Alexander4840 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Hei, vil gjerne høre fra dere hva dere betaler for TV & Nett.Jeg vurderer å skaffe en komplett pakke og/eller fiber, og håper denne tråden hjelper andre. Hva slags pakkeHvilke firmaTotal pris per mnd og hvor mye som betales for hvaHvordan mottas signalene(Kabel/Fiber/Parabol/osv).Erfaring og anbefaling Annet? Jeg har kun Internett VDSL 40/10 for 308kr/mnd fra Homenet med 12mnd binding. AnbefalesMin mor har Nett & TV fra en lokal leverandør for 500kr/mndMormor har TV fra GET til noe rundt 500, skal finne ut av rette prisen.Ser på NRK iblandt på PC, eller på TV'n over Nett-appen.Etter litt søking så har jeg lært at en komplett pakke fra de fleste firmaer alt inkl koster 1000-1300/mnd, som er helt vanvittig for meg. Endret 9. juni 2019 av Alexander4840 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Borettslag er alltid noe helt annet en vanlige boliger. Å blande inn borettslag gjør det håpløst, der er det alltid egne og meget gode særavtaler. Så borettslag skaper bare forvirring. Som du selv nevner til vanlig privatbolig er det ca kr 1100 for laveste pakke med nett og TV, det er nesten lik pris mellom Altibox, Get og Canal digital. Bare noen tikroner i forskjell. Prisene til vanlige boliger er på nett hos leverandører. Endret 9. juni 2019 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå