FpsStu Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Går mot at jeg og (minst) 2 kompiser drar på TG i år fra Trondheim.Ettersom at jeg ikke gidder å ta lappen blir det tog som er alternativet. Hvordan er det mulighetene til å komme seg fra jernbanestasjonen på Hamar til vikingeskipet? tok toget i fjor, gikk greit, hvis du ikke har mye bagasje da (pc, skjerm, bag, sekk) Pleier ofte å være lett å finne noen som blir med å spleise på (maxi) taxi fra tog stasjonen, så taxi fra stasjonen til tg koster ca 20-40pr pers ulempe med tog er seff lite bagasje plass... mens du kan ta med stol, seng og alt annet med i bil... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Lite plass på tog? pøh Jobber da i jernbanen selv, og har foreldre som er sjef, har aldri blitt nekta å ha med mye på toget jeg Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 joa, men laste av og sånt, tenk at dette skal gjennom masse steder... heis, trapper, osv... kan bli masse stress... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg drar ikke på TG uten jeg har fått lappis vertfall Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg drar ikke på TG uten jeg har fått lappis vertfall huuh? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg drar ikke på TG uten jeg har fått lappis vertfall Laptop på TG er ikke såååå kult da. Syns det er me kulere å komme i Barebone og LCD skjerm (som meg og Dikky) 1337. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 enig med bjaa, og vrir litt på den... "drar ikke på TG uten at jeg har fått meg lcd først". Men det skal jeg ha i løpet av 2 mndr Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg drar ikke på TG uten jeg har fått lappis vertfall Laptop på TG er ikke såååå kult da. Syns det er me kulere å komme i Barebone og LCD skjerm (som meg og Dikky) 1337. lappis OG LCD seff Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Frister fælt nu å være med.. Men kan jobbe og tjene gode penger den påsken.. Har heller ikke lyst til å sitte oppe i 3 dager i strekk å ødelegge alt som har med sovevaner og slikt.. Har jeg aldri likt.. Men det hadde vært fett å møte so3 folket selvom jeg ikke vet om jeg hadde blitt tatt imot på #hw.no rekka..? eller? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Sparks: Selv jeg blir med. Har bare væt på IRC 2 ganger på et års tid og har under 10 poster i hele Off Topic-seksjonen Har forresten skaffet meg et tastatur som er 10cm kortere enn det forrige pluss LCD-skjerm i år så jeg kommer til å ha et helt hav av overflødig plass Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Sparks: Selv jeg blir med. Har bare væt på IRC 2 ganger på et års tid og har under 10 poster i hele Off Topic-seksjonen Har forresten skaffet meg et tastatur som er 10cm kortere enn det forrige pluss LCD-skjerm i år så jeg kommer til å ha et helt hav av overflødig plass Synes det gikk greit med plassen. Selv om jeg hadde et server tower og 19" sony skjerm. Kjipeste var å bære alt sammen. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Noen som vet hvordan plassen blir i år?? Kommer til å gå mental hvis det ikke blir mere plass i år. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Noen som vet hvordan plassen blir i år?? Kommer til å gå mental hvis det ikke blir mere plass i år. LCD skjerm er svaret Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ekke alle som har råd til det da.... mofo, men jeg blir seff med på hw.no rekka....... blir lite gaming på meg i år... * kommer med en 200GB og 250GB disk HEEEELT TOmmE!!* *glede seg* Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 med campingvogn, er soveproblemer og matproblemer løst:D, hadde campingvogn i fjor, og med kjøleskap og komfyr osv er det mye bedre å være på tg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nje, sove på tribunen og spise "Spis-hvor-mye-du-vil"-pizza er en *stor* del av opplevelsen med TG da. Blir nødt til å kjøre samme stil i år også jeg iallefall Skal også få kjøpt meg en 300GBer eller noe før TG: Weeeeee Lenke til kommentar
atticus Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nå har BjaA sviket hele #hw.no rekka og meg og Dikky personelig. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Nje, sove på tribunen og spise "Spis-hvor-mye-du-vil"-pizza er en *stor* del av opplevelsen med TG da. Det greie med å sove i hallen er at man bruker ikke mer tid på søvn en strengt talt nødvendig. Man ligger akkurat så ubehagelig, og har akkurat så mye støy rundt seg, at man våkner at seg selv når man er nesten uthvilt Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) laget en liten "test-trykk" til tskjorter i dag. De overføringene fra clasern ser ut til å fungere ganske bra. Bare noen småting som man må passe på så blir det nesten perfekt trykk. Det blir sånn "gymmiert" trykk. Bilder av "prototypen" ligger her. Det er ikke den offiselle logoen. Endret 17. januar 2004 av Xell Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ooh, stilig. Vil det trykkgreiene bli *veldig* stivt eller mulig å bevege seg i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå