Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

Djises da b-real, flybillettene mine med norwegian.no kosta 1140 tur/retur fra evenes til gardermoen. 1h40min reise.  :scared:

Altså, folks.

Det er for 2 personer det bilde ovenfor.

Så det er 1800 å betale i tog-reise.

Men ja, det er dyrt å bo i nordnorge ja.

Men men, jeg har sommlet med bestillingen og jeg tok det jeg fant i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, det er derfor jeg har fått lapp om rekomandert sending i posten :p

 

Lurte som f... på hva det kunne være :cool:

Faan , og jeg som hadde glemt å bestille... leste fort over sidene og trudde det holdt med å knytte det opp mot visakortet, men det var jo noe annet ... :roll:

 

Blir visst en ekstra kø på meg :(

Lenke til kommentar
Henta TG04 armbåndet på Posten idag jeg :)

fikk du armbåndet ditt sendt til deg? Trodde de ble sendt samlet jeg. Har ikke hentet enda. Får se til helgen. er litt spendt på om jeg får 2 siden jeg står som user på 2 billetter. I så fall vil det være litt av en sikkerhetsglipp.

Lenke til kommentar

Billetten = Ptnkort, eller visakort, som du må knytte opp mot billetten. Gjør du ikke det, så er en utskrift av billetten fra ptn.net det du må gjøre.

 

Når du kommer til vikingskipet, så må du også få armbånd før du kan gå tiul køen som tar deg inn.

 

Får du armbånd i posten, slipper du dette. Sånn har iallefall jeg forstått det.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg har armbånd.

Adawen skulle fikse, men vi får se :)

skulel hu fikse for alle som hun hadde bestillt for ??? Da er det kansje håp for meg da ? :dontgetit:

Var det hun sa til meg.

Hun hadde bestilt 10 stykk elns.

Så siden folk har begynt å mota sine så har jeg lyst å ha min også ;)

Lenke til kommentar
Henta TG04 armbåndet på Posten idag jeg :)

fikk du armbåndet ditt sendt til deg? Trodde de ble sendt samlet jeg. Har ikke hentet enda. Får se til helgen. er litt spendt på om jeg får 2 siden jeg står som user på 2 billetter. I så fall vil det være litt av en sikkerhetsglipp.

Det er owner (og kun owner) som kan bestille armbånd, da får han/henne så mange armbånd som han/hun er owner for. ;)

Lenke til kommentar
Henta TG04 armbåndet på Posten idag jeg :)

fikk du armbåndet ditt sendt til deg? Trodde de ble sendt samlet jeg. Har ikke hentet enda. Får se til helgen. er litt spendt på om jeg får 2 siden jeg står som user på 2 billetter. I så fall vil det være litt av en sikkerhetsglipp.

Det er owner (og kun owner) som kan bestille armbånd, da får han/henne så mange armbånd som han/hun er owner for. ;)

Jeg står som owner av 4 billetter, og user av 1 som en annen er owner for.

 

Jeg har bestillt bracelet service, og i dag fikk jeg 5 armbånd.

 

Tenker derfor at det er slik at hvis useren ikke har bestillt bracelet service, så får owner braclets, men hvis han har det, så får han sin bracelet med en gang.

Lenke til kommentar

mulig jeg har missforstått hele oppleget ved bestillingen, men jeg forsto det slit at man kun kunne bestille braclets sammen med biletter og at den da hørte til den gruppen med biletter. Altså hvis man skule ha 10 billetter, bestillet først 5 men huket ikke av for braclett servise vil ikke disse få det, men hvis man huket av for bracletts på neste ordere ville kun disse 5 billetten ha bracletts knyttet til seg. Men det er mulig jeg har missforstått..... eller tg folka sier en ting og gjør en annen.... det er jo ikke så uvanlig :p

Lenke til kommentar
ja det var det jeg trodde og jeg står som owner på billetten til atticus så det var derfor jeg begynte å lure.

Jeg hadde et Mail Bracelet til overs på den billetten jeg hade på vente lista..

Tror det er den som har gjort at jeg har fått armbåndet i posten Xell.

Du får jo se om du får riktig antall eller ikke da.

 

Si ifra

 

Tenker derfor at det er slik at hvis useren ikke har bestillt bracelet service, så får owner braclets, men hvis han har det, så får han sin bracelet med en gang.

 

:yes:

Tror det er slikt jeg også, siden jeg hadde en Mail Bracelet som jeg prøvde å sette på Xell sin billett (som er min) og sjekke om det funka.. Det gjorde det tydligvis

Endret av atticus
Lenke til kommentar

er du sikker på at den du har fått ikke tillhører den billetten som du fikk fra ventelista. For hvis det er det vil jo den som står som user på denne ikke få printet ut billett fordi du har fått tilsendt bracelett som du skal gi til han. Nå er jo egentlig det stor spørsmålet hvilke billetter som "eier" hvilke bracelett. Hvis jeg får 2 bracletts i posten er det da for de 2 som jeg står som user på eller er det en til meg og en til atticus?

 

og ja anders; hvis jeg får en ekstra er jeg ikke i tvil om at den skal taes godt vare på ;) Eneste problemet, slik jeg har forstått det er at metall-dingsen ikke følger med så du kan ikke bare kneppe det på det og spasere inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...