Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror det var en del mennesker som ikke kan lese som drev å trykte reload når de trodde den skulle ha lastet på nytt (det har jo hele tiden stått hvor lang tid til neste reload), så de la inn funksjon slik at tiden for når siden sist ble slatet ligger i titel linja. På den måten behøver man ikke å se akkurat når den reloaded.

Lenke til kommentar
noen som vet ca hvor mange som har fått billet? om det er mange igjen? er litt iriterrende opg sitte 2 timer i kø og finne ut at det er utsolgt

de kommer til å kjøre køen ut.... de som registrere etter at "alle" billettene er solg blir lagt på vente liste i den rekkefølgen de registrerte. Så bler billetter som blir refundert delt ut etter hvert. I fjor var det over 700 på venteliste som fikk billett.

Lenke til kommentar

Spurte nå:

(21:07:26) (+D`Arcy) Q: Hvaslags server er partyticket.net hostet på?

(21:07:55) (@Chr|s) A: En stor svart boks med masse ledninger bak.

(21:08:05) (@Chr|s) Hardware er ikke noe vits å spørre om og ikke interessent

Jeg vil si det er meget interessant, om dette herket står på en P3-600 så er det ikke rart det er kaos. Er vel ikke noe problem å leie en server som takler dette for en dag? Kunne til og med satt min maskin til disposisjon for å få dette unnagjort skikkelig.

Lenke til kommentar
Ser ut til at serveren fikk en brain-warp igjenn.... fikk intrykk av at mange hadde hatt stabil klatring en stund og så ble plutselig mange kastet bakover igjenn. Har jeg rett?

jepp. hvis ingen andre har gjort det enda oppretter jeg herved nerder mot ptn. bare å bli med å demonsterer i og utenfor tg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...