Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

"vi" sitter midt på rad 32 og 33. den delen modt tribunen. De fleste har tskjorter som slik ut, så det burde ikke være så vanskelig å finne oss.

Hvor, og for hvem, er du mulig å få kjøpt den t-skjorten? Den var sinnsykt kul.

 

Skulle gjerne sittet på hw.no-rekken, men jeg ble nektet av en venn :devil:

Kan jo sikkert stikke innom en tur da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry folkens (xthal og it's me), jeg satte 3 uker bestillingsfrist slik at jeg skulle ha 2 uker til å fikse skjortene. Synes ikke dette var så urimelig. I fjor fikk jeg en del i siste liten og ble stående siste natta og ordne tskjorter. Det har jeg ikke tenkt i år. Det er faktisk ikke bare bare å skaffe t-skjorter i de riktige størrelsene på denne tiden av året heller (spesiell ikke når man har somlet litt :blush: ). Skortene er jo også litt spesielle siden de er unike med nick på brystet. Jeg kunne selvsagt vært skikkelig kynisk og kjøpt ekstra t-skjorter i str L og XL (som er lette å få tak i) og solgt de for 150 uten nick, men det synes ville blitt feil, dessuten ville det blitt en ekstra risiko som jeg ikke gidder å ta.

 

Så eneste rådet jeg kan gi er; følg bedre med til neste år :) gudene vet hva som kommer til å skje da.

Lenke til kommentar

Siden ingen svarer på #TG @ Efnet, tar jeg og spør her, litt off-topic, men det er litt viktig for meg å få svar på det :).

 

Jeg har betalt for 1 billett (som var på vente greie sånn at jeg kunne kjøpe den). Jeg kjøpte den billetten og nå er det plutselig 2 billetter som står under Tickets på min konto. Ene er owner; You, og den andre som jeg har betalt for er owner; Magnus Varegg Eide (aka PiusX of Guttaboys)

Så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hva jeg skal gjøre.

Jeg har selvfølgelig bare betalt for den ene, og den som jeg "eier" den har jeg satt på plassen jeg skal sitte på, den andre står uten plass reservation.

Lenke til kommentar

alle billettene som står under di konto er du enten owner, user eller seater på. Det er jo mulig at Magnus Varegg Eide (aka PiusX of Guttaboys) har satt deg som seater ved en feiltakelse. Noe som er litt kjipt siden det er for sent å få endret på noe nå. Står du som user eller seater på denne andre billetten?

Lenke til kommentar
Sorry folkens (xthal og it's me), jeg satte 3 uker bestillingsfrist slik at jeg skulle ha 2 uker til å fikse skjortene. Synes ikke dette var så urimelig. I fjor fikk jeg en del i siste liten og ble stående siste natta og ordne tskjorter. Det har jeg ikke tenkt i år. Det er faktisk ikke bare bare å skaffe t-skjorter i de riktige størrelsene på denne tiden av året heller (spesiell ikke når man har somlet litt :blush: ). Skortene er jo også litt spesielle siden de er unike med nick på brystet. Jeg kunne selvsagt vært skikkelig kynisk og kjøpt ekstra t-skjorter i str L og XL (som er lette å få tak i) og solgt de for 150 uten nick, men det synes ville blitt feil, dessuten ville det blitt en ekstra risiko som jeg ikke gidder å ta.

 

Så eneste rådet jeg kan gi er; følg bedre med til neste år :) gudene vet hva som kommer til å skje da.

skjønner det, får vel følge med bedre neste år :p

Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat hadde tenkt oss oppover i 12 tida på onsdagen, men hvor lenge er det egenlig kø utafor? Kommer sikkert ikke fram før 18.00 el.no alikevel da men,  :p

nOen som gidder å svar på (som har vært på tg før) hvor lenge det er kø utafor hallen??

er egentelig ikke sikker på når køen forsvinner. har vært på TG siden 99 men jeg har alltid kommet meg inn og begynnt å pakke ut og sette opp utstyret mitt før klokken 12 ;)

men at køen er borte klokken 1800 tror jeg nok den er, det værste trekket av folk kommer ved åpningstiden og når de har kommet seg inn så er det bare unnasluntrene som er igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...