OlaTK Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 har lyst til å nedover, men kommer meg ikke dit. Må nok vente til 05, da er det en kamerat som har kjørt opp, og skal sikkert nedover da. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 SirHartge, du må nesten bli med da, er du klar over hvor fett tg kommer til å bli??Atmosfæren om natta da det eneste som lyser opp er funky pyntelys og dataskjermer, og masse musikk, 50 kroners burgere som smaker dritdigg, masse cola, fri tilgang til et massivt nettverk, masse folk med samme interesser... bare generelt TG "feelingen"...ohhh, jeg gleder meg så syyyyykt! Alle som tviler og som har penger til å bli med, BLI MED! Tviler på at noen vil angre Heh, fyren var der i fjor da så han vet det nok Synes også du bør være med. Skal kjøpe is til deg hvis du vil ha Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Synes også du bør være med. Skal kjøpe is til deg hvis du vil ha Jeg er allerede på lista men du skylder meg en is fordet! HAH! Endret 23. januar 2004 av Bornslip Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Vi har nå offisielt dratt i gang logocompo til t-skjortene. Kom med bidrag folkens! Endret 23. januar 2004 av Xell Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Et lite spørsmål,er det påmeldt noen "voksne" karer til TG? Har en søster som bor på Hamar så en tur på TG kunne kombineres for min del,men dette er kun aktuelt hvis det er folk i min aldersgruppe med (25-35) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 har du ikke sett sigen min? det er desverre ikke å mange over 25 som har meldt sin interesse, men det er ikke noe problem å være over 25. Personlig skjønner jeg ikke at noen i dt hele tatt skulle mene at dette skule være noen hindring Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er vel ikke annen hindring en at man ofte trives bedre sammen i respektive aldersgrupper. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg er allerede på lista men du skylder meg en is fordet! HAH! Nåja, nå skulle det mellomrommet i posten min bety at jeg også snakket til SirHartge som du gjorde og mente at han burde være med Kan sikkert kjøpe en is til deg også da, hvis jeg har nok Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg er allerede på lista men du skylder meg en is fordet! HAH! Nåja, nå skulle det mellomrommet i posten min bety at jeg også snakket til SirHartge som du gjorde og mente at han burde være med Kan sikkert kjøpe en is til deg også da, hvis jeg har nok Tror det er første gang jeg har tjent en is på å mistolke noe... weee Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Er vel ikke annen hindring en at man ofte trives bedre sammen i respektive aldersgrupper. Nei, selvsagt. Det er erfor jeg prøver å dra med flere folk i 25+ gruppen. Men slik jeg ser det, så lenge man ser her på forumet at man har felles interesse og ting man kan prate om er det også ting man kan prate om "in real life". Det er det samme om en person er 17-18 eller 35-37 når man prater data(verklokking/casemodding . Men når man er i samme aldersgruppe kan det jo hende at man har litt andre til til felles. På den andre siden kan det jo hende at man ikke har noe til felles til tross for samme aldersgruppe Personlig er jeg i en sånn merkelig mellomsituasjon. Til daglig jobber jeg sammen med folk som er eldere enn meg (gjevn spredning 28-60). og på fridtida er jeg mye på nettet og har kontakt med folk som er yngere enn meg. Bare noen få gamle klassekammerater m/bedre halvdeler som er min alder +- . Men et fellestrekk er at de personene jeg føler jeg får god kontakt med så er alder nesten uvesentlig, men interesse betyr absolutt alt. Men i år tror jeg det er flere i 20-25 års gruppen enn i fjor så vi hever i hvertfall gjennomsnittet litt. Endret 25. januar 2004 av Xell Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1580181 Setter du opp meg også? I`ll be there! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg også! Så lenge jeg får billett så er jeg med Lenke til kommentar
microkypex Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei hei! Har doc plass til en (gamling:D)? Har nett fylt 30 men klarer fremdeles å hakke litt på tastature:).. Jeg har ikke møtt opp tidligere på tg pga nettopp at jeg frykta 5000 14 åringer som hyler og bæljer over et spill. ps kypex24 og raptor21 er oxo med der gikk vel 20+ grensa litt opp Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 knallbra! Det er veldig vanlig fordom og tro at det ikke er folk over 17 på lan. Det er nok mange mindere land der dette nesten er sannt, men TG er liksom ikke et vanlig lan. Det er mange "voksene" mennesker her, men det kan jo bli litt for langt mellom hve til at vi legger merke til hver andre. Da er det greit å samles litt Flott at vi kan få opp gjennomsnittet litt. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Plass til en 19-årig webutvikler fra hamar og ell? hehe.. Detta høres jo helt überdigg ut! Vært med på tg01, -02 og -03.. og de 2 siste har jo vært skuffende pga. gamer-skrik og lite/manglende underholdning/happenings i hallen.. (litt for gamer-prega nå..) Savna en slik rekke som det her.. (skulle joina hardware.no forumet mye tidligere.. ) Endret 25. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
alos Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Da er forberedelsene tin The Gathering 2004 i gang Hvem blir med på HW.no rekke i år? Vet at denne kategorien havnet under spill (grøss) men tradisjonelt har vi prøvd å samle en gjeng som ikke er interisert i å sitte å spille hele døgnet, men som synes det er ok å samles for å treffe forum-folk og bli kjent. der er jeg enig.. jeg kommer nok.. med pc eller uten pc.. hehe. jeg spiller lite.. og er jo sosial.. ikke så sosial og barnslig som før.. men håper jeg er hyggelig å være sammen med =) Du kan låne Pc av meg, siden jeg kjenner deg såpas godt så skal du få låne den gode gamle 486'n min, for den kan du få lov å ødelegge (noe du gjør med alle maskiner du er i nærheten av ) . Eller, hvis du er veldig snill så kan du får låne en P450 av meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Grrrrreeeeeeeeeit..da har Adawen endelig overtalt meg, og jeg melder meg herved på #Hw.no-rekka på TG04 =) Dette blir min første gang..så alle sammen be gentle *holde seg inntil ada* EDIT: Og forresten, PTN-konto er registrert, og jeg kommer til å sitte og hamre på linja mi kl 18.00 neste mandag Endret 25. januar 2004 av Alastor Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Grrrrreeeeeeeeeit..da har Adawen endelig overtalt meg, og jeg melder meg herved på #Hw.no-rekka på TG04 =) Dette blir min første gang..så alle sammen be gentle *holde seg inntil ada* mihihi.. aww, så cute! *passe på* Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 tøft med hw rekke da .. møte alle folka som er her på forumet osv Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...80#entry1580181 begynner å bli litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå