josh909 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ..eller bruk den dere har fra før. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg blir gjerne også med, men jeg kjenner ikke noen av dere da Blir vell mest med for å bli kjent med de som jeg møter offte på forumet! Er det ok eller? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 skulle da tro det....kjenner ingen jeg heller, det er alltid morsomt å møte nye mennesker Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Det er jo det som er litt av poenget..... bli bedre kjent. Når man ikke kjenner noen har man jo et godt utgangspunkt Lenke til kommentar
KaiZer_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har aldri vært på TG. Har alltid hatt lyst da men, har liksom ikke blitt noe av. tar meg sikkert en tur med PC i -04. *kjenner sommerfuglene i magen* Gler meg!! Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Herlig! Jeg kommer og joiner hw.no rekka! Har heller ikke vært på TG før.. Hva koster t-skjorta? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jaja, da er det klart at billettene blir lagt ut for salg 2. februar klokka 18.00 - husk å regge konto på partyticket.net folkens *forbereder seg* Lenke til kommentar
knutby Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Håper alle som sier de blir med, blir med også da! Jeg er sikker. Har hvert der 2 ganger på rad og det skal ikke ende nå... ca.12 dager igjen til bilettene Endret 22. januar 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Hva koster t-skjorta? 100,- hvis vi får til noe liknede som i fjor Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hva koster en billett?? og jeg har hørt at det er en del stjeling å sånn der, r d bra sikkerhet?? r d alkoholfrit? aldersgrense? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har planlagt TG i et halvanannet år nå jeg, men det ble ikke noe av i år heller Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) hva koster en billett??og jeg har hørt at det er en del stjeling å sånn der, r d bra sikkerhet?? r d alkoholfrit? aldersgrense? En billett koster vel 550 som i fjor tipper jeg. Det er ingen sikkerhet bortsett fra den du bringer selv. Få deg en plass midt i salen, midt på en rekke så synker nok sjangsene litt, ta med deg kjetting hvis du er usikker. Det er alkoholfritt ja og ingen aldersgrense. Skule derimot ønske det var en grense mot folk som skriver SMS-språk og bruker overdrevent mye utropstegn/spørsmålstegn Endret 22. januar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) *Noia for å ikke ha sett denne posten før* Jeg joiner mer enn gjerne på HW rekka... Count me in!!! EDIT... Jeg satt i demoscene området i fjor og lagde en del musikk, så kan ikke de som kan litt musikk, koding eller gfx si ifra, så kanskje vi kan danne vår egen lille HW.no demogruppe og entre litt compoer Jeg driver også mye med grafikk ved siden av musikken, men uansett... meld dere! Endret 22. januar 2004 av Bornslip Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 T-skjorta er da vitterlig gratis. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 T-skjorta er da vitterlig gratis. Den offisielle TG t-skjorta som ligger i goodiebagen er gratis ja, men det er ikke den vi snakker om. I fjor lagde vi (øhm, Xell lagde en egen eksklusiv t-skjorte kun for den lille gjengen vi samla. Du kan selv se hvordan den så ut bak m/logo og forann m/nick. Det er en ny slik t-skjorte (sort i år) som vi tenker på. Forøvrig har vi IKKE LOGO for dette året så sett igang folkens og lag noen forslag til logo som kan egne seg på sort bakgrunn. Og da gjerne noe som kanskje ikke fokuserer så mye på #hw.no, men en som alle kan gå med Forøvrig, når dere lager forslag, lag dem i vektor format eller bruk en høy dpi! .jpg bilder i 72dpi er ikke bra for trykk. Bruk et lossless format og sett dpi til f.eks 600. Så kan dere heller lagre en komprimert sak for visning på web i tillegg Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 BEgynner å gleder meg jeg også. Har nesten bestemt meg for å bli med Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1580181 Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg står ikke på lista jo.... *skuffa* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg står ikke på lista jo.... *skuffa* oppdatert Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 SirHartge, du må nesten bli med da, er du klar over hvor fett tg kommer til å bli?? Atmosfæren om natta da det eneste som lyser opp er funky pyntelys og dataskjermer, og masse musikk, 50 kroners burgere som smaker dritdigg, masse cola, fri tilgang til et massivt nettverk, masse folk med samme interesser... bare generelt TG "feelingen"...ohhh, jeg gleder meg så syyyyykt! Alle som tviler og som har penger til å bli med, BLI MED! Tviler på at noen vil angre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå