b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nei, PTN er blitt brukt på TG01, TG02 og TG03. Dette er første året PTN har køsystem da. Brukte 26 minutt i fjor jeg.... Mao, dette køsystemet suger Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 woohoo. kom inn. nr 1743. noen etter den eller Hva! Kom du inn først nå? Du sniker Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 954 nå... jeg blir vist sittende her i kveld Godt jeg jobber litt ved siden av.... så er det ikke bare "fake" overtid Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 En venn av meg fikser billetter. Hun er nummer 64 i køen, så det ser lyst ut for meg. Blir nok første TG, men neppe siste. Jeg joiner gjerne hardware.no rekken. (jeg er ikke den som spiller så mye. Blir bare litt wc3 til tider). Hardware.no rekke kan bli skikkelig kult. Hvem "bestemmer" hvilken rekke det blir ol.? Er det ikke slik at plassreservering kommer senere? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Nei, PTN er blitt brukt på TG01, TG02 og TG03. Dette er første året PTN har køsystem da. Brukte 26 minutt i fjor jeg.... Mao, dette køsystemet suger det er mulig køsystemet var godt ment. Var jo meningen å gjøre det mer rettferdig ..."først til mølla" og alt det der. Men jeg tror køsystemet lå for langt inn i systemet. Komm jo ikke fram til køen før det hadde gått en time..... da er det jo tydelig at systemet ikke fungerer som ment. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hvem "bestemmer" hvilken rekke det blir ol.? Er det ikke slik at plassreservering kommer senere? Jeg! LOL Neida. Det er jeg som ordner seatingen ... hvis jeg får billett selv da . Men i fjor hadde vi skikkelig ålreite plasser, så vi havner nok omtrent på samme stedet. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 "You are number 1321 in the queue, please wait." WTF! Jeg har ikke brukt reload.... hvorfor har jeg rykket bakover? Nå er jeg seriøst forbannet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hmm, er 182 i køen, med Opera. Noen som vet om det funker med Opera? :/ Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 er nummer 186 nå Ser lyst ut foreløpig Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Opera skal fungere 100% ifølge dem, men visst ****** gikk jeg også bakover i køen nå #1498 Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Oi! Ikke så lenge til min refreshes også. Blir sur hvis jeg havner på 1900 igjen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 de ahr satt opp reloaden til 15!! minutter Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvem "bestemmer" hvilken rekke det blir ol.? Er det ikke slik at plassreservering kommer senere? Jeg! LOL Neida. Det er jeg som ordner seatingen ... hvis jeg får billett selv da . Men i fjor hadde vi skikkelig ålreite plasser, så vi havner nok omtrent på samme stedet. Samme sted som i fjor aner jeg ikke hvor er, men er sikkert flott Litt off topic: Hva er irc addressen til hardware.no eller hva den nå heter? (ikke le, er 100% n00b på irc/mirc). En "tvang" meg til å legge inn mirc på oslolan, men ble aldri brukt. Det virker som hardware.no har en chattekanal der eller noe sånt. I så fall hvordan kommer jeg inn dit? btw, noen som har fått kjøpt billetter? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Merker det. Blir jo lengre og lengre for hver gang som går. Blir spennende neste gang nå. Håper jeg kommer inn da. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 np: REM - Shiny Happy People Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 logg på en undernet server og join #hw.no Bare ikke la deg skreme.... vi er ikke farlige .... bare litt rare. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Please Do not hit reload manually as you will not get in any faster because of it, this page will refresh automatically every 900 seconds. *snufs* 900sec.. Det er jo nesten 4 evigheter! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 logg på en undernet server og join #hw.no Bare ikke la deg skreme.... vi er ikke farlige .... bare litt rare. hehe Vel, men gjorde meg ikke noe klokere. Hva er en undernet server? som sagt, bruker mirc, det er hva jeg vet. Er ikke iq-sperre på pc, har bare aldri brukt irc/mirc. Btw, hva er forskjellen mellom irc og mirc? Sammenlignbart med dc og dc++? (ren gjettning) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 er jo for så vidt ikke noe problem at den ikke reloades oftere. tar jo litt tid når det er 1300 forran deg i køen..... bare man ikke venter 15 minutter får å finne ut at man har rykket enda lenger bak Men lurer på hvor lenge jeg blir sittedne på jobb i dag..... kan jo ikke dra hjemm nå godt at jeg gjør noe fornuftig da.... har en simulering tuslende i bakgrunnen som jeg sjekker opp med gjevne mellomrom Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja. Når den endelig refreshet, så var jeg fremdeles 189. Skal jeg være sur eller glad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå