Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det disse til nå:

 

1.Xell

2.Anders Leipsland

3.The_Creator

4.adawen

5.King_mephisto

6.Sakris

7.kjakan_mm

8.allyse

9.Mr.Ueland

10.CFD

11.B|Real

12.atticus

13.Blib

14.Lapette

15.Loffelur

16.talibanan

17.Durval-tur

18.el_diablo_21

19.frida_frosk

20.ascona_b

21.SirHartge

22.Bornslip

23.Messias^

24.Raphaug

25.bjaa

26.microkypex

27.kypex24

28.raptor21

29.cfenzo

30.Alastor

31.telcontar

32.gather

 

De som fortsatt er grønne på lista må sende meg en mail ([email protected]) med navn, nick og hvilken gruppe det "hører hjemme i"; #hw.no, #hw.no-gamer, foru, forum.gamer.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

The Gathering ja,

 

Husker jeg var med på de første som ble arrangert av crusaders (Amiga gruppe).

 

Det var tider det, da slapp du å klarte over hauger av Counter strike spillende nerder. :ermm:

 

Alle som var på partyene hadde arbeidsoppgaver som grafikk, koding, musikk eller henting av cola og Grandiosa.

 

Pauser med avspilling av LD på lerret med en VARM projektor.

 

Nå er hele driten blitt en kommersiell salgs basar.

 

Takk pc folk, dere ødela noe som faktisk var litt gøy.

 

Doofus

Endret av doofus
Lenke til kommentar

joda du er registrert, men du sto jo ikke på lista til ueland. jeg tok bare denne lista og grået ut de jeg har vært i kontakt med for å fremheve de som tidligere har sagt at de vil være med, men som ikke har sendt noen mail. Alle som vil være med kan selvsagt sende meg mail, selvom de ikke står på denne lista. Det hadde vært fint omd de fleste gjorde dette så fort som mulig så jeg får fordelt arbeidsmengden litt. Det kommer helt sikker en del ønsker om hvem som har lyst til å sitte hvor og siden dette skal fordeles på to rekker skal det mye frem og tilbake jobbing for å oppfylle de fleste ønskene best mulig.

Lenke til kommentar
Takk pc folk, dere ødela noe som faktisk var litt gøy.

Snakk om å vær enegativt. Ja jeg har også hørt mye om at tg var så mye bedre før når de handlet om demo og ike spill. Men skylt ikke på han som sitter ved siden av deg (eller 3 rader bort) fordi du ikke klarer å ha det gøy bare fordi det er mennesker i en gruppe på 5000 som ikke har akkurat de samme interessene som deg selv.

Lenke til kommentar

Aii! Meget feil ja. :)

 

Neida, det er ikke meget feil, men jeg har et par ønsker iallefall. Som sagt vil jeg helst ikke sitte ytterst - og på den siden av meg som ikke king_mephisto sitter vil jeg veldig gjerne ha Mr. Ueland. Han vil også ha seg selv på den siden av meg :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...