Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Går mot at jeg og (minst) 2 kompiser drar på TG i år fra Trondheim.

Ettersom at jeg ikke gidder å ta lappen blir det tog som er alternativet.

Hvordan er det mulighetene til å komme seg fra jernbanestasjonen på Hamar til vikingeskipet?

tok toget i fjor, gikk greit, hvis du ikke har mye bagasje da (pc, skjerm, bag, sekk)

Pleier ofte å være lett å finne noen som blir med å spleise på (maxi) taxi fra tog stasjonen, så taxi fra stasjonen til tg koster ca 20-40pr pers

ulempe med tog er seff lite bagasje plass... mens du kan ta med stol, seng og alt annet med i bil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frister fælt nu å være med.. Men kan jobbe og tjene gode penger den påsken.. Har heller ikke lyst til å sitte oppe i 3 dager i strekk å ødelegge alt som har med sovevaner og slikt.. Har jeg aldri likt..

Men det hadde vært fett å møte so3 folket selvom jeg ikke vet om jeg hadde blitt tatt imot på #hw.no rekka..? eller?

Lenke til kommentar

Sparks: Selv jeg blir med. Har bare væt på IRC 2 ganger på et års tid og har under 10 poster i hele Off Topic-seksjonen :D

Har forresten skaffet meg et tastatur som er 10cm kortere enn det forrige pluss LCD-skjerm i år så jeg kommer til å ha et helt hav av overflødig plass :p

Lenke til kommentar
Sparks: Selv jeg blir med. Har bare væt på IRC 2 ganger på et års tid og har under 10 poster i hele Off Topic-seksjonen :D

Har forresten skaffet meg et tastatur som er 10cm kortere enn det forrige pluss LCD-skjerm i år så jeg kommer til å ha et helt hav av overflødig plass :p

Synes det gikk greit med plassen. Selv om jeg hadde et server tower og 19" sony skjerm. Kjipeste var å bære alt sammen.

Lenke til kommentar
Nje, sove på tribunen og spise "Spis-hvor-mye-du-vil"-pizza er en *stor* del av opplevelsen med TG da.

Det greie med å sove i hallen er at man bruker ikke mer tid på søvn en strengt talt nødvendig. Man ligger akkurat så ubehagelig, og har akkurat så mye støy rundt seg, at man våkner at seg selv når man er nesten uthvilt ;)

Lenke til kommentar

laget en liten "test-trykk" til tskjorter i dag. De overføringene fra clasern ser ut til å fungere ganske bra. Bare noen småting som man må passe på så blir det nesten perfekt trykk. Det blir sånn "gymmiert" trykk. Bilder av "prototypen" ligger her. Det er ikke den offiselle logoen.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...