Ekstremex Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Hei sann ! Jeg har en Golf diesel 2012 modell manuell. Når jeg slår på tenningen så fungerer alt, men jeg får ikke startet bilen. Det står at jeg skal trå inn clutchen for å starte bilen. Jeg gjør da det, men ingenting skjer. Har sjekket sensoren, wiren og batteriet (bare for å være sikker). Men ikke noe fungerer. Noen som har tips for å eit nullstille eller som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Kanskje teste startspray?: Kaldstart av diesel- og bensinmotorer. https://www.clasohlson.com/no/CRC-startspray/34-2168-1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Prøv å ta av batteriet og la bilen tømme seg for strøm før du prøver igjen. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Kanskje teste startspray? Hvordan vet du at startmotoren går? Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Hvordan vet du at startmotoren går? mobile999: du har rett jeg kan ikke vite det, Jeg antok det "Når jeg slår på tenningen så fungerer alt, men jeg får ikke startet bilen" Har forsåvidt hatt lignende problem selv, uten respons i startmotoren, da lå feilen i den bilelektroniske styingsenheten, Endret 9. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Ekstremex Skrevet 9. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2019 Ok ! Takk for svar Skal prøve dette Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Etter å ha tråkket inn clutchen må du nok vri om nøkkelen eller trykke på start-knappen. Hvis du også har gjort det, hører du noen lyd når du vrir om nøkkelen? I form av et klikk eller at en startmotor forsøker å dra noe rundt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Du må trø inn clutchen for å _få lov til_ å starte bilen. Bilen vil ikke starte av at du trør inn clutchen, men den må være inne for at du skal kunne starte den på tenninga. Lenke til kommentar
gustæv Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Hei sann ! Jeg har en Golf diesel 2012 modell manuell. Når jeg slår på tenningen så fungerer alt, men jeg får ikke startet bilen. Det står at jeg skal trå inn clutchen for å starte bilen. Jeg gjør da det, men ingenting skjer. Har sjekket sensoren, wiren og batteriet (bare for å være sikker). Men ikke noe fungerer. Noen som har tips for å eit nullstille eller som har vært borti dette før? Det er fordi du må trå inn clutchen og vri om nøkkelen eller trykke på start for t den skal starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå