Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 kommer jeg inn bestiller jeg 5... men det ser ikke lyst ut Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fatter ikke hvorfor de ikke kan leie litt SKIKKELIG serverkraft. Det må da for ****** være mulig? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 er på 151... HAHAHAH!! lol @you guys nei da.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 2/18:43:39] <@Sesse> Vi er klare over at det står "System down", men det er lettere villedende. Systemet er fortsatt oppe, men med mye last, naturlig nok. :-) fra #tg Xell... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Får den siden jeg og. Begynner å le hysterisk + bli en smule irritert Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 f**te-******... nå må jeg vel gjennom påloggingen på nytt da... hurra... 3 ekstra sider å laste Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hvilket nett er #tg på? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 #TG er på efnet bruk f.eks irc.homelien.no som server jeg er forøvrig 606 i køen nå Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Sorry, but the system is currently heavily loaded, so to provide the quickest possible service to everyone you need to wait here until it's your turn. You are number 955 in the queue, please wait. yuuuuhuuuuu! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Dette er bare til å gråte av. Fatter ikke ta det skal være så vanskelig å få ordentlig serverkraft, så slipper man all denne driten. by the way...nr 107 i køen atm Endret 2. februar 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 You are number 1967 in the queue, please wait. Please Do not hit reload manually as you will not get in any faster because of it, this page will refresh automatically every 240 seconds. 1967 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tror dette kan ta noen timer jeg... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 heheh etter 4 minutter startet den å reloade... brukte over 1 min på det.... og jeg er fortsatt nr 955... dette er bare for dumt .... vet ikke helt mon jeg skal le eller grine. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Samme her. Den reloader nå *spent* Still 1965 Endret 2. februar 2004 av Josten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Si meg, har det alltid vært slik som dette når TG-billettene har blitt lagt ut? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Sorry, but the system seems to be down at the moment, this is usually caused by maintainance work and usually lasts around 10-30 seconds. However if this outage lasts longer than 2 minutes then it is probably an error situation, and the site will be down for longer than that, in that case it is likely that there is an engineer working on the problem, but feel free to mail us to tell us about this or get an estimate of when the system will be available again. The detailed system error was: '(111) Connection refused' Vil den også reloade automatisk eller? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nei, PTN er blitt brukt på TG01, TG02 og TG03. Dette er første året PTN har køsystem da. Brukte 26 minutt i fjor jeg.... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 tror du skal vente i ca 70 sec, for så å reloade hvis det ikke skjer noe. Men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 woohoo. kom inn. nr 1743. noen etter den eller Lenke til kommentar
hemo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Si meg, har det alltid vært slik som dette når TG-billettene har blitt lagt ut? Ja, i fjor bestillte eg maange timar etter utleggingstidspunktet, stod i kø i nokon dagar og vips fekk eg billett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå