adawen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Blir vel #hw.no delen av rekka på meg også da, iom at jeg har lovt å sitte ved Alastor.. *maile* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Endret 3. februar 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Eg fikk 3 billetter 04:08 Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vel, jeg er ikke akkurat noen gamer, og er mer aktiv på IRC enn på forumet, så det må vel bli #hw.no på meg også Lenke til kommentar
atticus Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 #hw.no her. Blir det plassering innad i gruppene etterhvert også eller ? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Xell kommer til å sette opp en tabell så folk kan vite sånn ca hvor de havner. Denne kan vi selvsagt kommenter og komme med ønsker til osv, men jeg tror vi må være klar over til syvende og sist så bestemmer Xell her. Skal noe til for at alle ~30 stk blir 100% fornøyd med plassen sin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ok, så lenge jeg slipper DiKKy så er jeg happy Neida. Men pokker jeg gleder meg Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 jeg skakke være med, skal sitte på en annen rekke! #barskeTGplasser @ Efnet...... BRA plaseerr Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kommer ikke fra at det blir litt cs på meg der borte (men no er da ikke eg fjortis lengre da). Får se hvor eg sitter Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Da er det disse til nå: 1.Xell 2.Anders Leipsland 3.The_Creator 4.adawen 5.King_mephisto 6.Sakris 7.kjakan_mm 8.allyse 9.Mr.Ueland 10.CFD 11.B|Real 12.atticus 13.Blib 14.Lapette 15.Loffelur 16.talibanan 17.Durval-tur 18.el_diablo_21 19.frida_frosk 20.ascona_b 21.SirHartge 22.Bornslip 23.Messias^ 24.Raphaug 25.bjaa 26.microkypex 27.kypex24 28.raptor21 29.cfenzo 30.Alastor 31.telcontar 32.gather De som fortsatt er grønne på lista må sende meg en mail ([email protected]) med navn, nick og hvilken gruppe det "hører hjemme i"; #hw.no, #hw.no-gamer, foru, forum.gamer. Endret 5. februar 2004 av Xell Lenke til kommentar
doofus Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) The Gathering ja, Husker jeg var med på de første som ble arrangert av crusaders (Amiga gruppe). Det var tider det, da slapp du å klarte over hauger av Counter strike spillende nerder. Alle som var på partyene hadde arbeidsoppgaver som grafikk, koding, musikk eller henting av cola og Grandiosa. Pauser med avspilling av LD på lerret med en VARM projektor. Nå er hele driten blitt en kommersiell salgs basar. Takk pc folk, dere ødela noe som faktisk var litt gøy. Doofus Endret 5. februar 2004 av doofus Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ikke meg Xell? =( Jeg har jo mailet til og med Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 joda du er registrert, men du sto jo ikke på lista til ueland. jeg tok bare denne lista og grået ut de jeg har vært i kontakt med for å fremheve de som tidligere har sagt at de vil være med, men som ikke har sendt noen mail. Alle som vil være med kan selvsagt sende meg mail, selvom de ikke står på denne lista. Det hadde vært fint omd de fleste gjorde dette så fort som mulig så jeg får fordelt arbeidsmengden litt. Det kommer helt sikker en del ønsker om hvem som har lyst til å sitte hvor og siden dette skal fordeles på to rekker skal det mye frem og tilbake jobbing for å oppfylle de fleste ønskene best mulig. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Takk pc folk, dere ødela noe som faktisk var litt gøy. Snakk om å vær enegativt. Ja jeg har også hørt mye om at tg var så mye bedre før når de handlet om demo og ike spill. Men skylt ikke på han som sitter ved siden av deg (eller 3 rader bort) fordi du ikke klarer å ha det gøy bare fordi det er mennesker i en gruppe på 5000 som ikke har akkurat de samme interessene som deg selv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 bekreftelse sendt via pm, *sparke hardt til Outlook Express* Lenke til kommentar
atticus Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Minner om Hardware.no @ TG Logo Compoen som foregår, men som ingen ser ut til å få med seg. Push here please ! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Ser ut som en del folk her på forumet er "all talk and no action". Foreløpig er blir det ikke noe grupper innad i rekka siden det bare #hw.no-folk som har meldt seg Lenke til kommentar
atticus Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det gjør jo ikke noe det da ! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) første utkast. Dersom noen føler de har havnet på helt gal plass så si ifra. Endret 8. februar 2004 av Xell Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Aii! Meget feil ja. Neida, det er ikke meget feil, men jeg har et par ønsker iallefall. Som sagt vil jeg helst ikke sitte ytterst - og på den siden av meg som ikke king_mephisto sitter vil jeg veldig gjerne ha Mr. Ueland. Han vil også ha seg selv på den siden av meg Endret 8. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå