Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel da er det klart at jeg ikke skal på TG alikevel. Så kos dere på rekka. Litt vemodig dette her :\ Men prioriterer Spaniatur høyere i år.

Hmm, du har vel ikke tenkt å donere bort plassen din gratis til resten av oss da? ;)

 

Neida, alltid synd å miste folk. Betyr at resten av oss kommer næmere "de andre" :scared:

Lenke til kommentar
lurer på hvordan en person som er litt homofil er jeg?

Det ser dårlig ut for TG for meg også.

Jeg har ikke hørt fra dama fra reisebyrået anngående plasser på toget og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg annen vei for jeg har ikke råd til å ta fly fra nordnorge til oslo for 1600 og så ta tog til hamar for 600kr tur retur.

4400kr er alt og ALT for mye for mitt budsjett og jeg har ikke økonomi til å betale den reisen i det hele tatt.

Så...jeg skal på reisekontoret i morra å høre med hu dama om hun har funnet noen billetter fra fauske-hamar, hvis ikke så avlyser jeg TG i år :(

Lenke til kommentar
lurer på hvordan en person som er litt homofil er jeg?

Det ser dårlig ut for TG for meg også.

Jeg har ikke hørt fra dama fra reisebyrået anngående plasser på toget og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg annen vei for jeg har ikke råd til å ta fly fra nordnorge til oslo for 1600 og så ta tog til hamar for 600kr tur retur.

4400kr er alt og ALT for mye for mitt budsjett og jeg har ikke økonomi til å betale den reisen i det hele tatt.

Så...jeg skal på reisekontoret i morra å høre med hu dama om hun har funnet noen billetter fra fauske-hamar, hvis ikke så avlyser jeg TG i år :(

Hm..kom to ganger det der :blush: Endret av Rikku
Lenke til kommentar
lurer på hvordan en person som er litt homofil er jeg?

Det ser dårlig ut for TG for meg også.

Jeg har ikke hørt fra dama fra reisebyrået anngående plasser på toget og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg annen vei for jeg har ikke råd til å ta fly fra nordnorge til oslo for 1600 og så ta tog til hamar for 600kr tur retur.

4400kr er alt og ALT for mye for mitt budsjett og jeg har ikke økonomi til å betale den reisen i det hele tatt.

Så...jeg skal på reisekontoret i morra å høre med hu dama om hun har funnet noen billetter fra fauske-hamar, hvis ikke så avlyser jeg TG i år :(

Hvis du får tak i selger NSB billetter til 150,- én vei, men tviler egentlig på at det er noen av dem igjen. Ellers er det jo vanlig studentrabatt/grønne priser. Håper du får tak i tog da. Hvorfor bruker du reisebyrå forresten? Går da vanligvis mye fortere å bestille selv, billigere er det også. ;)

Lenke til kommentar

Hvis du får tak i selger NSB billetter til 150,- én vei, men tviler egentlig på at det er noen av dem igjen. Ellers er det jo vanlig studentrabatt/grønne priser. Håper du får tak i tog da. Hvorfor bruker du reisebyrå forresten? Går da vanligvis mye fortere å bestille selv, billigere er det også. ;)

Er ikke student lengere og han jeg reiser med er heller ikke student, så ingen rabatt der nei.

 

Edit: fryktelig quote av meg.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Hvis du får tak i selger NSB billetter til 150,- én vei, men tviler egentlig på at det er noen av dem igjen. Ellers er det jo vanlig studentrabatt/grønne priser. Håper du får tak i tog da. Hvorfor bruker du reisebyrå forresten? Går da vanligvis mye fortere å bestille selv, billigere er det også. ;)

Er ikke student lengere og han jeg reiser med er heller ikke student, så ingen rabatt der nei.

 

Edit: fryktelig quote av meg.

Da har du nesten bare tre valg igjen:

1) Ta beina fatt

2) Legg vinterdekk på sykkelen

3) Buss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...