Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

det er ikke veldig stivt. Det er som andre trykk som er sånn belegg på skjorta. Det ligger liksom et gummilag der istede for at bare tøyet er farget. Typisk sånnt trykk som må vaskes på vranga ellers så slites det vekk i striper. Også må man ikke bruke strykejernet på det for da ødelegger man strykejernet (og trykket)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mye av grunnen til at det sorte synes så godt er blitzen :yes: men siden det er et belegg som ligger utenpå bomuls-stoffet synes det litt. Men jeg kommer til å klippe bort så mye som mulig, men det er grenser for hvor mye man klarer å klippe bort rundt bokstavene.

Hva mener du med det hvite, Anders? Logoen er blå og grå.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
laget en liten "test-trykk" til tskjorter i dag. De overføringene fra clasern ser ut til å fungere ganske bra. Bare noen småting som man må passe på så blir det nesten perfekt trykk. Det blir sånn "gymmiert" trykk. Bilder av "prototypen" ligger her. Det er ikke den offiselle logoen.

Lookin`nice :dribble:

Lenke til kommentar

Hjelp! /me wanna bli med :p

men sliter litt,holder til i troms,og har ikke bil.

noen som vet noen måter jeg kan hive meg med på? forhåpentligvis ikke SÅ dyrt.

er student så er ikke stinn av gryn!

vil være med jeg,blir mitt første TG da.

Har lyst å henge med hw.no folket,liker å spille,MEN ekke noen cs kiddie som roper å skriker.

Tommy

Lenke til kommentar

Fra tg-siten: "Feel free to make one website logo and one t-shirt logo as long as they look about the same/has the same feel/is based on the same original concept."

Svarer det på spørsmålet ditt?

Forøvrig en annen kommentar fra logocompo-siden: "Also remember that the logo will be used on the TG 2004 t-shirt which will be handed out to every participant of the party so it has to look good at some distance and not just up close."

Det pleier de jo å være flinke til å ødelegge selv med crappy opløsning på t-skjorte-printen :(

Lenke til kommentar

Tror jeg hiver meg med på Tg04. Hadde lyst til å dra i fjor, men for en eller annen (kvinnelig :p) grunn så ble det campingtur i skauen.

Aldri igjen.

Så i år blir det kanskje Tg. Det spørs litt da. Spørs om jeg får med noen amigos. Sitter gjerne med dere om en 17år gammel (fyller 17 under Tg om jeg ikke har telt helt feil) nordlending, med litt gamer-tendenser er velkommen?

Om noen i Troms eller et par timer nord/sør (som narvik,harstad, bardufoss) arrangerer en busstur så kontakt meg. Har lite lyst til å hive kassa på fly etter en mildt sagt, ille episode med en slektning av meg. (Knuste pc-komponenter høres vel ikke så bra ut :no:)

Kommer nok til å spille en del, men har lyst til å bli kjent med folket også.

Lenke til kommentar

Forresten, støtter forslaget om å dele opp rekka i grupper. Blir kanskje litt bedre for de som vil spille mer enn andre, og de som vil møtes og bli kjent osv.

Kunne tenkt meg å sitte sammen gamer-folket siden det blir nok det jeg kommer til å gjøre mest. Men ikke hele tiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...