disgraceful Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 hei hadde sex uten kondom anal+vaginal med to kvinner denne uka og sleiket dem begge. de luktet dårlig begge to nå.. noen dager senere er jeg kvalm, sår i halsen, hodepine, svimmel, vondt i magen osv. kan dette være infeksjon eller kjønnsykdom? hvordan skal jeg teste meg? legen min er en kvinne. skal jeg gå å si til hun alt dette? dette er 100% serriøs tråd forresten, så please.. ikke kall meg troll! hva skal jeg gjøre?! takk Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 oh lord.......selvfølgelig burde du teste deg. Går an å tenke litt selv vet du 2 Lenke til kommentar
disgraceful Skrevet 8. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2019 oh lord.......selvfølgelig burde du teste deg. Går an å tenke litt selv vet du er det ikke rart/flaut å fortelle alt dette til kvinnelegen min? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Nei. Hun har hørt verre. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Dra for guds skyld til legen. Det er nettopp din uvitenhet og flauhet som gjør at de smittede, nettopp sprer kjønnssykdommer i samfunnet. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Er man i tvil så tester man seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Er man i tvil Bytter man partner så tester man seg. 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 er det ikke rart/flaut å fortelle alt dette til kvinnelegen min? Nei, hun har hørt alt før. Det er også en grunn til at det er gratis å sjekke seg for kjønnssykdommer i Norge, helsemyndighetene oppfordrer folk til å sjekke seg jevnlig, spesielt ved partnerbytte. Jeg skal sjekke meg hos fastlegen til uka, du er ikke den eneste som har gjort noe dumt, hvis det er en trøst Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) er det ikke rart/flaut å fortelle alt dette til kvinnelegen min?Selvfølgelig, men du trenger da ikke å fortelle alle detaljer fra kvelden.. Det holder å fortelle at du har hatt ubeskyttet sex med to kvinner og at du vil teste deg, behøver overhode ikke å være flaut. Det er nok også alt legen trenger/ønsker å vite fra den kvelden. Endret 8. juni 2019 av WiiBoy Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Ja, etter ubeskyttet sex med en ny partner bør du teste deg. Du bør imidlertid vente noen uker, fordi det kan ta såpass med tid før infeksjonen vises på tester. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Neste gang, ta en sniff først. Lukter det fisk, er det sannsynlig fisk. Lenke til kommentar
Faramir1 Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Du har allerede fått svar på dette på andre forum, ser ikke helt poenget i å måtte spørre samme spørsmålet flere steder. Svaret er jo ganske åpenbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå