Gå til innhold

ACROSS'ERE/ELMA'ERE

Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

noen her som spiller across eller elastomania her!? ser norge har 2 rekorder på world ;)

noen som har laga noen maps ellerno? *har runda alle basic mapsa*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har også runna elastomania. spilte a-cross også når det het det. klasse 1e på skolen min (Persbråten/Oslo) har fått hver sin bærbare PC som de bruker i undervisningen (gullunger). De spiller masse elastomania/elma. Det er visst noen tilleggspakker med baner som man kan laste ned tror jeg. noen hundre baner skulle vel holde en stund :smile:.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, Har ikke prøvd å slå dem. Men sist jeg sjekka var jeg ganske nærme med mange av dem.. Det er noen folk i nærheten av meg som har noen rekorder (rundt moss) gikk på samme skole som jeg går på nå. Tror de gikk i klassen til *DvL* som er på forumet her..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

noen av de rekordene der er syke. kan du forklare meg hvordan man klarer freefall på 6 sekund? det er jo ut ifra gravitasjonskrafta rett og slett helt umulig. singel player rekord på 11 sekund og multiplayer på 6 sekund. hvordan!? denne vil jeg gjerne ha oppklart ;)

er forresten ikke den eneste syyyke rekorden dette her. noen av disse folka må ha spillt utrolig mye elma. det skal rett og slett ikke gå ann...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Quote:

Den 2001-11-04 17:03, viCtim skrev:

noen av de rekordene der er syke. kan du forklare meg hvordan man klarer freefall på 6 sekund?

denne postn er litt gammel, men ikke slakt meg av den grunn. som du kanskje har sett i replays, så er det faktisk mulig å hoppe rett bort til eplet og tilbake igjen. har ikke klart det selv enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...