Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis sms via nett

Anbefalte innlegg

Er en sparsom sjel og har derfor benyttet meg av telenormobil sin nettside der en kunne sende inntil fem gratis sms per dag. Har byttet teleselskap til You, der det er mulig å sende noen færre, gratis sms via deres nettside.

Er det noen av dere som vet om andre nettsider der vi kan sende gratis sms? Har selv sjekket litt på msn messenger og yahoo messenger, men der er muligheten begrenset til noen få land, etter det jeg forstår.

En annen ting er hvorvidt det blir mulig med gratis ip-telefoni etterhvert (?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Savner Mother jeg ass.... 25 mld om dagen, med 160 tegn fra nummeret mitt... Det var tider det.. Så slutta de.. Da blei det mindre meldinger på meg ass... Crap

Japp savner det jeg også..

men den jeg savner mest var

sms1980.no(?) så mange sms du ville. helt gratis..

Lenke til kommentar
Savner Mother jeg ass.... 25 mld om dagen, med 160 tegn fra nummeret mitt... Det var tider det.. Så slutta de.. Da blei det mindre meldinger på meg ass... Crap

Japp savner det jeg også..

men den jeg savner mest var

sms1980.no(?) så mange sms du ville. helt gratis..

sms1980.no var jo helt konge. Alldri sendt så mange meldinger verken før eller siden. Synd at de ga seg.

Veit ikke om det finnes noen bra gratis-tjenester lenger.

Kan jo sende med ICQ, men ikke til telenor.

Lenke til kommentar

mother.no funker som den skal. (med ditt eget nummer)

gulesider funker.

eurobate.com funker

sikkert mange andre som funker også. Men bruker som regel bare mother eller min egen. sender ikke så veeeldig mange sms i måneden.

gulesider kan brukes om jeg MÅ sende noe, og ikke gidder å hente mobilen min. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...