Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I fjor var vel (desverre synes jeg) gjennomsnitt alderen under 20. Håper å kunne trekke den litt opp i år ;)

Tar du en titt på lista Mr.Ueland så ser du at gj.snitts alderen nok blir under 20 i år også. Vet forøvrig at Telcontar kommer på TG, så det hjelper jo litt på snittet :) Men når det er såpass mange så er du jo sikker på at hvertfall noen oppfyller dine ønsker om alder og interesser ;)

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
I fjor var vel (desverre synes jeg) gjennomsnitt alderen under 20. Håper å kunne trekke den litt opp i år ;)

Tar du en titt på lista Mr.Ueland så ser du at gj.snitts alderen nok blir under 20 i år også. Vet forøvrig at Telcontar kommer på TG, så det hjelper jo litt på snittet :) Men når det er såpass mange så er du jo sikker på at hvertfall noen oppfyller dine ønsker om alder og interesser ;)

Nå må du huske at jeg fyller 18 en måned før TG så da blir gjennomsnittet mye mer høyere enn hva det ville vært nå ! :p

[ Noen i Akershus området med bil som skal til TG ? ]

Lenke til kommentar

Humm.. er det noen scenere her da? Har vært scene-lurker siden '95 eller noe, og deltok i demo og fastmusic-compo på TG'00. Hadde egentlig ikke tenkt meg på TG i år, men virker som det er flere enn meg som ikke er så ivrige gamere og da er det jo kanskje litt aktuelt.

For ordens skyld kan det nevnes at jeg er 24 år, så vil jo evt. trekke snittet litt opp.

Så, er det noen scenere der ute?

Lenke til kommentar

Demoscene ja, ser man det! Hvordan pleier kompoaktiviteten på TG å være "på stedet" ? Er ikke aktiv selv nå, men har fulgt med på demoer siden ..tja, må ha vært 6-7 år gammel, og er nå 25 LOL! DEN interessen forsvinner ALDRI!

Etter å ha lagt all form for LAN-party i grus 6-7 år, begynte jeg så smått igjen på OsloLAN 2003 og tenkte å ta en tur innom TG04 :-)

Planlegger selv å dra med noen kjente. Men det blir fort 3-4000 kroner, og for en blakk student svir det litt ekstra. Mange grandiser med pepperoni + nudler der ja :laugh:

Lenke til kommentar
Hvordan pleier kompoaktiviteten på TG å være "på stedet" ?

For å være ærlig så er ikke TG noe særlig bra scene-party lenger tror jeg. Har ikke vært der siden 2000, og da var det labert. Var kun fem demoer det året, men hei, vi dro i land andreplassen, aldri så galt osv. :) Men var 10 demoer i fjor, så kan hende 2000 var et dårlig år.

Det hadde forævrig vært kult å reise på pilgrimsferd til Assembly en gang da, men det spørs vel om det blir noe av...

Lenke til kommentar

hvordan kommer jeg meg dit da, bor i tr.heim (kanskeje noen som har sagt det, men gidder ikke lese alle postene), men det er bare det at det er bare jeg av alle mine vanner som "henger" på hw.no :p så om jeg skulle dratt på tg04 så hadde det sikkert blitt for å spille :blush: tør ike møte dere alene, kanskje dere er massemordere med øks :scared:

Lenke til kommentar

Det er jo en aldri så liten mulighet for at det er flere fra tr.heim som skal nedover. Er du heldig så kanskje det arrangeres buss. Eneste rådet jeg har er egentlig å følge med på TG-siten og TG-forumet. De pleier å ha en egen kategori for transport hvor folk kan snakke med hverandre og få ordnet skyss på den ene eller den andre måten.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke hadde planer om TG i år. Men fikk mer og mer lyst å dra siden kjente folk fra #hw.no@undernet skal.

Om flere kommer, så kan jeg sikkert overtales :)

Jeg kjører mest sannsynlig bil fra Ålesund, så jeg har kanskje et par plasser ledig.

Lenke til kommentar

Går mot at jeg og (minst) 2 kompiser drar på TG i år fra Trondheim.

Ettersom at jeg ikke gidder å ta lappen blir det tog som er alternativet.

Hvordan er det mulighetene til å komme seg fra jernbanestasjonen på Hamar til vikingeskipet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...