atticus Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 det tok vel 3 dager før det var utsolgt i fjord?? Det betyr ikke at det ikke satt masse masse masse folk å prøvde å få kjøpt billetter hele tiden. Treig server. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du kan få kjøpt biletter så sent som 2 uker før TG, glatt. Alle blir utsolgt på en ukes tid vel, men det er VANNVITTIG mange som avlyser. Bare still deg på lista så kommer du nok med etter hvert Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) I fjor var vel (desverre synes jeg) gjennomsnitt alderen under 20. Håper å kunne trekke den litt opp i år Tar du en titt på lista Mr.Ueland så ser du at gj.snitts alderen nok blir under 20 i år også. Vet forøvrig at Telcontar kommer på TG, så det hjelper jo litt på snittet Men når det er såpass mange så er du jo sikker på at hvertfall noen oppfyller dine ønsker om alder og interesser Endret 5. januar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
atticus Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 I fjor var vel (desverre synes jeg) gjennomsnitt alderen under 20. Håper å kunne trekke den litt opp i år Tar du en titt på lista Mr.Ueland så ser du at gj.snitts alderen nok blir under 20 i år også. Vet forøvrig at Telcontar kommer på TG, så det hjelper jo litt på snittet Men når det er såpass mange så er du jo sikker på at hvertfall noen oppfyller dine ønsker om alder og interesser Nå må du huske at jeg fyller 18 en måned før TG så da blir gjennomsnittet mye mer høyere enn hva det ville vært nå ! [ Noen i Akershus området med bil som skal til TG ? ] Lenke til kommentar
knatten Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Humm.. er det noen scenere her da? Har vært scene-lurker siden '95 eller noe, og deltok i demo og fastmusic-compo på TG'00. Hadde egentlig ikke tenkt meg på TG i år, men virker som det er flere enn meg som ikke er så ivrige gamere og da er det jo kanskje litt aktuelt. For ordens skyld kan det nevnes at jeg er 24 år, så vil jo evt. trekke snittet litt opp. Så, er det noen scenere der ute? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Demoscene ja, ser man det! Hvordan pleier kompoaktiviteten på TG å være "på stedet" ? Er ikke aktiv selv nå, men har fulgt med på demoer siden ..tja, må ha vært 6-7 år gammel, og er nå 25 LOL! DEN interessen forsvinner ALDRI! Etter å ha lagt all form for LAN-party i grus 6-7 år, begynte jeg så smått igjen på OsloLAN 2003 og tenkte å ta en tur innom TG04 :-) Planlegger selv å dra med noen kjente. Men det blir fort 3-4000 kroner, og for en blakk student svir det litt ekstra. Mange grandiser med pepperoni + nudler der ja Lenke til kommentar
knatten Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvordan pleier kompoaktiviteten på TG å være "på stedet" ? For å være ærlig så er ikke TG noe særlig bra scene-party lenger tror jeg. Har ikke vært der siden 2000, og da var det labert. Var kun fem demoer det året, men hei, vi dro i land andreplassen, aldri så galt osv. Men var 10 demoer i fjor, så kan hende 2000 var et dårlig år. Det hadde forævrig vært kult å reise på pilgrimsferd til Assembly en gang da, men det spørs vel om det blir noe av... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg skal til TG tror jeg Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei venner og ukjente, mulig for en innvandrer fra #hw.no@EFnet å henge seg på lasset? Er ikke gamer, ikke over 25 ( 18 ), ikke sosial ( agorafobi? ) , og vestlending Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 agorafobi?? spørs nå på det;D men du er velkommen for min del Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hvordan kommer jeg meg dit da, bor i tr.heim (kanskeje noen som har sagt det, men gidder ikke lese alle postene), men det er bare det at det er bare jeg av alle mine vanner som "henger" på hw.no så om jeg skulle dratt på tg04 så hadde det sikkert blitt for å spille tør ike møte dere alene, kanskje dere er massemordere med øks Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Det er jo en aldri så liten mulighet for at det er flere fra tr.heim som skal nedover. Er du heldig så kanskje det arrangeres buss. Eneste rådet jeg har er egentlig å følge med på TG-siten og TG-forumet. De pleier å ha en egen kategori for transport hvor folk kan snakke med hverandre og få ordnet skyss på den ene eller den andre måten. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 lovende, men jeg stoler ikke på noe tall før folk har kjøpt billetter og vi skal reservere plasser. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvor mange har jeg glemt nå? Meg ;p Transport skal jeg alltids skaffe, og får vel en kamerat med meg. Hvis jeg får sitte på hw(/#hw)-rekka da. Skal vel ha meg en T-skjorte hvis det blir noe av. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Jeg var på TG03. Syntes det bare var leven og bråk hele tiden, så jeg har ikke tenkt meg tilbake egentlig. Dog, jeg satt alene :\ Skal nok på GameSphere med en vennegjeng på ca 5-6. Endret 8. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
gather Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hva med å mekke et #hw.no scene team sikkert noen scene folk som skal sitte på rekka Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Må innrømme at jeg ikke hadde planer om TG i år. Men fikk mer og mer lyst å dra siden kjente folk fra #hw.no@undernet skal. Om flere kommer, så kan jeg sikkert overtales Jeg kjører mest sannsynlig bil fra Ålesund, så jeg har kanskje et par plasser ledig. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Går mot at jeg og (minst) 2 kompiser drar på TG i år fra Trondheim. Ettersom at jeg ikke gidder å ta lappen blir det tog som er alternativet. Hvordan er det mulighetene til å komme seg fra jernbanestasjonen på Hamar til vikingeskipet? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 |fsk| : se på http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...sport/view.html vet at det er "fjorårets" informasjon, men blir nok likt i år også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå