djorgen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hmm... fra 2200 til 310. Yay? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Gratulerer du vant akkurat Lotto trekningen. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vel. I 19-tida var jeg på plass nr 600-ogno .. Så gikk jeg opp til 1300 og 2000.. Godt å være tilbake. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 **Gulp** setter hjerte i halsen.... Jeg tapte tydeligvis rykket tilbake fra 213 til 1134 .. Gi meg noen grunner til at jeg ikke går og ender dette her og nå (ok, jeg vet at jeg frister noen til og gi meg aktiv dødshjelp nå siden det blir en mindre sliter i køen,men seriøst ) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg vil si til de som er nervøse: Det betyr ikke en ting hvor du er på lista. Det er vilkårlig om du kommer inn. Jeg gikk fra 1350 plass og rett inn til bestillingen Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Takk for at du gir oss håp, deg skal jeg huske ;D Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 så det er håp enda:) det er bra men jeg begynner å bli for trøtt nå vet ikke hvor mange ganger jeg nestaen har gått ut av opera nå (er mange) håper på å komme igjenom snart sitti her siden 17:55 Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 noen som seriøst vet hva problemet er. kom med seriøse svar Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg kan faktisk verifisere at PTN kjører ett tilfeldig nummer liste hvor de prøver å hale ut tiden folk bestiller billetter til TG. jeg tok ganske enkelt to maskiner og rettet dem mot https://partyticket.net/waiting?uri=%2Ftg4%...heckout%2Findex og trykte enter. Resultatet var egentelig ikke overraskende.... døm selv.. den øverste med 141 som kølapp var den siste maskinen jeg prøvde med. nederste er min egen maskin, hvor jeg tolmodig har sittet og ventet på.. og nå! oppdaterte den seg og ga meg 1479 i kø. ****** ta PTN, måtte dem BRENNE for å kaste vekk tiden til folk isteden for å lage ett ekte køsystem som holder hva dem lover. :agry: PS! den maskinen som hadde 960. jeg reloader siden hvert eneste minutt og har nå 942 på den. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Dette og insjekkingskøen i fjor får meg til å tro at dette gjøre bevisst. Virker som om det er noen (som bestemmer) mener at det skal være vanskelig å komme seg til tg og når du føst kommer dit skal du slite litt for å komme inn. Personlig skjønner jeg ikke at det skulel være noe poen.... det forsterker ikke opplevelsen av tg... snarere tvert om. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kanskje de vil skape PR? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kanskje de vil skape PR? hva godt skulle de få ut av det?. skremmer jo vekk folk. sikker mange som ikke orker og dra på tg alikevel pga ptn Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 268... ETA... Tør jeg tippe? 05:00? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 blir vansklig å komme seg på skolen da...har en hjemmegående mor som ikke lar seg lure og vet jeg sitter oppp og venter på biletter så må på skolen..hvis jeg har fått biletter til den starter da...sitter her til jeg får det!! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 for meg virker det som om de vil gjøre livet surt for oss. hvert bidige år så har PTN alltid vært dårlig, lagger, svarer ikke, roter opp bestillingene og mer. Men! TG holder trofast til PTN.. før, da billettservice tok seg av salget så var det i det minste mulig å få tak i en billett på sånn omtrent normalt vis, dóg i en telefonkø, men i det minste så kunne man få en billett eller tre innen en time så lenge telefonsystemet holdt. nå har jeg brukt 7 timer og jeg har fortsatt ikke sett snuften av en billett. hva med oss som sitter med oppringt internett? jeg ser vitterlig pengene mine fly ut vinduet mens jeg er her og venter.. og venter.. og venter litt til.. mens PTN holder oss for narr og dikter opp kønummer meg her og der. det går ann å bli eitrande forbanna, og nå er det like før jeg når bristepunktet. jeg vil ha en billett NÅ! og ikke en om si.. 8 timer med enda flere oppdiktede kønummer. for meg så kan PTN brenne i de evige flammer der under. en ting er GARANTERT.. neste år.. viss TG bruker PTN igjen.. så kan dem se Veldig lang etter meg. jeg gidder ikke mer. har fått nok av den dritten. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 3500 plasser ledige kl 01.30, endelig har jeg billett ! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ganske tragisk system da. På 7.5 timer så har de klart å selge rundt 1000 billetter. Nei er nok bare å innse at denne køordninga ikke har fungert i det hele tatt. Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 noen som er heldige... ligger på 822... begynte med 105 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har folka her tenkt å køye el blir kjedlig og sitte her og ikke gjøre noe...nå kan vi hvertfall les hverandresen inlegg..(er da noe og gjøre det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå