Xell Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Gadget = 2 plasser eller kun tegningen? som i fjor er moren hans med nedover og har en billett så hu kan stikke hode innom whenever. For de som synes det er kjipt å ha foreldre i nærheten, kan jeg si at det er ikke noe stort problem, hun var ikke innom så ofte i fjor. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg kommer lengre inn i rekken og da sier jeg ikke så mye, kan være så mange mødre der som man bare ønsker Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg kommer lengre inn i rekken og da sier jeg ikke så mye, kan være så mange mødre der som man bare ønsker Du kan sitte ved siden av meg hvis du skal på hw.no rekka.. Jeg er kjempegrei ! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg kommer lengre inn i rekken og da sier jeg ikke så mye, kan være så mange mødre der som man bare ønsker Du kan sitte ved siden av meg hvis du skal på hw.no rekka.. Jeg er kjempegrei ! Hah! Han er allerde kapret av undertegnede! Du kan godt flytte opp på andre siden av han tho, hvis du skryver Gadget lengre ut Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 tipper at hvis fler melder seg på rekka, så setter xell dem på kanten , på begge sider om de ikke har noen spesielle ønsker (annet enn "vil sitte i midten" da dette egentlig er litt urettferdig (?)), så tipper at vi ikke har sett "rekka.html" i final versjon enda... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 riktig king_m. "kan ikke du sette meg lenger inne" funker ikke på de som melder seg fra nå. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 En liten ting, dere som har planer om å mekke hyller osv. Kan dere si ifra(dvs post her) hva og hvor høyt dere lager? Alt fra planke over mellom to towre til mer omfattende byggverk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Skal en tur omkring senere i dag og se om jeg finner diverse snacks som kan brukes til et byggverk Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 jeg tenkte jeg skulle "modde" en sånn plankehylle fra byggmakker sånn at den blir litt mer hensiktsmessig. JEg har fler eså de kunne vå kanskje brukt til å feste banner også Anders. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hadde vært kult og lagt en stor banner med Hardware.no gresshoppen på da Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Planker?? Her må det brukes gamle kabinetter/aluminium eller akryl glass!! Skal ha hylle... Men dimensjonene blir bestemt etter at jeg har bestemt eller fått ny skjerm... Blir litt kjipt hvis jeg mekker en hylle som ikke passer den nye skjermen... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hadde vært kult og lagt en stor banner med Hardware.no gresshoppen på da hvilken gresshoppe mener du? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 http://datanettet.com/hw.bmp Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 http://datanettet.com/hw.bmp Nå, få det nå ut i jpg så det ikke tar et par dager å laste ned selv med 10Mbit da Uansett, kom til å lure på en ting: Hva menes med "gamer" i deres øyne? Jeg ser jo, morsomt nok, at jeg er eneste registerte gamer på HW-rekka. Bety det at ingen andre på rekka så mye som spiller NOE som HELST NOENSINNE? Eller? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 gamer er vell en som drar til TG, BARE for å game... og har ingen ting annet å fore med... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Kan bare snakke for meg selv og kan si me dhånden på hjertet at jeg kommer ikke til spille under tg. Grunnen til at vi i det hele tatt begynte å dele opp i grupper var at det var så mange som reagerte på siggen min der jeg prøver trekke med "non-gamere". Som jeg har forklart tidligere i denne tråden startet hele denne "tradisjonen" for å samle folk som ikke vil sitte å spille i 100 timer. Men dette ble tidligere i tråden blåst opp noe vodsomt. Det var vist en del som da følte seg forbigått. Derfor delte vi inn i grupper slik at de som vill spille kunne sitte i nærheten av andre som vil spille og de som ikke vil spille kan slippe å ha "gamere" rundt seg på alle kanter. Nå ser det ut til at til tross for at mange forkynt at de ville sitte blant gamere så er det ikke så mange gamere som har meldt seg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hmm, jeg skal iallefall IKKE spille spesielt mye. Jeg bare skrev meg opp fordi jeg kommer til å spille. Sikkert ikke så mye mer enn et par-tre timer daglig tipper jeg på, og hvis det ikke kvalifiserer som "gamer" slikt det var tenkt (Folk som så og si kun vil spille) så vil jeg veldig gjerne bli flyttet fra forum.hw.no-gamer til den uten "gamer"-taggen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Her ikke så veldig mye å si siden folk har blitt plassert i nærheten av de de har sagt de vil sitte ved uten så mye tanke på gruppe foreløpig. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Øh Jeg hadde jo tenkt å spille en del cs da .. LOLF! Men, seriøst. Kan vi ikke spille? Wtf? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) f**n jeg gidder ikke ta denne diskusjonen en gnag til. vi brukte hvertfall 4 sider tildilgere i tråden for å komme til en konklusjon. Dere kan gjøre hva dere vill bare dere ikke oppfører dere som drittunger. (av erfaring er dette noe som skjer med overraskende mange når de begynner å spille cs, derfor startet vi med grupperingene! ) Hvis dette skaper et ****** mye bråk om hvordan rekka skal organiseres kan vi like gjerne gi ******. Edit; dikky: da skal du i hver fall ikke sitte rett bak meg... du er herved flyttet Endret 12. februar 2004 av Xell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå