knutby Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Drit å dra... ser ut til at Jeg ikke har så mye støtte fra de anadre i "gjengen" om å joine dere... De synes det blir litt suspekt med masse gale mennesker. *ikke at jeg bryr meg* Så jeg(loffelur) Durval-tur og talibanan må nokk melde pass Men vi blir fortsatt med en rekke på over 10 så det gjør jo at vi kan plasere oss på samme rad? Lenke til kommentar
Libbe Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei, jeg var 23 i køen, så plutselig ble jeg lempa bak til nr 700og noe, så jeg fikk ikke tak i bilett, noen som har bilett til meg eller? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei, jeg var 23 i køen, så plutselig ble jeg lempa bak til nr 700og noe, så jeg fikk ikke tak i bilett, noen som har bilett til meg eller? det er mange som har kjøpt ekstra så det er bare og spørre litt rundt. Men du må nok regne med at du kommer sist i køen hvis du feks joiner #hw.no og spør om ticket. Slik det er ser ut atm så er det en god del folk som skal, Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jezz! Jeg kommer på TG En kompis skaffet meg billett I`ll be there Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Etter en veldig "trøtt dag" på skolen idag kan jeg med glede offentlig gjøre at jeg fikk tak i 3 stk TG billeter kl 03.02 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Count me in på HW.no-rekka! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvor ellers sku jeg sitte lissom Telcontar Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hun som fikset billetter til oss fikk det klokken 03.00, etter ni timers ventetid (skikkelig snillt av henne). Nå er iallfall de i boks. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Forsatt noen som har noen billetter som de kan selge? Trenger 2 stykk. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Snakk med allyse b|real Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Så det blir en forum.hardware.no rekke? Ikke en #Hw.no rekke? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 *hail* b0rN^sL|p *hail* takket være han, kommer jeg til å sitte på hw.no rekka! kunne ikke være oppe til så sent som billett salget starta siden jeg hadde utplassering i en bedrift som jeg håper på å få jobb hos etter i år, så jeg måtte legge meg tidlig! b0rN^sL|p kan forvente seg en overraskelse i bank-kontoen om noen dager . pluss den saftigste burgern viking skipet kan tilby Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg hadde LCD skjerm ifjor, men iår må jeg ha med CRT skjerm (blir ekstraskjermen da 21 tommer passer ihvertfall ikke) Vil det i hele tatt passe med en 19 tommer? Lenke til kommentar
_Mist_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg skal definitivt være med på hw.no-rekka, så dere får legge meg til i listen. Jeg kommer forresten sammen med 2 andre som ikke er hw.no-folk, men de kan oppføre seg, så jeg håper det går greit. (Ergo skriv meg opp som _Mist_ pluss to eller noe sånt ) Jeg skal ha med meg to maskiner, ene er en P4 2.53 Ghz som jeg har tenkt å sette opp en DC-hub på - hva synes dere om dette? - Driver og utvikler litt ideer akkurat nå, hadde tenkt å ha minst to forskjellige huber, en på 100+ Gb og en på 500+ Gb, men da vil jeg helst ha dem på to forskjellige maskiner. Noen som har en ekstra sprek server (fortrinnsvis *nix-basert) som melder seg frivillig? (Hvis det er noen fra rekka som ikke har nok å dele til å komme inn på huben, skal vi nok få til en løsning.) -Morten Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ok. like greit å starte arbidet med en gang. Kan alle som skal være med på rekka sende meg en mail og plassere seg selv i 1 av 5 grupper; #hw.no , #hw.no-gamer , hardware.no , hardware.no-gamer og andre. Andre kan være folk som har lyst til å sitte i nærheten (sjenert kanskje ) Pass på å få med navn og nick så det blir litt lettere å holde orden på hvem som er registrert eller ikke. Seater har enda ikke kommet opp som et valg på billettene så det tar vi etter hvert. Kommer til å kjøre mange doblet-sjekker og omstokkinger før seatingen starter så forhåpentlig blir det ikke så mye å stokke om på når vi først har reservert plassene (det er litt tungrodd å stokke mye om da ) er spent på hvor mange vi ender opp med. Dersom det er noen som ikke har fått billett så er det vist fortsatt tilgjengelig fra diverse hold i gruppa Edit: og dere må jo ha en mail å sende dette til [email protected] Endret 3. februar 2004 av Xell Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 b0rN^sL|p kan forvente seg en overraskelse i bank-kontoen om noen dager . pluss den saftigste burgern viking skipet kan tilby Hoho, dette blir snadder, ikke glem ekstra dressing! Fikk billetter i 3-4 tiden, satt ifra 17:30 elns, så nå blir det TG i år også, påsken er redda! Kanskje mutters er snill og lager påskeegg hvis jeg spør pent? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg må vel melde meg på #hw.no-rekka, med mindre at det er noe krav fra andre mods/admins at jeg må sitte på hardware.no rekka Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 de blir mest sansynelig rygg-i-rygg så det blir jo ikke så langt i mellom Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Moi går på #hw.no-rekka, men mail er sendt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 /me mailer seg herved opp på #hw.no-rekka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå