hamiso Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er en sparsom sjel og har derfor benyttet meg av telenormobil sin nettside der en kunne sende inntil fem gratis sms per dag. Har byttet teleselskap til You, der det er mulig å sende noen færre, gratis sms via deres nettside. Er det noen av dere som vet om andre nettsider der vi kan sende gratis sms? Har selv sjekket litt på msn messenger og yahoo messenger, men der er muligheten begrenset til noen få land, etter det jeg forstår. En annen ting er hvorvidt det blir mulig med gratis ip-telefoni etterhvert (?) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 rgistrer deg på www.telefonkatalogen.no , da får du 3 sms pr.dag tror jeg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ta og bruk freesms du. Der er det 160ord i hver melding,og 4 meldinger pr dag. Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Savner Mother jeg ass.... 25 mld om dagen, med 160 tegn fra nummeret mitt... Det var tider det.. Så slutta de.. Da blei det mindre meldinger på meg ass... Crap Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 mother.no (20 sms gratis i mnd, hvis du ikke har netcom da får du 25 gratis) http://eurobate.com/ 5 gratis om dagen? eller noe Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Savner Mother jeg ass.... 25 mld om dagen, med 160 tegn fra nummeret mitt... Det var tider det.. Så slutta de.. Da blei det mindre meldinger på meg ass... Crap Japp savner det jeg også.. men den jeg savner mest var sms1980.no(?) så mange sms du ville. helt gratis.. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Savner Mother jeg ass.... 25 mld om dagen, med 160 tegn fra nummeret mitt... Det var tider det.. Så slutta de.. Da blei det mindre meldinger på meg ass... Crap Japp savner det jeg også.. men den jeg savner mest var sms1980.no(?) så mange sms du ville. helt gratis.. sms1980.no var jo helt konge. Alldri sendt så mange meldinger verken før eller siden. Synd at de ga seg. Veit ikke om det finnes noen bra gratis-tjenester lenger. Kan jo sende med ICQ, men ikke til telenor. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 mother.no funker som den skal. (med ditt eget nummer) gulesider funker. eurobate.com funker sikkert mange andre som funker også. Men bruker som regel bare mother eller min egen. sender ikke så veeeldig mange sms i måneden. gulesider kan brukes om jeg MÅ sende noe, og ikke gidder å hente mobilen min. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) http://www.unlock.no - du må registrere deg (gratis). 160tegn, avsendernr. vil ikke være deg. Eneste reglene er at spam, eller unødvendig mye bruk (masseutsendelser etc) samt "ufine" meldinger ikke aksepteres. Eller du kan bruke IRC: #Unlock.no (EFNet). Endret 23. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 På efnet er det en kanal som heter sms4free, fra der kan du sende så mange sms du gidder. eller sperren er vell 5 sms'er pr min eller noe. men denne er ikke oppe akkuratt nå men kommer snart opp igjen. helt genialt! Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hvis du bytter til MOthr kontant så får man 50 gratis sms i måneden på www.mother.no det har jeg Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har du Djuice eller Djuice-kontant abonnement så kan du sende 30 mld gratis fra web Pluss du har 100 mld gratis fra mobben i tillegg!! (Gjelder ikke kontant ) Et sted Telenor har lykkes, er med djuice-abonnemnetet, resten er bare dass Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 www.gulesider.no www.inpoc.no www.eurobate.no osv. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 men denne er ikke oppe akkuratt nå men kommer snart opp igjen. helt genialt! Like genialt som #unlock.no, som er oppe? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 du får hele en gratis sms fra sol.no også sjekk ellers her hvis du kjører linux: http://sirius.isa-geek.org/sms der er laget et program for å samkjøre flere gratis smsnettsteder. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 du får hele en gratis sms fra sol.no også sjekk ellers her hvis du kjører linux: http://sirius.isa-geek.org/sms der er laget et program for å samkjøre flere gratis smsnettsteder. den så jo helt genial ut.. har du prøvd den ? Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er du tom på kortet , og har telenor ringkontant kort , kan du bruke EasySms til å sende gratis sms.. Har selv sendt over 200Meldinger med det programmet.. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ha Telenor DJuice eg så abb. pappa betale 100 gratis i mnd. og 69 øre for dei over hunder mld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå