han gjorde på scenen. Har en sterk mistanke om at den der kommer med i Cringe Moments-listene etter E3. Fyren er kul, han, men seriøst... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Så ut som han ble ganske satt ut på scenen. Var morsomt. Føler det er mange skuespillere jeg heller ville hatt i et spill enn han, menmen in CD project we trust. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Følte ikke det var særlig cringe egentlig, litt sjokk faktor og særdeles god respons fra publikum Syns selv det egentlig bare var litt artig, Keanu er jo en likandes kar 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Jeg synes han så litt utilpass ut. Men det gikk da bra. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Er ikke 100% sikker, men tror han kan ha tatt seg et glass for mye... Er lett å si han kan ha vært nervøs, satt ut osv, men det er Keanu Reeves vi snakker om. Han burde være vant med å stå på scenen. Men for all del, fyren er kul han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Er ikke 100% sikker, men tror han kan ha tatt seg et glass for mye... Er lett å si han kan ha vært nervøs, satt ut osv, men det er Keanu Reeves vi snakker om. Han burde være vant med å stå på scenen. Men for all del, fyren er kul han. Tror nok til og med skuespillere kan slite med sceneskrekk.. Håper han gjør en bedre jobb enn han gjorde på scenen. Har en sterk mistanke om at den der kommer med i Cringe Moments-listene etter E3. Fyren er kul, han, men seriøst... Opptreden hans var jo bare utrolig morsom den. Synes forøvrig at Reeves er en utrolig kur kar så dette blir bra tror jeg. Var litt overrasket over at det kommer ut allerede i april neste år, jeg forventet meg en lansering i 2021 eller noe. Endret 10. juni 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Arctic1878 Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Sikker ok, men ikke noe fan av kjente fjes i spill. Du vil ha innlevelse, noe som blir litt brutt når man plutselig ser en kjent skuespiller fra det virkelige liv. 2 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Sikker ok, men ikke noe fan av kjente fjes i spill. Du vil ha innlevelse, noe som blir litt brutt når man plutselig ser en kjent skuespiller fra det virkelige liv. Kunne ikke vært mer enig! Styrken til spillmediet er "uendelig" tilgang på unike karakterer, og innlevelse på en helt annen måte enn hva film klarer. Blir da utrolig feil med "typecast" skuespillere som dette :/ Lenke til kommentar
kodama Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Jeg digger Keanu, men jeg er ikke begeistra for at han er med i spillet. Føler spillet får helt feil vibes. Mer 80 talls enn cyberpunk. Jeg tror det er med i planene- det er jo tross alt basert på Cyberpunk 2020 som kom ut i 1988. 80-talls vibes er synlig gjennom alt vi har sett av spillet så langt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Jeg digger Keanu, men jeg er ikke begeistra for at han er med i spillet. Føler spillet får helt feil vibes. Mer 80 talls enn cyberpunk. Keanu har vel hver med i minst 1 cyber punk film, flere om du regner med matrix i cyberpunk sjangeren. Og Keanu er vel mer en 90talls skuespiller enn 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå