fhauni7 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har et hovedkort som har integrert lydkort. Jeg har akkurat installert win xp pro, og jeg lurte på hvor og hvordan jeg aktiverer et integrert lydkort på et hovedkort? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Må nok inn i bios oppsetet for å gjøre det, eller du må installere driveren. Normalt så står den på som standar fra produsenten. Lenke til kommentar
fhauni7 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Hvor i bipsen aktiverer jeg lyden da? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 anbefaler deg å lese i manualen først. Hvis du ikke finner, så oppgi hvilket hovedkort du har, så klarer sikkert noen å hjelpe deg... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det står som vanlig under "Integrated Pherip...noe" Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Jeg har et hovedkort som har integrert lydkort. Jeg har akkurat installert win xp pro, og jeg lurte på hvor og hvordan jeg aktiverer et integrert lydkort på et hovedkort? Hvilket hovedkort? I de fleste tilfeller er det, som nevnt, nok å skru det på i BIOS (selv om det skal være påslått som standard). Ellers er det mulig at det er en jumper på hovedkortet som må flyttes på. Uansett kan du lese deg til dette i manualen. Endret 23. desember 2003 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
fhauni7 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Hovedkortet mitt: P4G8X Lenke til kommentar
fhauni7 Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kanskje et dumt spørsmål, men har vel instalert driveren? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 det har han jo ikke sagt noe om, så det var neimen ikke no dumt spørsmål Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Du installerer driverne. Deretter kan du gå inn i kontrollpanel på lyder og velge ut akkurat det lydkortet som er integrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå