Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VALG AV SEATER ÅPNET

 

Ok folkens, da er litt seaterinfo kommet på gathering.org! 7. mars begynner plassreserveringa. Det betyr at ALLE må valge Xell aka Helene Nordve som seater ASAP - og ikke senere enn lørdag 6. Velger å lage en liten miniguide:

 

1. Gå til www.partyticket.net

2. Log inn

3. Gå til Your account

4. Du får opp to lister en "Orders" til venstre og en "Tickets" til høyre

5. Klikk på billettnummeret på den aktuelle billetten under Tickets.

6. Du får nå opp info om billetten som type, state, owner, user og til slutt seater.

7. Klikk på "pick new seater"

8. I søkefeltet som nå kommer skriver du inn Xell (eller Helene Nordve)

9. Velg så på Helene Nordve (aka Xell of hw.no)

10.Voila, mission complete :)

 

Er vel ingen som egentlig trenger den guiden, men sånn for å være sikker :)

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar

juhuuu der var seater tilgjengelig, dæggern så for lista vokste. Dere er veldig flinke folkens. Menne jeg har et lite problem. Det er noen jeg ikke helt klarer å identifisere i forhold til den lista jeg har laget med plasseringne.

 

mener å kjenne igjenn noen nick som kannerater av deg Anders, men hvem skal plasseres hvor?

 

Følgende personer har jeg problemer med å finne igjenn bansdt de jeg vet hvor skal sitte;

 

Christian Zachariasen (aka ThirdEye)

Ståle Tveter

Nils-Ivar Bråten

Ståle Lio (aka Extender)

Lasse Hovlandsdal (aka zenzelezz)

Kai Magne Nerås (aka Clone)

 

Dersom noen av disse allerede er meldt på rekka, men jeg jeg ikke kjenner de igjenn fordi jeg bare har sett nicket deres tilnå så hadde det vært fint å få de identifisert :)

Lenke til kommentar

Nils-Ivar Bråten

Ståle Lio (aka Extender)

 

De to har jeg ikke peiling på hvem er, men de andre er alle "mine" folk :) Tenkte sende en mail nå, men kan sette opp en liste her hvordan de skal sitte fra og med meg:

 

Anders Leipsland (aka phunkee)

Kai Magne Nerås (aka Clone)

Ståle Tveter

Christian Zachariasen (aka ThirdEye)

Lasse Hovlandsdal (aka zenzelezz)

 

Er mulig jeg hiver på to folk til Xell som skal under sistnevnte. Sier i så fall ifra :) Forøvrig er jeg VELDIG glad at Telcontar ikke kjøpe billetten til TG selv nå!

Lenke til kommentar

errhhmmm jeg har et litt merkelig problem. Jeg kjørte 2 billetter tilbake til systemet forige dagen, og det står nå refund kompletetd. Men i den uandelig lange lista med billetter jeg har np står det en uten user!?.. ja ja får se hva som skjer.

 

Edit: oppdaget nå at det er allyse som står som owner på billetten, men han har allere en han står som bruker på. allyse; hvem er user på denne billetten?

 

edit2: måtte bare vise denne meldinga fra ptn: "You have 33 tickets for reserving seats, but currently we limit reservations to those that have more than 150, this is done to have the large groups of people get seated first, because that way the most people will be happy with their seats."

 

jaja.. et sted må de jo starte :p

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Du kan se på http://www.leipsland.net/photos/pub/tg/kart_tg04.gif Alastor. Scenen er altså på venstre side (du sitter med ansiktet mot den).

 

Innganger/Utganger finnes nede til venstre og høyre, men vær obs på at når folk kommer til TG med stasjet (og når man pakker sammen igjen) så må man gå inn nede til høyre og ut nede til venstre. Det er for å sikre en jevn flyt :) Funker meget bra også. WC finnes "overalt" i skipet. Dusj er også lett å finne.

Lenke til kommentar

Ok, er LITT skuffa over http://www.insigma.net/tg.jpg <-- alle de der er CS GAMERE! :(

 

Sånn nesten at jeg spør om vi skal vurdere å flytte til:

 

http://www.leipsland.net/photos/pub/tg/forslag1.gif

http://www.leipsland.net/photos/pub/tg/forslag2.gif

 

Sier ikke at jeg mener vi bør flytte, men så er ikke jeg blandt de som skal ha disse CS-ungene rett over meg heller da ;)

Lenke til kommentar
Anders Leipsland, ta å gjør det så kommer dere bort til en bunch med greie folk :) Kanskje vi sitter litt i veien akkurat sånn som du har satt det opp der, men vi er ihvertfall mye greiere enn de skrikende cs gamerne ;) Hadde vert dødskult om dere hadde komt bort hit! =)


Her sitter vi i forhold til dere nå:
[img]http://home.no.net/dude/plasser.jpg[/img]
Lenke til kommentar

jeg kan flytte, men det er noe dritt å drive å flyte på plasser, spesielt når det er fra en seksjon til en annen. Så da er spørsmålet; skal vi gidde å flytte oss fra der vi sitter nå til et sted der det er masse ledige plasser rundt? Det kan jo komme like mange cs-snørrvalper rundt oss der. Mitt forslag er at ve heller lader opp med ett eller annet vi kan sitte å kaste på folk som ikke oppfører seg (var det noen som sa tørket loff?) :p

Lenke til kommentar

Ble tipsa på IRC og http://foco.loki.no/ bekrefter jo hva slags folk det er.

 

Personlig har jeg mest lyst at vi skal bli flytta til slik forslag1.gif viser, uten at det er noe veldig viktig for meg akkurat. Synes bare det ble litt vel i overkant når vi nesten blir pakka inn. Er begrensa hvor mange loff jeg har råd til å kjøpe ;) At det ikke kommer like mange gamere kan man vel beregne utifra enkel sansynlighetsregning.

Lenke til kommentar

Altså..nå virker det som om XoRc er en av adminsa der. Og han sier det er ålreite folk. Så jeg tror det greieste er å bli sittende nå jeg. Med mindre det er et veldig genial sted vi kan sitte..Samme blokken er det jo ikke plass på lengre.

 

Flytter vi oss en blokk frem kommer vi kanskje for nærme scenen?

Lenke til kommentar

Her personlig ikke lyst til å sitte nermere scenen. I fjor foregikk det til tider uintresante ting på scenen med så høyt lydnivå at hodetelefornene ikke klarte å lukke det ut helt. Litt avstand til scenen kan være ok. Men jeg flytter oss gjerne hvis det er flere som ønsker det. Nå er vel presset på ptn litt lavere enn i går kl18 så det går vel litt fortere enn å plassere oss. Brukte ca 1 min på hver side som skulle lastes i går go for å plassere en billett må man laste 3 sider, for å flytte en billett fra en seksjon til en annen seksjon på man laste 6! så flytte 32 billetter er ikke noe man gjør i en håndvending.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...