Gjest Slettet+1374861 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 noen her som spiller across eller elastomania her!? ser norge har 2 rekorder på world noen som har laga noen maps ellerno? *har runda alle basic mapsa* Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 jeg har også runna elastomania. spilte a-cross også når det het det. klasse 1e på skolen min (Persbråten/Oslo) har fått hver sin bærbare PC som de bruker i undervisningen (gullunger). De spiller masse elastomania/elma. Det er visst noen tilleggspakker med baner som man kan laste ned tror jeg. noen hundre baner skulle vel holde en stund :smile:. Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Jeg hadde across med 800 ekstra baner. Også fikk jeg elma med ca 300 ekstra baner. Runda begge to. Du kan laste ned ekstra baner fra http://www.elastomania.com tror jeg.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Ja. sjekka nå. Det er faktisk 11409 ekstra baner å laste ned. Det bør holde en stund.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 takk zimen,skulle vel ikke ha noen verdensrekorder etter å ha runda alle de bretta?? ( world records @ http://www.elastomania.cjb.net ) jeg klarte faktisk siste brettet nå for 2 dager siden (siste offisielle på elma) Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Nei, Har ikke prøvd å slå dem. Men sist jeg sjekka var jeg ganske nærme med mange av dem.. Det er noen folk i nærheten av meg som har noen rekorder (rundt moss) gikk på samme skole som jeg går på nå. Tror de gikk i klassen til *DvL* som er på forumet her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 noen av de rekordene der er syke. kan du forklare meg hvordan man klarer freefall på 6 sekund? det er jo ut ifra gravitasjonskrafta rett og slett helt umulig. singel player rekord på 11 sekund og multiplayer på 6 sekund. hvordan!? denne vil jeg gjerne ha oppklart er forresten ikke den eneste syyyke rekorden dette her. noen av disse folka må ha spillt utrolig mye elma. det skal rett og slett ikke gå ann... Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Jeg er et par hundredeler bak brett nr 2,3 og 7.. Husker ikke navnene her og nå. Det ikke så hardt. Bare litt trening og flaks.. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Haha...visste ikke at det var så jævla mange som spelte Across. FSP-spillere sitter vel å spiller hele dagen, men jeg ser lissom ikke for meg folk som spiller Across hele tida. Men jeg må si at Across og Elastomonia er råtøft når man vil ha en avkobling fra skytinga. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 ViCtim;rekorden på freefall er ikke så syk som du tror. Gå til http://www.moposite.com, der kan du laste ned en ekspert-replay for alle internal levels. De som liker elma burde last dned alle sammen, pluss "Funny replays" top 50 Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2001-11-04 17:03, viCtim skrev:noen av de rekordene der er syke. kan du forklare meg hvordan man klarer freefall på 6 sekund? denne postn er litt gammel, men ikke slakt meg av den grunn. som du kanskje har sett i replays, så er det faktisk mulig å hoppe rett bort til eplet og tilbake igjen. har ikke klart det selv enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå