Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Startproblemer på bilen.. Hjelp og tips trengs

Anbefalte innlegg

Hei sann !

Jeg har en Golf diesel 2012 modell manuell. Når jeg slår på tenningen så fungerer alt, men jeg får ikke startet bilen. Det står at jeg skal trå inn clutchen for å starte bilen. Jeg gjør da det, men ingenting skjer. Har sjekket sensoren, wiren og batteriet (bare for å være sikker). Men ikke noe fungerer. Noen som har tips for å eit nullstille eller som har vært borti dette før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan vet du at startmotoren går?

mobile999: du har rett jeg kan ikke vite det,  Jeg antok det  "Når jeg slår på tenningen så fungerer alt, men jeg får ikke startet bilen" 

Har forsåvidt hatt lignende problem selv, uten respons i startmotoren, da lå feilen i den bilelektroniske styingsenheten, 

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei sann !

Jeg har en Golf diesel 2012 modell manuell. Når jeg slår på tenningen så fungerer alt, men jeg får ikke startet bilen. Det står at jeg skal trå inn clutchen for å starte bilen. Jeg gjør da det, men ingenting skjer. Har sjekket sensoren, wiren og batteriet (bare for å være sikker). Men ikke noe fungerer. Noen som har tips for å eit nullstille eller som har vært borti dette før?

Det er fordi du må trå inn clutchen og vri om nøkkelen eller trykke på start for t den skal starte. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...