Alastor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Da er jeg for å sitte der vi sitter Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Da har jeg endelig fått laget "prototyp" (d.v.s. min) til årets hardware.no@tg-t-skjorte. hvordan den ser ut og hvordan du kan bestille ser du her. Alt står på den sida. Hvis det er noe som ikke står på den sida så spør her, på pm, eller på mail. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Da har jeg endelig fått laget "prototyp" (d.v.s. min) til årets hardware.no@tg-t-skjorte. hvordan den ser ut og hvordan du kan bestille ser du her. Alt står på den sida. Hvis det er noe som ikke står på den sida så spør her, på pm, eller på mail. Bestilt. =) Må jo ha noe som viser at man er hardware.no/hw.no geek. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Bestilling er utført, slike beviser er verdt å ha Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 bestillt 2 skjorter nå..en til meg, en til venninna mi Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Må selvsagt ha årets t-skjorte også Bestilt og betalt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vel da er det klart at jeg ikke skal på TG alikevel. Så kos dere på rekka. Litt vemodig dette her :\ Men prioriterer Spaniatur høyere i år. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vel da er det klart at jeg ikke skal på TG alikevel. Så kos dere på rekka. Litt vemodig dette her :\ Men prioriterer Spaniatur høyere i år. Du kødder ikke sant? INGENTING er Viktigere enn LAN, og spesilt TG ( The biggest and the best ) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vel da er det klart at jeg ikke skal på TG alikevel. Så kos dere på rekka. Litt vemodig dette her :\ Men prioriterer Spaniatur høyere i år. Hmm, du har vel ikke tenkt å donere bort plassen din gratis til resten av oss da? Neida, alltid synd å miste folk. Betyr at resten av oss kommer næmere "de andre" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du kødder ikke sant? INGENTING er Viktigere enn LAN, og spesilt TG ( The biggest and the best ) Har jo vært på TG to ganger før da. Selvsagt skulle jeg likt å vært med på begge tingene, men det er snakk om tid og penger. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 ikke minst jeg kommer nærmer de andre Det var jo ikke meniga at je gskulle sitte ytterst da! Neida, det er syn at du ikke kan bli med Anders Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Skvatte skvatte? Endret 23. mars 2004 av Janivars Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvis dere møter noen som heter marius og simen ( 2,02 M denne fyren ) så pass dere for dem.. Marius er ###### selv.. tror han er litt homofil oxo.. og det skal bety? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvis dere møter noen som heter marius og simen ( 2,02 M denne fyren ) så pass dere for dem.. Marius er ###### selv.. tror han er litt homofil oxo.. Er du så liten at du føler det ubekvem når du ser 2.02m høye folk? Og homofile folk. Hva med dem? Er de skumle? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 lurer på hvordan en person som er litt homofil er jeg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 lurer på hvordan en person som er litt homofil er jeg? Det ser dårlig ut for TG for meg også. Jeg har ikke hørt fra dama fra reisebyrået anngående plasser på toget og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg annen vei for jeg har ikke råd til å ta fly fra nordnorge til oslo for 1600 og så ta tog til hamar for 600kr tur retur. 4400kr er alt og ALT for mye for mitt budsjett og jeg har ikke økonomi til å betale den reisen i det hele tatt. Så...jeg skal på reisekontoret i morra å høre med hu dama om hun har funnet noen billetter fra fauske-hamar, hvis ikke så avlyser jeg TG i år Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) lurer på hvordan en person som er litt homofil er jeg? Det ser dårlig ut for TG for meg også. Jeg har ikke hørt fra dama fra reisebyrået anngående plasser på toget og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg annen vei for jeg har ikke råd til å ta fly fra nordnorge til oslo for 1600 og så ta tog til hamar for 600kr tur retur. 4400kr er alt og ALT for mye for mitt budsjett og jeg har ikke økonomi til å betale den reisen i det hele tatt. Så...jeg skal på reisekontoret i morra å høre med hu dama om hun har funnet noen billetter fra fauske-hamar, hvis ikke så avlyser jeg TG i år Hm..kom to ganger det der Endret 15. mars 2004 av Rikku Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 lurer på hvordan en person som er litt homofil er jeg? Det ser dårlig ut for TG for meg også. Jeg har ikke hørt fra dama fra reisebyrået anngående plasser på toget og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg annen vei for jeg har ikke råd til å ta fly fra nordnorge til oslo for 1600 og så ta tog til hamar for 600kr tur retur. 4400kr er alt og ALT for mye for mitt budsjett og jeg har ikke økonomi til å betale den reisen i det hele tatt. Så...jeg skal på reisekontoret i morra å høre med hu dama om hun har funnet noen billetter fra fauske-hamar, hvis ikke så avlyser jeg TG i år Hvis du får tak i selger NSB billetter til 150,- én vei, men tviler egentlig på at det er noen av dem igjen. Ellers er det jo vanlig studentrabatt/grønne priser. Håper du får tak i tog da. Hvorfor bruker du reisebyrå forresten? Går da vanligvis mye fortere å bestille selv, billigere er det også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Hvis du får tak i selger NSB billetter til 150,- én vei, men tviler egentlig på at det er noen av dem igjen. Ellers er det jo vanlig studentrabatt/grønne priser. Håper du får tak i tog da. Hvorfor bruker du reisebyrå forresten? Går da vanligvis mye fortere å bestille selv, billigere er det også. Er ikke student lengere og han jeg reiser med er heller ikke student, så ingen rabatt der nei. Edit: fryktelig quote av meg. Endret 15. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvis du får tak i selger NSB billetter til 150,- én vei, men tviler egentlig på at det er noen av dem igjen. Ellers er det jo vanlig studentrabatt/grønne priser. Håper du får tak i tog da. Hvorfor bruker du reisebyrå forresten? Går da vanligvis mye fortere å bestille selv, billigere er det også. Er ikke student lengere og han jeg reiser med er heller ikke student, så ingen rabatt der nei. Edit: fryktelig quote av meg. Da har du nesten bare tre valg igjen: 1) Ta beina fatt 2) Legg vinterdekk på sykkelen 3) Buss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå