ahpadt Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kall meg en sokk, men erfaringen jeg fikk av TG ifjor gjorde at jeg aldri vil komme tilbake. Kanskje litt synd egentlig. Vet ikke helt.. -ahpadt Lenke til kommentar
inSain Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 tg er vell mer en bare et LAN party.. å samle 5000 ungdommer og eldre under samme tak der alle har en felles interesse (neste alle ivertfall) DATA er noe spesielt Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kall meg en sokk, men erfaringen jeg fikk av TG ifjor gjorde at jeg aldri vil komme tilbake. Kanskje litt synd egentlig. Vet ikke helt.. -ahpadt why? hva skjedde????? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kall meg en sokk, men erfaringen jeg fikk av TG ifjor gjorde at jeg aldri vil komme tilbake. Kanskje litt synd egentlig. Vet ikke helt.. -ahpadt husk at dette og faktisk er verdens største og målt i prosent i forhold til befolkningen og så blir tallet og ganske nice, i usa for eks så har dem lan med rundt 4000 personer og det landet er ganske mye større enn oss Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 hehehe Norway - The Geek Nation Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kall meg en sokk, men erfaringen jeg fikk av TG ifjor gjorde at jeg aldri vil komme tilbake. Kanskje litt synd egentlig. Vet ikke helt.. -ahpadt sokk Lenke til kommentar
atticus Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Imorgen braker det løs ! Hvem vil få billett og hvem blir etterlatt gråtende ? Følg med imorgen Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Skal huske på at selv om man ikke får i morra så er det stor sjanse for å få senere Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har vurdert å komme på TG siden det faktisk er folk der som ikke spiller 24/7. Liker best å sitte å pjatte med folk og laste over ting og tang, kanskje spille litt inn i mellom eller no. Men så er det liksom litt lang å dra, bor i Troms.... Hadde jeg hadd bærbar så hadde jeg nokk kommen.. kjekt med ekstern hardisk og en bærbar slik at man bare tar fly og buss på normal måte, uten å dra på en maskin og skjerm på 40 kg totalt.. Men, akk nei.. har ikke penger og det er for langt.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 er det mulig å få t-skjorte selv om jeg ikke sitter på rekka? betaler selvsagt.. har veldig lyst på serdu, men tror jeg vil sitte sammen med kompisser siden vi er 25-30 stk.. å jeg kjenner ikke folka her fra forumet no sånn veldig godt.. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg og AMPFILER skal opp, få se om vi blir med på HW rekka. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 He|vete.. ser ikke ut til at det blir TG i år heller.. skulle opp med kompiser, men ingen har råd.. fattige stakkars.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 He|vete.. ser ikke ut til at det blir TG i år heller.. skulle opp med kompiser, men ingen har råd.. fattige stakkars.. Og det hindrer deg på hvilken måte? Huff, har utplassering hos Billia Volvo, Renault i morra... tenk hvis jeg ikke kommer hjem før salget?? OMG! orker ikke tanken!! SKAL på TG!!! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 er det mulig å få t-skjorte selv om jeg ikke sitter på rekka? betaler selvsagt.. det kommer ann på hvor mange som bestiller. i fjor var det en del som ikke var på rekka som bestillete, men i år blir vi så mange på rekka, så jeg må sette grensen ett sted. Det erjo en del jobb å fiske pluss at jeg jo må legge ut for alle tskjortene.... er grenser for min kapasitet også Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg forhåndsbetaler gjerne. Var såpass fornøyd med skjorta fra i fjor atte! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg forhåndsbetaler gjerne. Var såpass fornøyd med skjorta fra i fjor atte! samme her Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 kan gjerne forhåndsbetale jeg og.. /me kommer til å kjøpe en billett ekstra i mårra btw..i tilfelle noen ikke skulle få. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 det høres fint ut Hvis alle ska ha tskjorter blir det jo fort 2000-3000 å legge ut Jeg kommer også til å prøve å organisere det litt bedre i år (fast bestillings frist som ikke kan forsyves) så det ikke blir masse "siste-liten" arbeid. Så da kand et jo hende at man kan lage litt flere, men jeg lover ikke noe enda. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 He|vete.. ser ikke ut til at det blir TG i år heller.. skulle opp med kompiser, men ingen har råd.. fattige stakkars.. Og det hindrer deg på hvilken måte? Huff, har utplassering hos Billia Volvo, Renault i morra... tenk hvis jeg ikke kommer hjem før salget?? OMG! orker ikke tanken!! SKAL på TG!!! øøøø... Jo fordi: jeg ikke gidder å reise dit uten kamerater (ingen til å passe på utstyr), kjøre 35 mil aleine, uten mulighet til hytte (kamerat har på hamar) osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå