Ueland Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Aii! Meget feil ja. Neida, det er ikke meget feil, men jeg har et par ønsker iallefall. Som sagt vil jeg helst ikke sitte ytterst - og på den siden av meg som ikke king_mephisto sitter vil jeg veldig gjerne ha Mr. Ueland. Han vil også ha seg selv på den siden av meg enig, og jo lenger inn i midten jo bedre, er meget skeptisk til "utkantstrøkene", klarer meg hvis jeg må vell å merke, men som sagt så ønsker jeg meg lengre inn.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 KingM, Ue og Blib må føle seg veldig ensomme i "grønne"-land Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Uff *Føler seg alene og utstøtt* Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 iiiiiikkkk Og det var da ting plutselig ble umulig. Grunne til at du har havnet ytters er at du, som du kan se, er den eneste som foreløpig har meldt deg som hardware.no-gamer. allyse og mr.ueland ønske ikke å sitte i nærheten av hverandre siden de er i nærheten av hverandre hele tide ellers. Men jeg skal se hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 ok da har jeg gjort et forsøk på oppdatering. Husk at dette kan komme til å se veldig anderledes etter hvert som fler emelder seg. Og ytterst på rekka er ikke fysisk ytterst på en bord-rekke, men ytterst i gruppa. Vi komer til å sitte midt på en rad, så det er enda veldig langt igjenn til kantene. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvorfor mellomrom forresten? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 phunkee og jeg har spleisa på litt ektra "alburerom" og strøm. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ah. Hihi. Jeg har forresten ett til ønske: IKKE på samme plass som en switch. Jeg satt med en bak PCen i fjor så hvis du kunne vært litt grei å la noen andre ta støten i år hadde det vært deilg. Og ingen palle som ender rett der hvor jeg sitter slik at jeg ikke kan skyve stolen inn under platene også takk Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 hehehe.... har full forståelse for disse ønskene, men desverre har jeg ingen kontroll der. Dersom switshene får feste som foreslått på tg-forumet konner de ikke til å bli et problem. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nå er jeg forbanna deluxe her. Var nede i boden min og da la jeg merke til noe: EN JÆV'L HAR RAPPA HYLLA MI! > Den hadde jeg jobba og slitt med! Installerte plexi og plass til lys og glitter i den i romjula også Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 kjipt Jeg har noen hyller jeg kan ta med, men de er ikke så stilige da. Bare stadard plankehyller fra byggmakker. Også har jeg min eminente fra i fjor, men den er jo bare en enkel hylle. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nooo.. Jeg sitter på kanten Lenke til kommentar
Boye Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Neeeeei Fikk ikke billett, det er jo skummelt hvor fort de gikk unna! Ha det morro folkens, skal være der "i spirit" LOL! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nooo.. Jeg sitter på kanten Du er heldig som i det hele tatt kommer ditt Fuck fuck fuck jeg blir lei meg når jeg tenker på at det ikke blir noe TG på meg i år Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Neeeeei Fikk ikke billett, det er jo skummelt hvor fort de gikk unna! Ha det morro folkens, skal være der "i spirit" LOL! Fort? Kl 0300 var det jo 3600 billetter igjen jo... Jeg skal på TG, men blir nok sittenes med mine kompiser. Kan jo stikke innom dere en liten tur da vettu Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Internett linja mi var borte fra søndag til tirsdag, så jeg fikk ikke bestilt billetter i år! Surt. Var der i fjor og jeg sa til meg selv at jeg skal neste år også. Men men.. skal heller en tur til Paris med foreldra Skriveleif Endret 8. februar 2004 av notarget Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg er med på hw.no rekke - hvis jeg går på TG. Jeg regner med å få vite sikkert imorgen.. Men det er alltids en sjanse for at pcen krasjer igjen, gjerne dagen før reisen til TG begynner Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg er med på hw.no rekke - hvis jeg går på TG. Jeg regner med å få vite sikkert imorgen..Men det er alltids en sjanse for at pcen krasjer igjen, gjerne dagen før reisen til TG begynner Jeg ser heller at pcen min kræsjer en han typen som "mista" sin i fjor. Hørt om han? Han skulle ta toget, men som alle vet står ikke togene lenge stille og du får ikke med deg hele pcen ut i en tur, men det er en optimist i alle, så han skulle ta 2 turer, når han kom seg ut meg skjermen og baggen kjørte toget (med resten av pcen) videre *lol* Menne ontopic: Jeg skal på TG Men skal sitte sammen med folk jeg kjenner! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hehehe.... har full forståelse for disse ønskene, men desverre har jeg ingen kontroll der. Dersom switshene får feste som foreslått på tg-forumet konner de ikke til å bli et problem. Gadget = 2 plasser eller kun tegningen? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Må nokk melde avbud på rekka deres! Er ikke sikkert det ordner seg med bilett osv, og en kompis av meg sitter alene hvis det blir.. så jeg setter meg med han. Kommer bort og hilser på dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå