Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bwahahaha

jommen sa jeg smør

bare på pur F lot jeg en maskin få vente i kø til den fikk login. det som er morsomt er at viss jeg tar den url'en login siden er på og bruker den på andre maskiner så kommer dem rett inn på login siden :woot:

/me har nå 4 bestillingssider oppe akkurat nå.. :D

Lenke til kommentar

/me har 4 billetter, #hw.no venner av meg får førsterett, men alle andre som skal på Hw.no rekka kan seff smiske litt og så ser vi hva vi kan gjøre.

PS. Har fått kidnr, og betaler ikke før jeg har fått inn penger, eller bekreftelse på at jeg får. Så må være raske ;)

Lenke til kommentar

alle som ikke har fått tak i billett; send meg PM. JEg kommer som sagt til å prioritere "forum-saver ig irc-whores" ;) som skla være med på rekka. Vil anta at jeg finner nye eiere til mine ekstra billetter i løpet av morra-dagen.

Lenke til kommentar

Takk ptn , TAKK for at dere kasta meg fra plass nr 455 til plass nr 4xxx og noke, takk igjen, det var snilt gjort... takk.

Er jo reine bingoen det. Folk som kom par timer seinere fikk bilett, imens dei stakkars jæeavlene som stod i kø eit par timer ikkje fikk.

Lenke til kommentar
alle som ikke har fått tak i billett; send meg PM. JEg kommer som sagt til å prioritere "forum-saver ig irc-whores" ;) som skla være med på rekka. Vil anta at jeg finner nye eiere til mine ekstra billetter i løpet av morra-dagen.

Oppfordring til svartebørsmarket.

I fjor blei det slått hardt ned på her på forumet.

Kvifor kjøpe fleire bilettar enn du treng?

Liksom "HEY SJÅ PÅ MEG, EG HAR BILETTAR! JIPPI"

Selg dei til PTN du så taper du berre 28 kroner.

Lenke til kommentar

Og selge dem dyrer er noe annet. Xell har laget Tskjorter for hw.no rekka ifjor og Xell er virkelig en moden person så henne selger dem til den prisen som henne kjøpte de for.

EDIT: Jeg har :D Takket være Morten\mist ;)

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Nei det er ikke oppfordring til svartebørs. Jeg selger til kost-pris til personer som skal være med/allerede er med i gruppa, men som ikke har fått billett. Regner med at de som havner høyest på "prioritets-lista" mi er folk jeg kjenner fra irc. Dette er da ikke værre enn at en person kjøper flere billetter for den gruppa den skal sitte sammen med og senere får igjenn penger for utlegge han/hun har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...