bjaa Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 edit: håper du liker høy musikk B|Real, du sitter rett jo rett ved siden av meg *gliiiz* Jeg håper for din helses skyld at du spiller ordentlig musikk Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 edit: håper du liker høy musikk B|Real, du sitter rett jo rett ved siden av meg *gliiiz* Jeg håper for din helses skyld at du spiller ordentlig musikk Det spørs hva du definerer som "skikkelig" musikk, men jeg har ikke tenkt å sette på en plagsom låt ala rosa helikopter sammenhengende hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Uff Hva er max vekt en kan ha med seg inn i flyet? 20kg? Har hatt med 40kg på braathens engang... hør med dem, er flyet ikke fullt så driter de i det.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har nå fått plass sammen med en kamerat ikke så langt fra hw.no rekka. Så kommer vel over en tur. Gleder meg veldig til mitt første tg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Uff Hva er max vekt en kan ha med seg inn i flyet? 20kg? Er nok ca 20KG ja. Ellers så må du la skjerm sendes på annen måte hvis du ikke blir stoppet da xthal: Tar du de derre med deg så kommer jeg til å klippe over kablene. Skal ikke koste meg noe som helst Endret 3. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Cornel: kan stå så mye "forsiktig" lapper som det er mulig på kassene, hvor mye det nytter er en annen sak hvis det for eks kommer kraftig turbulens Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Cornel: kan stå så mye "forsiktig" lapper som det er mulig på kassene, hvor mye det nytter er en annen sak hvis det for eks kommer kraftig turbulens Turbulens? LOL! Det kommer aldri så mye turbulens at det gjør like mye skade som en stuer gjør. Er det noe en stuer bryr seg lite om så er det forsiktig-lapper. (dette vet jeg, da jeg har jobbet i både DHL, Service Air og Braathens, og observert de "garvede stuerne" jobbe) Det eneste som kan hjelpe deg er to ting: 1. Sende pakken fullstendig uembalert (for da vekker du den bittelille delen av samvittighet de har, og dermed kaster de ikke skjermen veggimellom) 2. Polstre skjermen som bare faen. (jeg ville stolt mest på #2.) DrErling (eks-sommerjobb-stuer, Fornebu, Gardermoen og Sola) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skjermen sendes som sagt godt pakket ned da, det er kabinettet jeg er bekymret for.har liten lyst til å sende den med flyet. Problemet er jo hovedsakelig at hvis den står på høykant så kan CPU-vifta knekke av. Så hvis jeg da legger noen "Denne siden opp" på den rette siden så bør vel det gå bra? :/ Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Så hvis jeg da legger noen "Denne siden opp" på den rette siden så bør vel det gå bra? :/ "denne side opp" klistremerker og lignende blir nok desverre lite lagt merke til. Vil anbefale å ta av cpu-ribba og montere denne igjen når du har fått satt deg til rette i vikingskipet. Jeg mottar flere ganger i mnd plasmaskjermer med en "velteindikator". Disse er stort sett alltid aktivert, noe som tyder på at "denne side opp" blir kraftig latterliggjort av stuere, postansatte og ellers folk i transportnæringen. (at en velteindikator er aktivert betyr at skjermen har stått opp-ned på et eller annet tidspunkt) DrErling Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 argh, nei, alt for mye jobb. Får heller høre med de om det er mlig å ta den med inn i flyet samt om jeg i det hele tatt greier løfte den da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ja folkens..om 4 dager, så sitter vi alle og nerder @ vikingskipet..ikke lenge til! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ja folkens..om 4 dager, så sitter vi alle og nerder @ vikingskipet..ikke lenge til! begynner å bli klar for en "ferie" nå ja. Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg har aldri vært på TG og skal ikke i år heller , men hva er spesielt med hw.no rekka ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skal egentlig bli utrolig digg å komme seg bort litt. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 /me skal jobbe på TG, og hadde vært digg å hilst på mine virtuelle åndsfrender... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 "vi" sitter midt på rad 32 og 33. den delen modt tribunen. De fleste har tskjorter som slik ut, så det burde ikke være så vanskelig å finne oss. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Xell, går det greit hvis du får penger for t-skjorta på TG? Jeg får ikke lønning før TG starter og jeg er blakk som rotta atm. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 NP .... er nok av folk som har forhåndsbetalt så jeg greier meg til jeg får lønning Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Noen som har snekret seg bannere elns for å skrike ut at her er vi? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 ikke jeg i hvertfall... hvar ikke sjans i havet til å rekkke det. Men hvis det er noen som har tenkt å gjøre et så tenk på festemekanisme (påler og støtter) også, for i fjor hadde Anders lagd banner men vi klarte bare et misslykket forsøk på å få den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå