Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

ok, her ser vi porblemet med forum..... det er veldig lett å ta ektremtolkninger av det som blir sagt og det med blir ting veldig missforstått. Må tolke meg selv fra 2 steder i denne tråden

 

første posten:

tradisjonelt har vi prøvd å samle en gjeng som ikke er interisert i å sitte å spille hele døgnet

 

sier altså ingen ting om at jeg hater gamere, men den dagen jeg drar på lan og de 10 nærmeste på rekke ikke gjør annet enn å spille, eller prøver å finne en anne klan de kan spille mot, de første 3 dagene av lanet, det blir mitt siste lan, for da har jeg garantert kjeda rævva av meg.

 

etter at sosohal hadde gitt intrykk av at alle som prøver å åpne et spill blir steinet ut av rekke (og blib lurte på hvorfor rekke skulle være gamer fri;

 

nei for all del, men det hele startet som en måte å slippe å havne midt inni en gjeng med cs-spillende fjortisser som sitter og hyler og skriker, og som ikke gjør annet enn å spille i 4 døgn. Det var flere som spilte endel i fjor. Man kan jo kanskje dele det opp litt. Personlig kommer jeg garantert ikke til å spille og dermed sitter jeg helst i nærheten av folk som heller ikke gjør det. Akkurat som de som vil spille litt sikkert helst sitter i nærheten av andre som også vil spille litt.

 

edit: leit at du ikke vil være med sosohal. Det er ikke det at jeg ikke liker folk som spiller, men hvem er det egentlig som synes det er ok å ha en hylende cs-geek ved siden av seg i 4 døgn?... selv de som liker å spille litt synes det er slitsomt.

 

har altså ikke noe i mot at folk bruker pcen til underholdning (spill). Det jeg personlig ikke orker er hylende fjortisser. Hjelper ikke om du er 25, sitter du i 4 døgn og hyler og gauler over et spill er du fjortiss! Derfor startet dette med å samle hardware-folk. For jeg tenkte den gang (for 2 år siden) at de er i hvertfall mennesker jeg kan prate hardawre med, og da har man i utgangspunktet i hvertfall noe felles.

 

Må igjenn påpeke at jeg synes det er dumt at lan-kategorien havnet under spill. Lan handler jo ikke bare om spill (spesielt ikke lan som TG), men nå ble det jo kaos bare fordi man prøver å trekke med seg litt mer allsidighet :(

 

Har man bestemt seg for å dra på TG og være med på cs-kompoen, for all del, gjør det, men da bør man jo sitte sammen med de man skal spille med. Så kan man jo heller stikke bortom rekka og si hei når man ikke spiller hvis man har lyst til å bli bedre kjent ;) . Dersom man ikke skal være med på spill-kompoer, men liker å spille litt så bli med, men dersom du har en uvane å bli "litt" høylytt når du spiller så ikke regn med at du kommer til å bli populær bandt de som sitter nærmest!

 

Dette er ikke noe diktatur. Selvom jeg prøver å organisere litt er det ikke slik at jeg sitter å bestemmer; du får være med, du får ikke.... Det eneste vi har prøvd er å samle hardware-freaks, ikke gamer-geeks, så får folk selv bestemme om det er noe for dem eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx|xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

...forum.hardware.no rekke................forum.hardware.no gamere

...#hw.no rekke.................................#hw.no rekke gamere

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx|xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

:D

 

:yes:

 

 

Er vel så enkelt at en grei person setter opp en database elns hvor folk kan registrere seg og velge hvor de vil sitte.. Dvs.. under de respektive gruppene. Og kanskje ønske plasser / hvem de gjerne vil sitte ved siden av

 

Så vet man jo nogelunde hvor store gruppene vil være..

 

Kanskje best etter at bilettene er lagt ut for salg

Endret av atticus
Lenke til kommentar

Åhh,, dette så virkelig interessant ut; kunne vært greit å komme seg vekk fra hylende - CS folk ja.

 

Jeg er med jeg.. Antagelig, hvis det ikke blir for stort press fra andre kamerater o.l... ;)

Er dette bindende påmelding til rekka, eller kommer den først etter at bilettene er lagt ut?

Lenke til kommentar

Da er det disse til nå:

 

1.Xell

2.Anders Leipsland

3.The_Creator

4.adawen

5.King_mephisto

6.Sakris

7.kjakan_mm

8.allyse

9.Mr.Ueland

10.CFD

11.B|Real

12.atticus

13.Blib

14.Lapette

15.Loffelur

16.talibanan

17.Durval-tur

18.el_diablo_21

19.frida_frosk

20.ascona_b

21.SirHartge

22.Bornslip

23.Messias^

24.Raphaug

25.bjaa

26.microkypex

27.kypex24

28.raptor21

29.cfenzo

30.Alastor

31.telcontar

32.gather

 

Hvor mange har jeg glemt nå? :dontgetit:

 

Vi bør vel kunne få til noen t-skjorter i år og :D

Endret av Mr.Ueland
Lenke til kommentar
Da er forberedelsene tin The Gathering 2004 i gang :D

 

Hvem blir med på HW.no rekke i år? Vet at denne kategorien havnet under spill (grøss) men tradisjonelt har vi prøvd å samle en gjeng som ikke er interisert i å sitte å spille hele døgnet, men som synes det er ok å samles for å treffe forum-folk og bli kjent.

Når eg er på LAN lokalt pleie dei fleste og seia te mg ka du gjør her da når du ikkje spille 24/7

Lenke til kommentar
Har lyst til å dra på TG i år, men er det noen som har dato for slipp av bilettene?

|FSK| : billettene pleier å bli sluppet i månedsskiftet januar/februar. Det du bør gjøre allerede nå er å registrere deg på www.partyticket.net Ellers, følg med på www.gathering.org ;)

 

atticus: Virker som en veldig grei inndeling det forslaget der :) Støttes hvertfall av meg

Lenke til kommentar

Ser interessant ut, dette her. :) Blir i såfall mitt første TG. Det er noen hvis'er, though...

 

*Økonomi (skal vel får ordnet det)

*Får lov (den skulle vel være i boks)

*Får en kamerat med meg.

 

Kjipt å dra på LAN alene.

 

Apropos transport... Blir det arrengert noen turer fra Bergen->Hamar? Hvis ikke, er det flere fra Bergen(-sområdet) som skal på hw-rekken?

 

Edit:

Partyticket-konto er ihvertfall fikset. Får se hva det blir til.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Antar hvertfall at vi gjør det samme som i fjor, nemlig deler oss på to sider av en gang. Det var imho ganske vellykka.

Det høres fornuftig ut også.

Da blir det sikkert ikke stor krangel om plass i midtgang heller, selvom vi alle ikke er kjente.

 

 

Som jeg ser på bildet til phunkee så var det jo ikke så mange hw.no folk som var der [selvom det taes med en klype salt].

 

Her er et litt finere bilde av "forslaget" mitt.

Som dere sikkert ser så er "non gamer" avdelingen større, men dette kommer o helt ann på hvor mange som får billetter og hvem som vil sitte hvor.

 

Så hvis vi deler opp i diverse grupper også kan folk legge inn ønsker om hvor de vil sitte :)

 

 

tg%20seat.JPG

 

 

[Mitt først TG og jeg er _så_ engasjert.. Ikke bra]

 

Og en ting til.. Jeg vil ha t-shirt Xell !.. Betaler gjerne :p

Endret av atticus
Lenke til kommentar

til MR.Ueland.

Legg til Marius aka talibanan og kay aka durvl-tur

To kompiser som skal bli med.

 

Gleder meg villt til dette:D var registrert på hw.no i 01 eller no. men var ikke hvert aktiv før jeg begynte i fast job i sommer.

 

edit: ja, jeg vil også t-shirt! pass på å få noe som er av litt bedre kvalitet en tg shirtene.. var en smule gjennomsiktige :thumbdown: (sikkert bra i noen tillfeller:D)

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

Hei

Jeg lurte litt på først.. er det mulig for en 17åring og snike seg inn...? :blush:

Snedig med litt eldre folk (No offend) som jeg tviler på stjeler, hyler og gråter vær gang de dør i et spill.. (Og kanskje klarer ansvaret med og oppføre seg litt.. ;) )

 

Og en ting til, noen ifra Nord Trøndelag som skal til TG og kanskje har plass til en eller to til? Ellers blir det vanskelig å komme meg nedover.. da jeg fyller 18 litt vel sent på året. (Om noen vet PM meg værsåsnill *babyface*)

 

 

mvh

André.

Lenke til kommentar

alle aldere er lov så lenge man ikke er fjortiss i hue. :)

 

Grunnen til at jeg har den kommentaren er at de over 25 av en eller annen grunn ser ut til å ikke dra på lan fordi de tror at det ikke er gøy der fordi det bare er drittunger der. Men det er det ikke ;)

 

I fjor var vel (desverre synes jeg) gjennomsnitt alderen under 20. Håper å kunne trekke den litt opp i år ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...