Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Like stort i år ja

OK, da er jeg glad jeg ikke skal på TG i år. Synes det var alt for trangt om plassen i fjor. Jeg var på TG med to kompiser, men vi skulle egentlig vært 4. Så det endte opp med at oss tre hadde bordplass for fire mann, men allikevel satt vi mye trangere enn på TG 2002... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trodde ikke jeg hadde noen bilder av hylla, men snublet tilfeldigvis over dem i jakten på noen andre bilder på haddisken. So here goes;

Bordplata som jeg la under skjermen og som gav meg 10-15 cm ekstra dybde så jeg hadde plass til tastaturet og litt å hvile håndleddene mot når skrev. Nå skla jeg kjøpe lcd så jeg er ikke sikker på om jeg skal ta den med i år.

bordplate.jpg

Bordplata er av klikklaminat som jeg limte for at den ikke skulle dette fra hverandre. Den bygger veldig lite og har lett svikt på den delen som blir liggende uten for bordet. Fungerte veldig bra! :D

Detaljbilde av hylla på hvordan den er skrudd sammen med flatjern og vinkeljern. :D (sorry for crappy bildekvalitat, kameraet jeg hadde i fjor var ikke bedre)

hylle1.jpg

og hylla fra en annen vinkel med bevis på at den tåler minst 6 kg belasning (4x1.5liter solo ;)

hylle2.jpg

Det var hylla jeg hadde i fjor. Er ikke siker på om samme hylle blir med i år. Er mulig det blir noe helt annet, eller denne med små modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Jeg kommer lengre inn i rekken og da sier jeg ikke så mye, kan være så mange mødre der som man bare ønsker ;)

Hmmm, *regne litt på det*

En del fjortiser på TG. Tar utgangspunkt i en 14-åring da. Mora hans ble gravid når hun var 18 og fikk han når hun akkurat var fyllt 19.

19+14=33.

Finnes mange flotte 33-åringer! :p:p:p

Kan godt sitte på siden av et par av dem!

DrE :thumbs:

EDIT: ok, innser at det var den syke meg som skrev dette. Den moralske meg klarer alikevel ikke å overtale den syke meg til å slette forslaget :dribble:

Endret av DrErling
Lenke til kommentar
Et lite spørsmål: Blir ikke slike hyller veldig ustøtige når man ikke har lov til å skru de fast?

Har du alt av bokreoler osv hejmme skrudd fast i gulvet?? Men seriøst, så lenge du lager noe som henger godt sammen så skal det mye til at det tipper. Men det er verre hvis det klapper sammen under sin egen vekt (pluss det du har oppå). Det var derfor jeg brukte vinkeljern, for å sikre stødighet i sideretnigen.

Lenke til kommentar

jo de bruker sponplatene mer enn en gang. Det er HOA som eier alle bord platene og de blir brukt til andre ting enn TG. Det bilr nok byttet ut en del etter hvert, men de er nok interisert i at platene skal vare så lenge som mulig derfor skal man ikke bevist gjøre noe som ødelegger platene på noen måte.

Lenke til kommentar

er vel egentlg ikke noe frist, men de som melder seg på fra nå og utover blir bare plassert på kanten. Det er nå nådd ett nivå hvor det er praktisk umulig å stokke om på rekka og fortsatt tilfredstille de plasseringsønskene som allerde er. Rekka ligger foresten her

Lenke til kommentar
Når er eventuelt siste frist?

11. April tenker jeg ;)

Lenge siden sist forresten - spilt mye Xbox? :D

lige måde ;)

Spiller nok noe ja, men ser noe mer på film der ja :)

Går vel egentlig ut ifra at du har hatt mer bruk for skjermen din ;)

Skal du forresten på tg?, har ikke fulgt med på denne tråden i det siste jeg ..

Edit: Sjekka rekka nå, ser du skal være med ;)

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...