Xell Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 @plomma: du har tydelig ikke helt oversikt over hva slags folk som er på "rekka". Her skal ikke kassa på gulvet. Det blir ikke aktuelt. Dessuten, en hylle er bare enda en ting som gjør deg litt mer synlig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 vel..jeg stiller med plain chieftec sort.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvis du har armbÃ¥nd trenger du bare id (evt. ptnkort e.l.) [email protected] via RT wrote: > <http://www.partyticket.net:8008/rt/Ticket/Display.html?id=6561> > > On Mon, 29 Mar 2004 14:03:31 +0200 (CEST), Flemming Frandsen via RT > <[email protected]> wrote: > > >> On Mon, 29 Mar 2004, [email protected] via RT wrote: >> >> >>> Har bestillt billett til TG2004 og skal til Ã?Â?Ã?Â¥ printe ut billetten min, >>> men >>> nÃ?Â?Ã?Â¥r jeg skal gÃ?Â?Ã?Â¥ for Ã?Â?Ã?Â¥ printe >>> ut sÃ?Â?Ã?Â¥ fÃ?Â?Ã?Â¥r jeg opp "You have no tickets to print." >> >> Your bracelet has been shipped to you, that's why there is no ticket to >> print. >> >> > > Hei igjen. > > Men trenger jeg ikke billetten for Ã?Â¥ komme inn pÃ?Â¥ TG? > Jeg har ikke noe mastercard eller VISA som jeg kan binde min PTN konto til. > > Mvh b-real > > Så, mao du trenger ikke billetten Ah...da er jeg 1000 ganger mindre bekymret Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 godt å vite for "førstegangsreisende". Enda et glimrende eksempel på dårlig informering i fra tg sin side. Her har de (i motsetning til så mye annet) faktisk allerede kommet med informasjon, men sier på siden at man må ha ptn eller billetten i tillegg til armbånd og personlig identifikasjon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 godt å vite for "førstegangsreisende". Enda et glimrende eksempel på dårlig informering i fra tg sin side. Her har de (i motsetning til så mye annet) faktisk allerede kommet med informasjon, men sier på siden at man må ha ptn eller billetten i tillegg til armbånd og personlig identifikasjon. Enig. Informasjonen har ikke akkurat vært den beste. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Woohoo, gjett hvem som fikk 2stk 300GB disker i går da Fifan som jeg gleder meg, skal sitte på DC konstant Seat 55 Row 32 er meg Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Du har fått med deg at jeg flyttet litt på deg, ja Håper det går bra. Måtte stokke om for vi fikk et lite tilskudd. Regner med at det ikke blir noen endringer i plasseringne nå Lenke til kommentar
xthal Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du har fått med deg at jeg flyttet litt på deg, ja Håper det går bra. Måtte stokke om for vi fikk et lite tilskudd. Regner med at det ikke blir noen endringer i plasseringne nå Har ingenting å si håper bare jeg blir sittende ved siden av en grei kis som kan passe på sakene mine når jeg sover, en kan lett bli litt paranoid når en har med seg utstyr for 40k++ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Grie kis veit jeg ikke noe om , du sitter jo tross alt ved siden av B|Real , men du sitter nå midt i gjengen og alle kjenner alle fra IRC så jeg tror nok det skal gå bra med sakene dine Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Grie kis veit jeg ikke noe om , du sitter jo tross alt ved siden av B|Real , men du sitter nå midt i gjengen og alle kjenner alle fra IRC så jeg tror nok det skal gå bra med sakene dine Hey, jeg ER en grei fyr Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hei. bare lurte på hvor folket har tenkt å sove hen, om dere bruker å leie hotel(som er ganske dyrt), hytte. osv eller om dere sover i salen. er det godt å ligge inne i salen? personlig har jeg tenkt å sove i bilen, evt. i salen Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hei. bare lurte på hvor folket har tenkt å sove hen, om dere bruker å leie hotel(som er ganske dyrt), hytte. osv eller om dere sover i salen.er det godt å ligge inne i salen? personlig har jeg tenkt å sove i bilen, evt. i salen Samme her, salen eller bilen, spørs hvilken bil det blir da, enten en liten primera eller en stooor mitsubishi pajero(varebil ). BTW: fikk 4 armbånd i går, men en av de som jeg har bestilt for har ikke PTN-kort, holder det da med vanlig leg, får ikke skrevet ut billetter lengre vettu... kebab gud du skal ha 2 av de armbåndene ikke sant? (sjekk PM din slask) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 du trenger etter det jeg kan forså av FAQ mailen som PTN sendte ut i dag kun båndet og ett gyldig ID kort som f.eks. Visa, førerkort, posten ID osv eller PTN kortet viss man har det. PTN FAQ Mail Hei, du er en av de hvis billett står i status shipped hos oss. Denne mailen inneholder viktig informasjon til deg, og forteller om en del ting som er ditt ansvar å huske på. Den er skrevet litt strengt, men håpet er at vi får alle igjennom så raskt som overhodet mulig, og da må alle som skal inn på TG gjøre sitt for at dette er mulig. Spørsmål: Hva betyr statusen shipped og hva betyr dette? Dette betyr at du har fått armbåndet tilsendt til deg, eller til den som er eier av billetten. Hvis du ikke har mottatt armbåndet selv MÅ du sjekke med den som er eier av billetten. Når du ankommer TG vil det være en egen kø for de som har armbåndet sitt med seg. Har du det med, ta med ID (PTN-kort eller annet) og armbåndet, og gå uten utstyret ditt til merket sted for dette. Her vil vi raskt sjekke ID'en din, og feste båndet for deg. Det er svært viktig at du ikke gjør dette selv på forhånd, da dette vil skape store forsinkelser for deg. Dette fordi festemekanismen er unik for TG04. Du kan nå gå til utstyret ditt, og evt. gå inn i hallen hvis den er åpnet. ---- Det er utrolig viktig at du passer godt på båndet ditt, mister du det må du kjøpe nytt til full pris. Dette gjelder uansett årsak eller forklaring til at båndet ikke er med. Du kan i tillegg IKKE stille deg i hurtiginnsjekken, men i vanlig kø. Er du en eier som har mottatt armbånd som andre skal bruke, må du sørge for at brukerne har disse før de går i hurtiginnsjekken. Vi har intet ansvar for bånd som blir borte i posten, gjenglemt, spist opp av hund e.l. Du må løse nytt armbånd, uansett, hvis det blir borte. ---- Spørsmål og svar: Spørsmål: Jeg har ikke mottatt armbåndet mitt enda jeg mottok denne mailen. Svar: a. Hvis du er den som skulle motta båndet (hadde bestilt en bracelet service) må du ta kontakt med en gang. Det skal da ligge en rekommandert sending til deg på posten. b. Hvis du er en bruker av et armbånd hvor eieren har mottatt bånd MÅ du ta kontakt med eieren. Vi kan ikke svare for eieren. Du bør vite hvem dette er uansett, og kan se dette i statusen for billetten din på PTN-kontoen din. c. Er sendingen kommet i retur pga. feiladresse e.l. vil vi endre status på billetten din til gyldig, og du vil måtte hente ut armbåndet på TG på den 'vanlige' måten. Vi holder styr på dette. Spørsmål: Jeg har mistet båndet mitt pga. innbrudd, glemt det, mistet kofferten på toget, vet ikke hvor det er e.l. Svar: Kjipt. Du må løse nytt armbånd til full pris for en fulltids besøksbillett. Dette koster 600,- Ingen vil ta setet ditt fra deg, men vi vet ikke om du har gitt bort armbåndet til noen andre eller om dette på annen måte blir misbrukt. Dette er ditt ansvar, og ditt alene. Det finnes ingen unntak fra dette. Spørsmål: Jeg ankommer før den som har armbåndet mitt, hva gjør jeg? Svar: a. Du venter til den som har det kommer. b. Du får det tilsendt fra den som har armbåndet. Igjen, blir det borte i posten, forsinket e.l. er dette ikke vårt ansvar. Du må løse nytt armbånd. Spørsmål: Jeg kan ikke lenger printe ut billetten min. Svar: Det stemmer. Du har armbånd og trenger ikke dette. Ta med armbåndet og ID-kort for å kø igjennom hurtiginnslippet. Spørsmål: Jeg hadde 5 armbånd og fikk tilsendt bare 3. Svar: a. En av brukerne av billettene bestilte armbåndet til seg. Sjekk statusen for billettene dine, hvis alle står i status shipped, betyr dette isåfall at 2 armbånd er sendt på annen måte. Sørg for å sjekke hvem dette er selv hvis dere ikke skal kommer samtidig. b. Hvis du ikke hadde bruker for båndene, ble ikke dette tilsendt. Dette betyr at 2 av billettene står i status gyldig, og må fåes utlevert på TG. Armbåndene må gis til de brukerene som har status shipped. Du må IKKE gi armbånd til en som har status gyldig på billetten sin. c. Det stod foran på konvolutten pack: 3 som isåfall indikerer du iht. systemet skal ha mottatt 3 bånd. Spørsmål: Eieren av billetten er blitt syk, og jeg har fått plassen hans. Svar: Du MÅ sørge for å ha armbåndet med. Uten dette må du løse et nytt armbånd, og ergo betale 2 ganger. Spørsmål: Jeg glemte båndet hjemme, men kan sende det ubrukte inn etter TG. For jeg pengene igjen for det da? Svar: Nei. Vi håper at selv om mailen er lang og vond at du har tatt deg tid til å lese det som gjelder for deg. Ta med armbånd, ID og godt humør så ser vi dere alle på TG04. Takk for at du bruker PTN. Jeg kommer til å sove enten i hallen hvor jeg har en 'fast' plass som er genial, veldig lite støy og lite folk som trasker og forstyrrer søvnen, eller viss bussen jeg skal kjøre har ett fungerende Webasto annlegg (var istykker i fjor..) så kanskje der viss plassen i hallen er opptatt. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 du trenger etter det jeg kan forså av FAQ mailen som PTN sendte ut i dag kun båndet og ett gyldig ID kort som f.eks. Visa, førerkort, posten ID osv eller PTN kortet viss man har det. Slik jeg forsto det også, håper bare jeg har rett ellers kan det bli kjipt for han :\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bedre sent en aldri. De skulle ha frigitt den informasjonen for leeenge siden. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bedre sent en aldri.De skulle ha frigitt den informasjonen for leeenge siden. å? har du alt satt på bandet ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 En ting man like gjerne kan vende seg til med en gang er at all offisiell informasjon fra TG kommer sent.... veeelliiig sent! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bedre sent en aldri.De skulle ha frigitt den informasjonen for leeenge siden. å? har du alt satt på bandet ? Hehe, nei. adawen har mitt armbånd så det får jeg nok ikke før jeg er utenfor vikingskipet gitt. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 du trenger etter det jeg kan forså av FAQ mailen som PTN sendte ut i dag kun båndet og ett gyldig ID kort som f.eks. Visa, førerkort, posten ID osv eller PTN kortet viss man har det. Slik jeg forsto det også, håper bare jeg har rett ellers kan det bli kjipt for han :\ vi får se hva som skjer på onsdag, forhåpentligvis så slipper han inn.. (/me gler seg som en liten unge allerede på tirsdag så har jeg nådd baby stadiet kun istand til å si waabbababa ghihih ummkhi waaa mens jeg kryper rundt på knærne og avogtil sutter på tommelen med glinsende øyne store som tallerken) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Her kommer et helt offtopic spørsmål som jeg syntest var for lite til å lage egen tråd om: Fant nettopp ut at jeg har kommet helt fram i køen og nå kan bestille 3 biletter til tg. Men hvordan er disse tre plassene plassert? Vil de komme ved siden av hverandre, eller vil jeg og kompisene mine måtte risikere å vandre over hele vikingskipet for å møte hverandre? For de fleste plassene er vel allerede reservert nå? Hvis jeg får dratt dit, så er dette mitt første tg, så er litt usikker på ting. Endret 1. april 2004 av Josten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå