Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva koster en billett??

og jeg har hørt at det er en del stjeling å sånn der, r d bra sikkerhet??

r d alkoholfrit?

aldersgrense?

En billett koster vel 550 som i fjor tipper jeg. Det er ingen sikkerhet bortsett fra den du bringer selv. Få deg en plass midt i salen, midt på en rekke så synker nok sjangsene litt, ta med deg kjetting hvis du er usikker.

Det er alkoholfritt ja og ingen aldersgrense. Skule derimot ønske det var en grense mot folk som skriver SMS-språk og bruker overdrevent mye utropstegn/spørsmålstegn :ermm:

Endret av Blib
Lenke til kommentar

*Noia for å ikke ha sett denne posten før*

Jeg joiner mer enn gjerne på HW rekka...

Count me in!!! :D

EDIT...

Jeg satt i demoscene området i fjor og lagde en del musikk, så kan ikke de som kan litt musikk, koding eller gfx si ifra, så kanskje vi kan danne vår egen lille HW.no demogruppe og entre litt compoer :D

Jeg driver også mye med grafikk ved siden av musikken, men uansett... meld dere! :)

Endret av Bornslip
Lenke til kommentar
T-skjorta er da vitterlig gratis.

Den offisielle TG t-skjorta som ligger i goodiebagen er gratis ja, men det er ikke den vi snakker om. I fjor lagde vi (øhm, Xell lagde :) en egen eksklusiv t-skjorte kun for den lille gjengen vi samla. Du kan selv se hvordan den så ut bak m/logo og forann m/nick. Det er en ny slik t-skjorte (sort i år) som vi tenker på.

Forøvrig har vi IKKE LOGO for dette året så sett igang folkens og lag noen forslag til logo som kan egne seg på sort bakgrunn. Og da gjerne noe som kanskje ikke fokuserer så mye på #hw.no, men en som alle kan gå med :)

Forøvrig, når dere lager forslag, lag dem i vektor format eller bruk en høy dpi! .jpg bilder i 72dpi er ikke bra for trykk. Bruk et lossless format og sett dpi til f.eks 600. Så kan dere heller lagre en komprimert sak for visning på web i tillegg :)

Lenke til kommentar

SirHartge, du må nesten bli med da, er du klar over hvor fett tg kommer til å bli??

Atmosfæren om natta da det eneste som lyser opp er funky pyntelys og dataskjermer, og masse musikk, 50 kroners burgere som smaker dritdigg, masse cola, fri tilgang til et massivt nettverk, masse folk med samme interesser... bare generelt TG "feelingen"...ohhh, jeg gleder meg så syyyyykt! :D Alle som tviler og som har penger til å bli med, BLI MED! Tviler på at noen vil angre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...