Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Gadget = 2 plasser eller kun tegningen? :dontgetit:

som i fjor er moren hans med nedover og har en billett så hu kan stikke hode innom whenever.

For de som synes det er kjipt å ha foreldre i nærheten, kan jeg si at det er ikke noe stort problem, hun var ikke innom så ofte i fjor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kommer lengre inn i rekken og da sier jeg ikke så mye, kan være så mange mødre der som man bare ønsker ;)

Du kan sitte ved siden av meg hvis du skal på hw.no rekka..

Jeg er kjempegrei !

Hah! Han er allerde kapret av undertegnede! :D Du kan godt flytte opp på andre siden av han tho, hvis du skryver Gadget lengre ut :p

Lenke til kommentar

tipper at hvis fler melder seg på rekka, så setter xell dem på kanten :p, på begge sider om de ikke har noen spesielle ønsker (annet enn "vil sitte i midten" da dette egentlig er litt urettferdig (?)), så tipper at vi ikke har sett "rekka.html" i final versjon enda...

Lenke til kommentar

Kan bare snakke for meg selv og kan si me dhånden på hjertet at jeg kommer ikke til spille under tg. Grunnen til at vi i det hele tatt begynte å dele opp i grupper var at det var så mange som reagerte på siggen min der jeg prøver trekke med "non-gamere". Som jeg har forklart tidligere i denne tråden startet hele denne "tradisjonen" for å samle folk som ikke vil sitte å spille i 100 timer. Men dette ble tidligere i tråden blåst opp noe vodsomt. Det var vist en del som da følte seg forbigått. Derfor delte vi inn i grupper slik at de som vill spille kunne sitte i nærheten av andre som vil spille og de som ikke vil spille kan slippe å ha "gamere" rundt seg på alle kanter. Nå ser det ut til at til tross for at mange forkynt at de ville sitte blant gamere så er det ikke så mange gamere som har meldt seg.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg skal iallefall IKKE spille spesielt mye. Jeg bare skrev meg opp fordi jeg kommer til å spille. Sikkert ikke så mye mer enn et par-tre timer daglig tipper jeg på, og hvis det ikke kvalifiserer som "gamer" slikt det var tenkt (Folk som så og si kun vil spille) så vil jeg veldig gjerne bli flyttet fra forum.hw.no-gamer til den uten "gamer"-taggen ;)

Lenke til kommentar

f**n jeg gidder ikke ta denne diskusjonen en gnag til. vi brukte hvertfall 4 sider tildilgere i tråden for å komme til en konklusjon. Dere kan gjøre hva dere vill bare dere ikke oppfører dere som drittunger. (av erfaring er dette noe som skjer med overraskende mange når de begynner å spille cs, derfor startet vi med grupperingene! )

Hvis dette skaper et ****** mye bråk om hvordan rekka skal organiseres kan vi

like gjerne gi ******.

Edit; dikky: da skal du i hver fall ikke sitte rett bak meg... du er herved flyttet ;)

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...