Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Men, seriøst. Kan vi ikke spille? Wtf?

Jeg skjønner seriøst ikke hva som er problemet her, det virker som om det er mange som er "redde" for å gjøre noe "galt" på Hw-rekka.

Det er ingen som vil se stygt på deg bare fordi du sitter og spiller, men hw-rekka ble jo først og fremst opprettet for å skape et litt mer sosialt felleskap på TG.

Folk på rekka kommer nok til å sitte å spille, surfe, høre på musikk, drive med grafikk, jobbe med compoer og whatnot 70-80% av tiden, mens man også kan ta en liten pause for å ha det gøy med hw gjengen, gå ut og ta en pizza, stikke på kantina og prate litt eller whatnot, det er jo tross alt folk der man kjenner fra enten forum eller IRC som man burde benytte sjansen til å møte. Man MÅ jo ikke sitte foran skjermen 24/7 bare fordi man er på TG :) Pointet er å ha det gøy og slappe av, føler du for å spille litt CS så gjør du det, jeg mener, gjør hva du vil, men ingen tar skade av å være sosiale også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel.. Siden Dikky er flytta, så må du flytte meg også da.

Vi skal sitte ved siden av hverandre siden vi skal opprettholde Team Dikky selvom ikke BjaA kommer.

Så entent flytt Dikky tilbake , eller meg til han !

(Flytt han ned er du snill.. Jeg skal passe på at han ikke skriker.. (utenom på hotellrommet))..

Lenke til kommentar

skal flytte han når jeg kommer hjem. Men advarsel til cs-gamere som ikke klarer å begrense lydnivået; jeg har med gaffateip. Den er utmerket til å stoppe munne på folk med og jeg kommer ikke til å nøle med å bruke den på de som "ber om det".

Lenke til kommentar

Helt ærlig :

Jeg tror faktisk ingen av hw.no og #hw.no er Skrike-gamere.

Ja jeg spiller mye hjemme og på lan, men jeg har ikke akkurat tendensen til å skrike hvis jeg taper.

Er vel for det meste skikkelig pro gamers og "veldig stressa" folk som har en tendens til å høyne støynivået veldig.

Som jeg opplevde på OsloLAN var bare praten med Xell og phunkee en veldig deilig avbelastning.. Vi sto jo rett opp i 1 og halv time elns tror jeg ? ..

Lenke til kommentar

jauda, det går nok bra, men man vet jo aldri ovhordan folk er før man treffer dem rl. Uansett hvor godt man føler at man kjenner dem fra irc eller forum.

Og, ja, tiden går veldig fort når man først begynner å skravle. På Oslolan var jo også Skrue innom. tror det gikk nærmere 2 timer fra han sa at na burde komme seg av gårde til han faktisk kom seg ut av hallen :p

Lenke til kommentar
Men jeg håper dere som vil skrike ut lol og 1337 og noob og gull og alt annet sånn sier ifra. Det er råttent gjort å holde kjeft om dette nå og la det bli en "overraskelse" på TG.

Just wait and see ... ;)

Vi får be og hpåe på at de som sitter på rekkene ved siden av er rolige også da :p

Lenke til kommentar

Jeg er "søtten" (17) ikke ?? :p

Uff, husker i fjor. Da fikk vi noen EKSTREM-CS-spillere rett over oss. DE skrek de. Skrek og skrek for å overdøve musikken og hverandre. Er noen slik på rekka våres trer jeg kabinettet over hodet på dem ;)

Edit: BBC-slavesider? :dontgetit:

Endret av Blib
Lenke til kommentar
skal flytte han når jeg kommer hjem. Men advarsel til cs-gamere som ikke klarer å begrense lydnivået; jeg har med gaffateip. Den er utmerket til å stoppe munne på folk med og jeg kommer ikke til å nøle med å bruke den på de som "ber om det".

Jeg kommer til å ta med tazeren min til det samme formålet

Lenke til kommentar

lenge til.

jeg kommer ikke til å spille cs eller noe annet form for online spill, da jeg ikke har noen gyldige nøkler :p

men spille kommer jeg nok til å gjøre..uten å rope det ut osv.

Og når det gjelder dikky. En som skriver så fjortiss som han gjør på forumet her bare nekter jeg å tro er slik i virkeligheten :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...