Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehehe ... har enda ikke vært borti en side som er 100% browser uavhengig... .det vil altid være små variasjoner på oppførsel.... håper bare ikke det er det på så vesentlige ting...... bruker opera og hvis jeg rykker bakoverigjenn på neste refresh trot jeg kanskje jeg kommer til trekke PTN til menneskerettighets domstolen i Haag. Tortur (mental så dann) er brudd på menneskerettighetsloven :p

Lenke til kommentar

PTN er og forblir en tragedie hvert eneste år. De har 100 Mbit linje, bruker 1 Mbit, og sitter visstnok med en P3-600 maskin. Min lekemaskin er 3-4 ganger raskere enn det! HW.no burde leie ut en dual-opteron-server til salget til neste år.... Hvordan deres system har klart å plassere meg (og andre) over 2000 plasser lenger bakover i køsystemet på 2 timer er et spørsmål som de skal få vanskligheter med å svare på.... Ordet "skandale" har aldri vært mer korrekt i forhold til et billettsalg.

Lenke til kommentar

spørsmål: er det mange som har flere browere i kø? For det gir jo ett litt skjevt bilde på hvor mange som er forran i køen. Nå rykket jeg heldigvis litt forrover igjenn, så med dette tempoet er jeg heldig hvis jeg er igjennom før midnatt. Håper det er mange drittunger som må gi seg fordi det er skole i morgen :p

Lenke til kommentar
*snip* Hvordan deres system har klart å plassere meg (og andre) over 2000 plasser lenger bakover i køsystemet på 2 timer er et spørsmål som de skal få vanskligheter med å svare på.... Ordet "skandale" har aldri vært mer korrekt i forhold til et billettsalg.

Da var det ikke så ille likevel hos meg som "bare" datt ned 1369 plasser :roll:

Lenke til kommentar

Fra noe og 60 til 3000, så til 500.

btw, gikk inn på #hw.no Hva er galt med folk der? Virker som om det bare var kåte, homofile gærninger der. Ble kicket med en gang, uten å ha gjort noe som helst galt. Prøve bare å chatte litt, men fikk bare dritt mot meg... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...