Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Josten det er mange ledige plasser som enda er 3 og 3 sammen, men siden reserveringen er stengt får du nå ikke reservert før du/dere registreer deg og da vil jo enda flere plasser være tatt. Jeg ville tat sjansen og håpet det gikk bra, også ville jeg i tillegg sendt en mail til tgog partyticket med forespørsel om de kunne reservere disse billettene ett eller annet sted der det var 3 plasser ved siden av hverandre.

Lenke til kommentar
Hvordan skal dere som tar tog/fly frakte skjerm og pc til hamar?

Tar dere esker med dere?

Sist jeg tok tog til TG så lempet jeg alt i midtgangen mellom to vogner. Der satt vi på kabinettene og chitchatta. Ingen pappesker...

Nå er jeg heldig og ikke hadde noen togbytte da.

Iår så er det flatskjerm, digg ;) men blir nok sittans på samme plassen

Lenke til kommentar

Jeg pakker det ned i esker iallefall. Skjermen er tynn nok til at den vil ligge beskyttet oppi esken sin at skumpapp-ting, mens kabinettet faktisk skal bli sendt med fly, som bagasje, uten noen som helst beskyttelse. Bare lagt inni en eske. Uff, blir skummelt. Skal iallefall sørge for å TYDELIG! markere den med "Forsiktig" og "Denne siden opp"-greier og lignende! :scared:

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Jeg pakker det ned i esker iallefall. Skjermen er tynn nok til at den vil ligge beskyttet oppi esken sin at skumpapp-ting, mens kabinettet faktisk skal bli sendt med fly, som bagasje, uten noen som helst beskyttelse. Bare lagt inni en eske. Uff, blir skummelt. Skal iallefall sørge for å TYDELIG! markere den med "Forsiktig" og "Denne siden opp"-greier og lignende! :scared:

pilotene leser ikke forsiktig merket, ei heller gjør luften det :)

Lenke til kommentar
Josten det er mange ledige plasser som enda er 3 og 3 sammen, men siden reserveringen er stengt får du nå ikke reservert før du/dere registreer deg og da vil jo enda flere plasser være tatt. Jeg ville tat sjansen og håpet det gikk bra, også ville jeg i tillegg sendt en mail til tgog partyticket med forespørsel om de kunne reservere disse billettene ett eller annet sted der det var 3 plasser ved siden av hverandre.

Hmm.....På tg-siden står det dette:

 

Q: Når er siste frist for å reservere seats?

A: Fredag 2. April. Pass på at du har riktig seat, og user alle billettene dine til da.

 

Mener de at fristen gikk ut klokka 24.00 mellom torsdag og fredag da? Trodde det var nå i kveld det gikk ut jeg.

Lenke til kommentar

Tolker det også dithen at man skal kunne reservere i dag (tilogmed midnatt). Du får uskylle at jeg forvirret tidligere; det var tidlig på morgenen og jeg jobber så mye om dagen at jeg er helt døgnvill. Så hvis du har billettene på kontoen allerede så får du skynne deg. Men jeg regner med at de skla registrere betalingen din før billettene kommer opp på kontoen.

Lenke til kommentar

Hoho, nå er det ikke lenge til og forhåpentligvis får jeg stua med meg 2 slike høyttalere:

 

DALIAXS10KBK_1_b.jpg

 

111cm på strømelesten, 1” horndiskant, 5 ½” mellomtone, 2 x 10” basselementer og 31kg pr stk.

 

Da blir det LIV dere :green:

 

edit: håper du liker høy musikk B|Real, du sitter rett jo rett ved siden av meg *gliiiz*

Endret av xthal
Lenke til kommentar

høy musikk er bra. Det gir god stemning, men det kommer jo selvsagt ann på hva som spilles på høyt volum. Og da vil jeg si at det viktigste er å variere litt på hva slags type musikk man spiller. Også kan det jo være greit å dempe det litt innimellom så de som sitter rundt kan høre hva de selv har på hodetellefonene.

Lenke til kommentar
høy musikk er bra. Det gir god stemning, men det kommer jo selvsagt ann på hva som spilles på høyt volum. Og da vil jeg si at det viktigste er å variere litt på hva slags type musikk man spiller. Også kan det jo være greit å dempe det litt innimellom så de som sitter rundt kan høre hva de selv har på hodetellefonene.

Såklart, selv er jeg åpen for forslag om hva som skal spilles.

Tenkte jeg skulle starte med Paul Oakenfold - Bunkka2002, deretter gå over til litt Aphex Twin til folk hadde roa seg ned litt og sette på tg-inviten, etter det, tjaah, si det :green:

Lenke til kommentar
Jeg pakker det ned i esker iallefall. Skjermen er tynn nok til at den vil ligge beskyttet oppi esken sin at skumpapp-ting, mens kabinettet faktisk skal bli sendt med fly, som bagasje, uten noen som helst beskyttelse. Bare lagt inni en eske. Uff, blir skummelt. Skal iallefall sørge for å TYDELIG! markere den med "Forsiktig" og "Denne siden opp"-greier og lignende! :scared:

pilotene leser ikke forsiktig merket, ei heller gjør luften det :)

Kva får deg til og tru at det er pilotene som laster opp flyet?

Pilotene er "sjåføren" av flyet, det er ikkje dei som skal laste det opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...