Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En venn av meg fikser billetter. Hun er nummer 64 i køen, så det ser lyst ut for meg.

Blir nok første TG, men neppe siste.

Jeg joiner gjerne hardware.no rekken. (jeg er ikke den som spiller så mye. Blir bare litt wc3 til tider). Hardware.no rekke kan bli skikkelig kult. Hvem "bestemmer" hvilken rekke det blir ol.? Er det ikke slik at plassreservering kommer senere?

Lenke til kommentar
Nei, PTN er blitt brukt på TG01, TG02 og TG03. Dette er første året PTN har køsystem da. Brukte 26 minutt i fjor jeg....

Mao, dette køsystemet suger :mrgreen:

det er mulig køsystemet var godt ment. Var jo meningen å gjøre det mer rettferdig ..."først til mølla" og alt det der. Men jeg tror køsystemet lå for langt inn i systemet. Komm jo ikke fram til køen før det hadde gått en time..... da er det jo tydelig at systemet ikke fungerer som ment.

Lenke til kommentar
Hvem "bestemmer" hvilken rekke det blir ol.? Er det ikke slik at plassreservering kommer senere?

Jeg! LOL

Neida. Det er jeg som ordner seatingen ... hvis jeg får billett selv da :p . Men i fjor hadde vi skikkelig ålreite plasser, så vi havner nok omtrent på samme stedet. :)

Lenke til kommentar
Hvem "bestemmer" hvilken rekke det blir ol.? Er det ikke slik at plassreservering kommer senere?

Jeg! LOL

Neida. Det er jeg som ordner seatingen ... hvis jeg får billett selv da :p . Men i fjor hadde vi skikkelig ålreite plasser, så vi havner nok omtrent på samme stedet. :)

Samme sted som i fjor aner jeg ikke hvor er, men er sikkert flott :roll:

Litt off topic: Hva er irc addressen til hardware.no eller hva den nå heter? (ikke le, er 100% n00b på irc/mirc). En "tvang" meg til å legge inn mirc på oslolan, men ble aldri brukt. Det virker som hardware.no har en chattekanal der eller noe sånt. I så fall hvordan kommer jeg inn dit?

btw, noen som har fått kjøpt billetter?

Lenke til kommentar
logg på en undernet server og join #hw.no :)

Bare ikke la deg skreme.... vi er ikke farlige .... bare litt rare.

hehe

Vel, men gjorde meg ikke noe klokere. Hva er en undernet server?

som sagt, bruker mirc, det er hva jeg vet.

Er ikke iq-sperre på pc, har bare aldri brukt irc/mirc. Btw, hva er forskjellen mellom irc og mirc? Sammenlignbart med dc og dc++? (ren gjettning)

Lenke til kommentar

er jo for så vidt ikke noe problem at den ikke reloades oftere. tar jo litt tid når det er 1300 forran deg i køen..... bare man ikke venter 15 minutter får å finne ut at man har rykket enda lenger bak :(

Men lurer på hvor lenge jeg blir sittedne på jobb i dag..... kan jo ikke dra hjemm nå :p godt at jeg gjør noe fornuftig da.... har en simulering tuslende i bakgrunnen som jeg sjekker opp med gjevne mellomrom ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...