Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ah! Takk "Siden kan ikke vises" Typisk Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 ehhh hvor i hierarkiet på ptn er det shopen ligger? frontpage eller gathering (2004)? dette går så tregt at jeg har ikke lyst til å klikke mer enn nødvendig Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Har jeg forståt det riktig at jeg ikke skal klikke refresh når det står siden kan ikke vises eller skal jeg være inne på siden først? Endret 2. februar 2004 av fatsheep Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) tror man skal være inne først. Har trykka refresh mange ganger. Siden er jo syyykt treig. Kan de ikke lære av årene før. Skaff bedre bilettjenester. Endret 2. februar 2004 av Josten Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 er vel først nå man skal inn i shopen så vidt jeg har skjønt Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) shit. Er ikke inne på siden engang. Må jeg altså inn på side først. Og de sier at bilettene går på 45 min! Endret 2. februar 2004 av fatsheep Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 køsystemet er vel litt misslyket... hjelper jo ikke å ha kø når folk ikke kommer inn for å få stilt seg i køen engang ;( Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 køsystemet er vel litt misslyket... hjelper jo ikke å ha kø når folk ikke kommer inn for å få stilt seg i køen engang ;( Skal ikke forvente det beste når 6k stk vil inn på en gang Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Blir irritert nå. Hvis jeg ikke får billett. Har sittet parat siden kvart på men ahr ikke kommet inn enda jeg har 4 browsere som refresher hele tiden Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 You are number 300 in the queue, please wait. Ja visst ****** skal jeg vente, sitter gjerne pal til vinterferien er forbi hvis jeg får TG-billetter! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 ehhh hvor i hierarkiet på ptn er det shopen ligger? frontpage eller gathering (2004)? dette går så tregt at jeg har ikke lyst til å klikke mer enn nødvendig gidder noen som er inne svare på dette? kjedelig å bruke 1/2 time på å laste feil side Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) kommet inn? Den siden vil jo ****** ikke opp her hos meg. Endret 2. februar 2004 av Josten Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Blir irritert nå. Hvis jeg ikke får billett. Har sittet parat siden kvart på men ahr ikke kommet inn enda jeg har 4 browsere som refresher hele tiden KØDD! det er sånne som deg som gjør systemet dtregt! Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 sorry. Tenkte ikke på det. Skal lukke de andre. Æresord Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ******. 820 plass i køen Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kom inn på selve hovedsiden nettopp. Men ikke videre. Skal jeg trykke på "the gathering 2004"? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Xell! Kom deg inn på #hw.no!!!! jeg er btw 613 i køen nå. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 kann ikke irce... er på jobb.. .. har "tg-billett-pause" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Xell hvor mange billetter bestiller du? Ser ut som du kan bestille 5.. blandt annet trenger Telcontar hjelp Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 "Sorry, but the system seems to be down at the moment, this is usually caused by maintainance work and usually lasts around 10-30 seconds." /me begynner å le hysterisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå