lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hehe..joa men..han kunne da ****** meg logg seg på og stilt meg i køen.. måtte be faren min om det og han vet ikke en drit om pc (og da mener jeg at han ikke kan noe!!!) satt i tlf med han i ca 45 min for å forklare han hvordan han gikk inn på det...! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 bwahahaha jommen sa jeg smør bare på pur F lot jeg en maskin få vente i kø til den fikk login. det som er morsomt er at viss jeg tar den url'en login siden er på og bruker den på andre maskiner så kommer dem rett inn på login siden /me har nå 4 bestillingssider oppe akkurat nå.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ok, da er bestillingen unnagjort. Har 4 billetter reservert folk på hw-rekka. Noen som er interisert? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kan supplere på Xell og si de 5 billettene er reservert de på hw.no rekka, så det er bare å gi beskjed. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) nice Prelude men kom i kø der og da men nå er jeg bare nr 88 da Endret 3. februar 2004 av lilfire Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 /me har 4 billetter, #hw.no venner av meg får førsterett, men alle andre som skal på Hw.no rekka kan seff smiske litt og så ser vi hva vi kan gjøre. PS. Har fått kidnr, og betaler ikke før jeg har fått inn penger, eller bekreftelse på at jeg får. Så må være raske Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har at par eierløse billetter jeg og. Henholdsvis 2 stk. Følger samme prosedyre som Alastor. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 HAHA! Jeg har bare en billett og den gir jeg IKKE bort!!!!!!!! BTW. Skal yummy på TG ? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) HAHA! Jeg har bare en billett og den gir jeg IKKE bort!!!!!!!! BTW. Skal yummy på TG ? ENIG! denne billetten er MIN, MIN OG BARE MIN!!!! MUHAHAHAHAHAAH Endret 3. februar 2004 av Messias^ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 alle som ikke har fått tak i billett; send meg PM. JEg kommer som sagt til å prioritere "forum-saver ig irc-whores" som skla være med på rekka. Vil anta at jeg finner nye eiere til mine ekstra billetter i løpet av morra-dagen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Takk ptn , TAKK for at dere kasta meg fra plass nr 455 til plass nr 4xxx og noke, takk igjen, det var snilt gjort... takk. Er jo reine bingoen det. Folk som kom par timer seinere fikk bilett, imens dei stakkars jæeavlene som stod i kø eit par timer ikkje fikk. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ahhhh:D jeg fikk en jobbløs kamerat til å sitte nattevakt til meg:D Har billett i år også! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 oh.. yeah, fått billetter i år da... fikk de kl 02.00.. Muligheter for å joine hw.no rekka ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jupp forum dudes is hw.no rekka dudes Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 alle som ikke har fått tak i billett; send meg PM. JEg kommer som sagt til å prioritere "forum-saver ig irc-whores" som skla være med på rekka. Vil anta at jeg finner nye eiere til mine ekstra billetter i løpet av morra-dagen. Oppfordring til svartebørsmarket. I fjor blei det slått hardt ned på her på forumet. Kvifor kjøpe fleire bilettar enn du treng? Liksom "HEY SJÅ PÅ MEG, EG HAR BILETTAR! JIPPI" Selg dei til PTN du så taper du berre 28 kroner. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Svartebørsmarkedet betyr at du selger billettene til høyere pris slik at du kan tjene på det. det tror jeg ikke noen andre her har tenkt til egentlig. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har muligens en billett til overs jeg og, brudern var plutselig ikke så hypp på å være med Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) alle som ikke har fått tak i billett; send meg PM. JEg kommer som sagt til å prioritere "forum-saver ig irc-whores" som skla være med på rekka. Vil anta at jeg finner nye eiere til mine ekstra billetter i løpet av morra-dagen. Oppfordring til svartebørsmarket. I fjor blei det slått hardt ned på her på forumet. Kvifor kjøpe fleire bilettar enn du treng? Liksom "HEY SJÅ PÅ MEG, EG HAR BILETTAR! JIPPI" Selg dei til PTN du så taper du berre 28 kroner. Og selge dem dyrer er noe annet. Xell har laget Tskjorter for hw.no rekka ifjor og Xell er virkelig en moden person så henne selger dem til den prisen som henne kjøpte de for. EDIT: Jeg har Takket være Morten\mist Endret 3. februar 2004 av CFD Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Fikk alle billett nå da? Jeg fikk.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 alle som ikke har fått tak i billett; send meg PM. JEg kommer som sagt til å prioritere "forum-saver ig irc-whores" som skla være med på rekka. Vil anta at jeg finner nye eiere til mine ekstra billetter i løpet av morra-dagen. Oppfordring til svartebørsmarket. I fjor blei det slått hardt ned på her på forumet. Kvifor kjøpe fleire bilettar enn du treng? Liksom "HEY SJÅ PÅ MEG, EG HAR BILETTAR! JIPPI" Selg dei til PTN du så taper du berre 28 kroner. Nei det er ikke oppfordring til svartebørs. Jeg selger til kost-pris til personer som skal være med/allerede er med i gruppa, men som ikke har fått billett. Regner med at de som havner høyest på "prioritets-lista" mi er folk jeg kjenner fra irc. Dette er da ikke værre enn at en person kjøper flere billetter for den gruppa den skal sitte sammen med og senere får igjenn penger for utlegge han/hun har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå