Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du får tak i selger NSB billetter til 150,- én vei, men tviler egentlig på at det er noen av dem igjen. Ellers er det jo vanlig studentrabatt/grønne priser. Håper du får tak i tog da. Hvorfor bruker du reisebyrå forresten? Går da vanligvis mye fortere å bestille selv, billigere er det også. ;)

Er ikke student lengere og han jeg reiser med er heller ikke student, så ingen rabatt der nei.

 

Edit: fryktelig quote av meg.

Vilkår for Minipris

Minipris til kr 150,- kan KUN kjøpes på www.nsb.no.

Trenger du hjelp til å kjøpe togreisen din på Internett? Klikk her.

Minipris selges ikke om bord i togene

Billetten må kjøpes senest 1 dag før avreise

Kjøpte billetter kan ikke endres eller refunderes

Reisen kan ikke avbrytes underveis

Andre rabattordninger i NSB gjelder ikke ved kjøp av Minipris

Du får ikke bestilt Minipris til barn 0-3 år i 3-køys sovekupé her på www.nsb.no. Les mer under punktet Barn 0-3 år

Ønsker du å bestille hvilestol på Nordlandsbanen sammen med Miniprisbillett må både Miniprisbilletten og hvilestol bestilles på en stasjon, eller hos NSB Kundesenter på telefon 815 00 888.

Minipris gjelder ikke for hunder

Mot et tillegg på kr 75,- kan Minipris kombineres med NSB Komfort.

Du kan også kombinere Minipris med 2- eller 3-køys sovekupé.

Alle reiser med Minipris omfattes av NSBs reisebetingelser

Søk etter minipris her.

 

Ikke noen studentkrav her du. :)

http://www.nsb.no/internet/no/Guide_til_re...articleID=23496

Lenke til kommentar

tror problemet hans er at dette er midt i påsken. Får å i det hele tatt ha gyldig billett på natt-toget må man vel ha en eller annan form for plass billett (hvile-stol, kupe, vanlig plass), og det er ikke bare bare i påsken. Men at det skulle være så fullt allerede nå overrasker meg. Kom deg til reisebyrå eller togstasjonen eller ring kundesenteret B|Real go ikke gi deg før det er ordnet. Hvorfor handler du togbillett gjennom reisebyrå foresten? Min erfaring er at dette er utelukket tungvindt.

Lenke til kommentar

Som forklart på info-siden så kan alle sende en bestilling (forusatt at de faktisk skal på tg, for skjortene blir delt ut der), men først når bestillingsfristen går ut (20. mars) tar jeg en avgjørelse på om jeg har kapasitet på å lage til alle. Det kommer altså ann på hvor mange som har bestillt. Rett og slett fordi dette tar tid og det har jeg ikke ubegrenset av.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Som forklart på info-siden så kan alle sende en bestilling (forusatt at de faktisk skal på tg, for skjortene blir delt ut der), men først når bestillingsfristen går ut (20. mars) tar jeg en avgjørelse på om jeg har kapasitet på å lage til alle. Det kommer altså ann på hvor mange som har bestillt. Rett og slett fordi dette tar tid og det har jeg ikke ubegrenset av.

kan jeg hive meg på den rekka?

Lenke til kommentar
er forsatt en ledig plass ved siden av oss. Hvis du setter meg som seater og sender meg en mail så skal jeg sette deg opp. Men jeg kan selvsagt ikke garantere at plassen ikke blir tatt, så jo før du fikser det jo bedre.

skulle hatt 3 plasser da men :(

Lenke til kommentar

Siden flere skal til TG her og jeg skal leie en bil tenkte jeg å komme med et forslag som kan gjøre det billigere for meg. hehe.

 

Om noen skal fra Oslo til hamar (og tilbake igjen self) kan vi kjøre isammen og dele litt på utgiftene. Koster 3838,- for en klasse C bil og 4500,- for en stasjonsvogn størrelse.

 

mail meg på [email protected] om du er interessert :)

Lenke til kommentar
Om noen skal fra Oslo til hamar (og tilbake igjen self) kan vi kjøre isammen og dele litt på utgiftene. Koster 3838,- for en klasse C bil og 4500,- for en stasjonsvogn størrelse.

Hvem har du ringt???

 

Oslo bilutleie: ca 3300kr for en uke / 45mil - stasjonsvogn

Hertz: maks 3000kr for en uke / 35mil - passat stasjonsvogn

Rent a wreck: 2200kr for en uke / 50mil- stasjonsvogn

 

Vi skal forhåpentiligvis kjøre til TG, om det er plass i bilen... vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Kommer meg til å trekke meg fra TG04 pga. andre private interesser. Dette har dog ikke noe med de siste dagers hendelser.

Private interesser ??? :wow:

Sånnt kan du jo drive med på TG :D

 

Anyway, synes du skal komme... Nesten alle jeg har hatt mest kontakt med på #hw.no har trekkt seg :no:

Lenke til kommentar
Kommer meg til å trekke meg fra TG04 pga. andre private interesser. Dette har dog ikke noe med de siste dagers hendelser.

Private interesser ??? :wow:

Sånnt kan du jo drive med på TG :D

 

Anyway, synes du skal komme... Nesten alle jeg har hatt mest kontakt med på #hw.no har trekkt seg :no:

Ja, da er det sikkert, jeg skal på TG.

billettene er bestilt og hun dama på sortland reisebyrå kan bare stikke hode opp i et eller annet.

Gleder meg som en unge, men at Allyse ikke kommer på TG gjør meg irritert.

Lenke til kommentar
Ja, da er det sikkert, jeg skal på TG.

billettene er bestilt og hun dama på sortland reisebyrå kan bare stikke hode opp i et eller annet.

Gleder meg som en unge, men at Allyse ikke kommer på TG gjør meg irritert.

Hvor mye koster det å ta flyet til gardemoen?

 

Tog fra gardemoen koster 250kr til Hamar t/r...

 

EDIT: Hvis du sitter istedet for å ligge i køyeseng på toget, sparer du 1500kr...

 

EDIT igjen: Flypris for deg, b|real....

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar
Anyway, synes du skal komme... Nesten alle jeg har hatt mest kontakt med på #hw.no har trekkt seg :no:

Ja, da er det sikkert, jeg skal på TG.

billettene er bestilt og hun dama på sortland reisebyrå kan bare stikke hode opp i et eller annet.

Gleder meg som en unge, men at Allyse ikke kommer på TG gjør meg irritert.

Litt off-topic: sortland, ække det oppe i Lofoten osv?

 

Jeg skal på TG.

Sitter ikke sammen med HW, men har plassert meg en rad eller noe sånt unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...