Xell Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Gruer meg litt til å oganisere seatinga..... det kan bli et rent hel*ete. Men hvis ingen trekker seg og alle får billett så er vi garatert blandt de første som får plasser i hallen Edit: Jeg ble sensurert! Det er første gang jeg har blitt sensurert på forumet (tror jeg) og det skulle en ikke tro når man hører meg snakke RL Endret 26. januar 2004 av Xell Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er vel egentlig ganske forståelig siden vi faktisk knuser alle rekorder i år må kansje begynne å vurdere å organisere ting snart Lenke til kommentar
gather Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ueland du må jo ikke glemme meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Argh! Vil til TG og skal muligens hvis eg ikke får kjøpt meg hund. Håper dere sparer en plass til meg i tilfelle eg kommer. Vil heller ha hund da men.....Vi får se. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hunden kan du vente med. Ikke noe er så viktig som tg Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ah, genialt, dette tror jeg blir bra, møte masse nye folk og whatnot *GledesegskikkeligtilTG* weee... Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ah, genialt, dette tror jeg blir bra, møte masse nye folk og whatnot *GledesegskikkeligtilTG* weee... samme her Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ueland du må jo ikke glemme meg mener å tatt deg med nå Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Dere får lage en banner da, slik at vi andre forumbrukere som skal på tg uten å sitte sammen med dere kan se hvor dere er. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Dere får lage en banner da, slik at vi andre forumbrukere som skal på tg uten å sitte sammen med dere kan se hvor dere er. sånn her du tenker på? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvorfor i helv.. har jeg ikke sett denne tråden før.. Kommer med en kortesje fra Sør-Trøndelag (4biler) og kansje jeg skulle fått de til å bli med på HW.no rekka. Hadde vert morro å se hva slags skapninger det er som lever på forumet her iallefall Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ueland: post den oppdaterte lista da vel Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Den oppdaterte lista ligger her. Ueland redigerer lista istede for å poste en ny hver gang det skjer en forandring. Mye mer ryddig løsning det Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Holdt nesten på å glemme en ting, jeg skal ha med en kompis, som også er broren til |King_m| Han er ikke på forumet, men kaller seg |_Wai_|... Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Kommer om eg får billett og transport. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Må vel sjekke ut TG jeg også da! Det er vel en fornuftig måte å bruke opp stipendet sitt på? Kan noen plassere meg sammen med Raphaug, siden vi liksom er de lokale dataguruene? woho! TG! Endret 28. januar 2004 av mortizz Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 hven som skal sitte hvor må vi komme nermere tilbake til når folk faktisk har skaffet seg billetter. Så vi tar det der til uka Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvis det blir slikt at eg kommer så vil eg gjerne bli plassert mellom to kvinnelige deltakere. SERIØST! Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hven som skal sitte hvor må vi komme nermere tilbake til når folk faktisk har skaffet seg billetter. Så vi tar det der til uka Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå