Ueland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 begynner å få en følelse av at jeg bør komme ut på ettermiddagen...rite? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg kommer ca kl. 12.00, og da BURDE køen være minimal. Siden alle bestiller sånne armbånd, så går jo mesteparten av køen "smuth", jeg sattser på det.. Men hva skjer om det regner imorgen? Noen plass vi kan sette fra oss utstyr, eller må vi satse på solide, vanntette svartsekker? Gleder meg nå inni H ælvette Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 er det noen som kjørte i fjor som vil kommentere hvordan trafikken var på ca 12-13 tida? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 er det noen som kjørte i fjor som vil kommentere hvordan trafikken var på ca 12-13 tida? ville satset på å være der en time før du egentlig skal være der, bruker å være ganske bra med trafikkkork... noen som husker den ministeren som ble forsinka Lenke til kommentar
atticus Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kommer noen til å møtes før dem steller seg i køen ? Har ingen å stå sammen med *gråte* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kommer noen til å møtes før dem steller seg i køen ?Har ingen å stå sammen med *gråte* kan "stille" opp om det trengst hvem hva hvor? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Bare tenkte hvis noen hadde planer om å sette tinga sine no sted eller noe slikt. Hvis køen blir litt mindre enn i fjor (altså 2 timer istedenfor 4 f.eks) , så er det jo fortsatt kjedelig å stå der og snakke med seg sjøl Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 W0000T! Nå er det jaggu ikke lenge igjen folx! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har laga et dikt om at jeg ikke går til tg år( ): Jeg skulle ønske at jeg gikk til TG Der er det masse gøy Men jeg får nok ikke delta For min mor mener at det er for mye støy Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Fnis. Det diktet sugde. Men nå er det bare et par timer til jeg drar. Klarer ikke å vente lenger. Hva skal jeg gjøre? :\ Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hopp opp og ned mens du roper: "Jeg gleder meg til TG" Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 yey! da var alt på plass.. litt krangling med naboene om plass og sånn.. meeen.. who cares! jeg er på TG! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ja, da er jeg på plass i hallen. Hvilke rader sitter folket på? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 w0000t. Im da in! Rad 3, sete 51. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvor sitter Xell? Je vill ha sjorte Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 DG, row 64, sete 52 sånn ca.. ble litt bytting av plasser Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 DG, row 64, sete 52 sånn ca.. ble litt bytting av plasser Der var det ingen... Så på lappen men det sto ikke noe om DG eller hw.no Spurte om det var hw rekka men det var det ikke Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 har aldri sagt det var hw.no rekka Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Hvor sitter Xell? Je vill ha sjorte er nå på plass på rad23 plass51. Kom og hent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå