Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

okay, da får jeg se hva jeg får når jeg kommer hjemm.... hvis du ikek har noen andre billetter som du står som owner på som andre er user på er det jo greit. Da får jeg se i ettermiddag når jeg har fått hentet de. Uansett vil jeg si at de ahr driti seg ut litt, for det var ikke sånn det ble forklart på forum/tg-sida.

 

edit: fra tg-ticket-faq: Q: Kan man få armbåndet sendt hjem til seg?

A: JA. Om "owner" har bestillt "bracelet-service" hos PTN vil han få tilsendt armbånd for alle billettene han har kjøpt. Han må deretter dele ut armbånd til de som er "user" for hver enkelt billett. Det vil bli egen innsjekkingskø slik at de med armbånd kommer raskere inn enn andre.

 

Alle må huske følgende:

- Armbåndet! Mister du dette må du kjøpe ny billett.

- Strekkode eller PTN-kort! Dette gir deg en mer effektiv innsjekking.

- Gyldig legitimasjon! Vi godtar hovedsaklig bankkort/sertifikat/pass.

 

OBS:

Det er viktig at alle som har billett sjekker at den står i riktig navn. Om ikke dette har gått riktig for seg risikerer man å ikke komme inn, selv om man har fått armbånd(!!) Alle vil bli spurt om legitimasjon.

 

Mener også at det sto på ptn at det var kunn de billettene som det var user på som det ville bli sendt ut armbånd for. Ut i fra dette tolker jeg det til at det er feil at du har fått tilsendt armbånd atticus. Men vi får jo bare være glad til. Skal på posten og hente min på vei hjemm nå. Det burde i hvertfall være ett bånd i den konvolutten.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får se..

Jeg skal inn hvertfall, har billett og armbånd :)

 

Blei egentlig litt paff at den kom i posten. Trodde, akkurat som deg Xell, at du vil få alle båndene.

 

Har du et bånd i brevet så er det jo greit, men har du to så veit jeg ikke hva som skjer jeg.

 

Og bare sånn for å bekrefte det. Jeg har bare en billett og har ingen andre billetter på kontoen utenom den jeg er user på og du er owner av Xell

Lenke til kommentar
Alle må huske følgende:

- Armbåndet! Mister du dette må du kjøpe ny billett.

- Strekkode eller PTN-kort! Dette gir deg en mer effektiv innsjekking.

- Gyldig legitimasjon! Vi godtar hovedsaklig bankkort/sertifikat/pass.

Er dette PTN-kortet nødvendig i det hele tatt?

Har ikke noe strekkode eller no slikt.

Lenke til kommentar

viss du hadde ett PTN kort i fjor eller tidligere så er det fortsatt registrert på deg og vil bli brukt på din TG04 billett. jeg har fortsatt PTN kortet mitt fra 2002 og skal bruke det i år og. slipper litt mas og problemer med ptn kortet, aldri mer drive å printe ut masser av papirark med mer eller mindre dårlige strekkoder på en middels dårlig printer, samt at ptn kortet tåler litt vann.. det gjør ikke strekkoden på papiret ;)

 

uansett, hadde du ett PTN kort og ikke nå lengre så må du registrere kortet som tapt på partyticket.net og først da får du lov å laste ned pdf filen med strekkodene.

Lenke til kommentar

nei, det er ikke helt riktig. Han får ikke lastet ned fordi har har armbånd. Når armbåndet er sendt får "billetten" status som shipped go kan dermed ikke printes ut. Set ut til at PTN har dreti seg ut litt igjenn. Poenget emd PTN eller printet billett er å kunne identifisere at du faktisk er eier av et armbånd og at du ikke bare har "funnet" det båndet du står med i hånda og vill de skal kneppe på deg. For at ikke det skla bli masse mas når du skal registrere deg B|Real anbefaler jeg at du går inn p PTN og knytter et bankkort (MC eller visa) til kontoen din. Da blir dette like god identifikasjon som PTN kortet.

Lenke til kommentar
"You have no tickets to print."

 

Altså...hæ?

Hvorfor kan jeg ikke printe ut billetten min?

Altså...hvis slik drit skal ødelegge TG så går jeg og hopper fra brua.

Slæpp åff gynther! :p

 

Er slik her og , men jeg har knyttet den mot visakortet.

Men du får jo en fin reise uansett da :thumbup:

Lenke til kommentar
For at ikke det skla bli masse mas når du skal registrere deg B|Real anbefaler jeg at du går inn p PTN og knytter et bankkort (MC eller visa) til kontoen din. Da blir dette like god identifikasjon som PTN kortet.

Visa/MC er noe som jeg ikke har pr dags dato.

Så, vel...tror jeg kanskje lagret en pdf av billetten en eller annen gang, men det var før jeg byttet billett og drit.

Men pokker også...kan jeg knytte fatterns VISA til kontoen min? :ermm:

Lenke til kommentar

ville sendt en mail ja. Det er jo de som har driti seg ut. De kan jo ikke regne med at alle som bestiller armbånd, eller har kjøpt av olk som har bestilt bracelett service har ptn kort fra før og da må man jo få mulighet til å printe ut billetten.

Lenke til kommentar

"The tables this year will have a hole to route your cables and wires through so that you can save space by keeping your computer under the table. We are also going to raise the table-switches to allow for more equipment on the tables."

 

Dette kan da ikke være annet en positiv, men jeg tror nok ikke mange vil ha pc'en under bordet uansett. Det ødelegger jo litt av sjarmen trur jeg :)

 

Jeg skal hvertfall ha min på bordet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...