knutby Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvor sitter Xell? Je vill ha sjorte er nå på plass på rad23 plass51. Kom og hent Der sitter det jo ***ranerne*** på en tom plass... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Aaaaaaaaaaah..det er så DIGG å endelig ha nett her Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/04/07/395403.html Hehe... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Pingu er da for f*** ikke maskoten til Linux. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Konklusjon av TG hittil: uten nett, uten lan og uten strøm i et par timer ... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Hvor sitter Xell? Je vill ha sjorte er nå på plass på rad23 plass51. Kom og hent Der sitter det jo ***ranerne*** på en tom plass... sorry... har ikke akkurat giddi å sitte på plassen min hele tiden når vi ikke har hatt nett. Men hvis du hadde svart på den mailen jeg sendte tidligere med *din* plassering hadde jeg kommet bortom vettø Er forøvrig flere av de som ikke sitter på rekka som ikke har klart å formidle hvor de sitte rog da er det litt vanskelig for meg å finne dere. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Konklusjon av TG hittil: uten nett, uten lan og uten strøm i et par timer ... Relax, Mr Ueland: At least you're THERE! Og ikke sitter her og jobber på en %&/( avhandling hele påskeferien. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Sitter på row 23 plass 65. Er ingen soveplasser som jeg finner, så får vel bli oppe nå. Noen som vil komme bort å hilse på? Litt ensomt her for øyeblikket Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hahaha! Dere er så eid! Jeg har aldri vært uten nett i mer enn 10 min Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 F A E N ! Endelig fikk raden min internett også, satt siden kl 20.00 i går ut det A R G H, mildt sagt plagsomt Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Huff, slik jeg forstår det, er TG04 en stor skuffelse? Er det mange uten nett? :/ Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 TG04 er *hittil* en skuffelse. Nå, i dag morges, kom nettet opp, strømproblemet mitt er vekke og jeg har fått ned 10GB siden jeg våknet. Det går fremover Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dere har hatt maks uflaks Eneste problemet nå er at det går sinnsykt tregt på DC... Hvorfor kan ikke folk bare laste ned den jævla msblast patchen? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dere har hatt maks uflaks Eneste problemet nå er at det går sinnsykt tregt på DC... Hvorfor kan ikke folk bare laste ned den jævla msblast patchen? fordi at det er idioter overalt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 TG04 er *hittil* en skuffelse. Nå, i dag morges, kom nettet opp, strømproblemet mitt er vekke og jeg har fått ned 10GB siden jeg våknet. Det går fremover Blib, hvor sitter du henne? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 TG04 er *hittil* en skuffelse. Nå, i dag morges, kom nettet opp, strømproblemet mitt er vekke og jeg har fått ned 10GB siden jeg våknet. Det går fremover Blib, hvor sitter du henne? Rett bak meg, hvis jeg ikke tar skammelig feil.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Yess. GEn til venstre for deg og så ett hakk bak. Ta en tur bortom imorgen tidlig hvis du vil. Nå er jeg *trøtt* Herregud, jeg fant plutselig ut at det at all data lagt på et RAID-cluster på et par SATA-disker under et nforce-chipset blir korrupt og _at det finnes en fix til det!_ Så nå kan jeg sove godt og vite at ingenting blir fucket Bilde av [email protected] nå så du ikke kan ta feil Endret 9. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Ugh... I got furry teeth... Kanskje jeg skal pusse tenna.. Men da må jeg reise meg.. Neh.. Hvor mange liter cola har folket drukket i dag da? Jeg er oppe i 2,5, minst... Endret 9. april 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 MISUNNELSE Har så lyst til å bare kjøpe svart nå, neida Jeg MÅ ut til neste år, koste hva det koste vil! Men, hva koster egentlig en ukes billett( )? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 600 spenn for selve billetten, men så kommer transport, mat, drikke, energidrikke osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå