Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

He|vete.. ser ikke ut til at det blir TG i år heller.. skulle opp med kompiser, men ingen har råd.. fattige stakkars..

Og det hindrer deg på hvilken måte?

Huff, har utplassering hos Billia Volvo, Renault i morra... tenk hvis jeg ikke kommer hjem før salget?? OMG! orker ikke tanken!! SKAL på TG!!!

øøøø... Jo fordi: jeg ikke gidder å reise dit uten kamerater (ingen til å passe på utstyr), kjøre 35 mil aleine, uten mulighet til hytte (kamerat har på hamar) osv...

:no:

vi er dine kamerater, ingen stjeler utstyret ditt om du sitter med oss

du kan da ta tog, og sove gjør man i sovepose inne i skipet.

ser ikke noe problem jeg? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter en titt på gathering.org så så jeg dette!!

New queue system, and more! d'arcy | 02.02.04

This year we have a new queue-system before entering the shop. This is done to keep the load on the server to a minimum. We only allow a certain number of people to access the actual shop, while the rest of the buyers is placed into a queue. When you're in the queue is absolutely vital that you DON'T HIT RELOAD!

After a certain number of reloads you get moved back 15 minutes in the queue. The queue-page wil refresh itself after 60 seconds, and when you get to the shop you'll have 10 minutes to start your shopping, so make sure you have a PTN-account and payment-method ready.

Another new thing this year is the option to have your entrance-bracelet sent to you. For a small fee you can get your bracelet sent to your home, and you can enter The Gathering directly upon arrival at The Vikingship, after having it securely fastened by our entrance-team. The bracelet will be sent by priority mail ("rekommandert post") and you will have to sign for it at the post office to get it. There is therefore virtually no chance that your bracelet will be lost on the mail, and also that no one other than the person who ordered it will recieve it. This service is offered by PTN for a small fee.

Er det bare jeg som hopper i taket av dette? Eneste som er uklart er prisen... kan vel ikke ligge over 100kr..

Lenke til kommentar

Om dere logger inn på test.partyticket.net så ser dere følgende:

Mail bracelets service (TG04) 50NOK - dette er å få tilsendt armbånd(ene) med rekommandert brev. Følgende info står om dette:

"Buying this item will make us send you all the bracelets for the tickets you bought in the same order, 1 week before TG04.

This means that you don't need to stand in line to get your bracelets.

Note that there are some conditions that you MUST ensure are met for this to work:

The person who orders the tickets and this service, must have registered his correct and complete mail address.

A bracelet will only be mailed if there is a user registered on the ticket, no user on a ticket means that we will not mail the bracelet.

Once the bracelets are mailed out the tickets are "used" and you cannot use them to gain entry at TG.

Only the bracelets belonging to the current order will be mailed pr. package.

This item has unlimited availability."

Videre så kan man bestille PTN kort, TP-cable (står at den er 5m hører rykter om at den skal være 10m), TG2004 jug vocher - dett er en billig drittkopp med TG04 logoen. Kan også kjøpes i skipet. Styr unna sier jeg og Xell. I tillegg så har du TG 2004 Dinner ticket til 240 kroner som gir deg middag på onsdag torsdag fredag og lørdag. Dette er maten:

Biff Stroganhoff, potetmos og salat

Brun lapskaus med flatbrød

Spaghetti med kjøttsaus

kjøttkaker med ertestuing

Lenke til kommentar
Etter en titt på gathering.org så så jeg dette!!

New queue system, and more! d'arcy | 02.02.04

This year we have a new queue-system before entering the shop. This is done to keep the load on the server to a minimum. We only allow a certain number of people to access the actual shop, while the rest of the buyers is placed into a queue. When you're in the queue is absolutely vital that you DON'T HIT RELOAD!

After a certain number of reloads you get moved back 15 minutes in the queue. The queue-page wil refresh itself after 60 seconds, and when you get to the shop you'll have 10 minutes to start your shopping, so make sure you have a PTN-account and payment-method ready.

Another new thing this year is the option to have your entrance-bracelet sent to you. For a small fee you can get your bracelet sent to your home, and you can enter The Gathering directly upon arrival at The Vikingship, after having it securely fastened by our entrance-team. The bracelet will be sent by priority mail ("rekommandert post") and you will have to sign for it at the post office to get it. There is therefore virtually no chance that your bracelet will be lost on the mail, and also that no one other than the person who ordered it will recieve it. This service is offered by PTN for a small fee.

Er det bare jeg som hopper i taket av dette? Eneste som er uklart er prisen... kan vel ikke ligge over 100kr..

Hopper i taket? glad eller i vrede? Syntes det hørtes fint ut. Spesielt dette med å få sendt båndet. Koster jo litt å sende rekomandert, men jeg betaler gjerne 100 kr får å slippe køen.

edit: på test siden til ptn står det 50 kr for å få tilsendt armbåndet... det synes jeg det er verdt!

Endret av Xell
Lenke til kommentar
TG2004 jug vocher - dett er en billig drittkopp med TG04 logoen. Kan også kjøpes i skipet. Styr unna sier jeg og Xell.

ROTFLMAO Jeg har brukt penger på mye søl opp gjennom tida, men den der slår alt. 165 kr for et hvit kaffekrus med tg logoen i dårlig oppløsning. Hadde det enda vært en termokopp eller noe.

Håper de bruker litt bedre oppløsning på trykket på tskjorta i år, for i fjor synes jeg de var tragisk dårlige.

Lenke til kommentar
Hopper i taket? glad eller i vrede? Syntes det hørtes fint ut. Spesielt dette med å få sendt båndet. Koster jo litt å sende rekomandert, men jeg betaler gjerne 100 kr får å slippe køen.

Mente at jeg hoppa i taket av lykkerus;) Jeg betaler gjerne opp til 3-400 kr for å slippe kø:D

Lenke til kommentar
Du får opp valg om du vil betale med visa/mastercard eller Faktura/KID.

Så da er det bare å velge faktura/kid og så logge inn på nettbanken/telebanken din og betale. (KID er ID nummeret til fakturaen og står nederst til venstre)

kan man betale et døgn etter via nettbank?

Lenke til kommentar

http://www.gathering.org/tg04/ticket_info/ticketfaq.html

Q: Hvor lang tid har man for å betale med KID?

A: Når du bestiller med KID via nettbank, reserveres billetten(e) dine hos Partyticket i åtte dager. Det tar vanligvis ca. to døgn å få over pengene (noen banker er raskere enn andre -- problemet ligger ikke i vår ende, vi får dataene våre fra BBS (Bankenes Betalingssentral), hvilket betyr at du i praksis må betale innen 6 dager. Rekker du ikke dette, går billettene

tilbake i "haugen" og kan umiddelbart bestilles av noen andre.

Lenke til kommentar
http://www.gathering.org/tg04/ticket_info/ticketfaq.html

Q: Hvor lang tid har man for å betale med KID?

A: Når du bestiller med KID via nettbank, reserveres billetten(e) dine hos Partyticket i åtte dager. Det tar vanligvis ca. to døgn å få over pengene (noen banker er raskere enn andre -- problemet ligger ikke i vår ende, vi får dataene våre fra BBS (Bankenes Betalingssentral), hvilket betyr at du i praksis må betale innen 6 dager. Rekker du ikke dette, går billettene

tilbake i "haugen" og kan umiddelbart bestilles av noen andre.

tnx m8...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...