Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Aii! Meget feil ja. :)

Neida, det er ikke meget feil, men jeg har et par ønsker iallefall. Som sagt vil jeg helst ikke sitte ytterst - og på den siden av meg som ikke king_mephisto sitter vil jeg veldig gjerne ha Mr. Ueland. Han vil også ha seg selv på den siden av meg :)

enig, og jo lenger inn i midten jo bedre, er meget skeptisk til "utkantstrøkene",

klarer meg hvis jeg må vell å merke, men som sagt så ønsker jeg meg lengre inn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iiiiiikkkk

Og det var da ting plutselig ble umulig. Grunne til at du har havnet ytters er at du, som du kan se, er den eneste som foreløpig har meldt deg som hardware.no-gamer. allyse og mr.ueland ønske ikke å sitte i nærheten av hverandre siden de er i nærheten av hverandre hele tide ellers. Men jeg skal se hva jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar

ok da har jeg gjort et forsøk på oppdatering. Husk at dette kan komme til å se veldig anderledes etter hvert som fler emelder seg. Og ytterst på rekka er ikke fysisk ytterst på en bord-rekke, men ytterst i gruppa. Vi komer til å sitte midt på en rad, så det er enda veldig langt igjenn til kantene.

Lenke til kommentar

Ah. Hihi.

Jeg har forresten ett til ønske: IKKE på samme plass som en switch. Jeg satt med en bak PCen i fjor så hvis du kunne vært litt grei å la noen andre ta støten i år hadde det vært deilg. Og ingen palle som ender rett der hvor jeg sitter slik at jeg ikke kan skyve stolen inn under platene også takk ;)

Lenke til kommentar
Neeeeei :scared: Fikk ikke billett, det er jo skummelt hvor fort de gikk unna!

Ha det morro folkens, skal være der "i spirit" LOL!

Fort?

Kl 0300 var det jo 3600 billetter igjen jo...

Jeg skal på TG, men blir nok sittenes med mine kompiser. Kan jo stikke innom dere en liten tur da vettu :)

Lenke til kommentar

:cry: Internett linja mi var borte fra søndag til tirsdag, så jeg fikk ikke bestilt billetter i år! Surt. Var der i fjor og jeg sa til meg selv at jeg skal neste år også.

Men men.. skal heller en tur til Paris med foreldra ;)

Skriveleif :no:

Endret av notarget
Lenke til kommentar
Jeg er med på hw.no rekke - hvis jeg går på TG. Jeg regner med å få vite sikkert imorgen..

Men det er alltids en sjanse for at pcen krasjer igjen, gjerne dagen før reisen til TG begynner :ermm:

Jeg ser heller at pcen min kræsjer en han typen som "mista" sin i fjor.

Hørt om han? Han skulle ta toget, men som alle vet står ikke togene lenge stille og du får ikke med deg hele pcen ut i en tur, men det er en optimist i alle, så han skulle ta 2 turer, når han kom seg ut meg skjermen og baggen kjørte toget (med resten av pcen) videre *lol* :D

Menne ontopic:

Jeg skal på TG :D:D Men skal sitte sammen med folk jeg kjenner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...