steinjarle Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Huawei får ikke lenger forhåndsinstallere Facebook og Instagram Lenke til kommentar
Populært innlegg Corp Por Skrevet 7. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2019 Er vel bare kjekt med mindre bloatware når man handler telefon. Ideelt kunne man kjøpt en helt clean telefon slik at man slapp å gå igjennom ny telefon for å fjerne dusinvis av ubrukelige apper, av hvilke mange ikke engang lar seg fjerne. 31 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Ville kanskje ikke handlet Huawei nå om dagen uansett. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg XIFXEGLO Skrevet 7. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2019 Dette ser jeg på som en fordel. Facebook har, motsetning til huawei, gjentatte ganger fått eksponert sikkerhets-hull, så totalt sett er telefonene nå tryggere. 30 Lenke til kommentar
Populært innlegg mysjkin Skrevet 7. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2019 Det var nå en veldig god grunn til å kjøpe Huawei! 29 Lenke til kommentar
Populært innlegg squabbish Skrevet 7. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2019 Strengt tatt en feature 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 7. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2019 Nå ble jeg fristet til å kjøpe en Huawei telefon. 22 Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Er det ikke sånn at Google har startet samarbeidet med Huawei igjen nå da? Det var nå det vi ble informert om forrige uke... Anyways, kunne virkelig ikke brydd meg mindre om at Facebook kutter båndene. Selv har jeg Huawei og har aldri vært mer fornøyd med en telefon noensinne. 7 Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Bare usa ikke rører Samsung, så er jeg fornøyd !!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Føler egentlig at dette kun er positivt for Huawei. Snart kommer han idioten borte i det hvite hus til å ombestemme seg fordi han bare "fikk lyst", så er alt tilbake til normalt igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Bare usa ikke rører Samsung, så er jeg fornøyd !!! Du burde vite at Koreanske myndigheter gjør ganske mye for å verne sine bedrifter som Samsung og LG f.eks. Det er ikke enkelt for utenlandske aktører å tjene gode penger i Sør Korea. Men jeg håper, som deg, at Trumpinsanity snart er over. 1 Lenke til kommentar
Åsulfsen Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Kjekt med mindre bloatware, men da blir telefonene dyrere også, Huawei tjener en del penger på å pre install apper som Face, instagram osv..... 1 Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Dette er jo strengt tatt bare positivt og en meget god grunn for å velge nettopp Huawei som sin neste telefon. 8 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Du burde vite at Koreanske myndigheter gjør ganske mye for å verne sine bedrifter som Samsung og LG f.eks. Det er ikke enkelt for utenlandske aktører å tjene gode penger i Sør Korea. Men jeg håper, som deg, at Trumpinsanity snart er over. Det gjør norske myndigheter også. Kan minne på at USA nektet å gi Norwegian tillatelse til å fly i USA etter å ha signert OpenSkies avtale med EU som sier at de MÅ si ja til alle europeiske selskap. Noe de altså brøt for å verne nasjonale flyselskap, så også USA gjør mye for å beskytte egne, or lager urettferdige forhold. Du vet aldri hvem som er neste mål på USA sin liste, denne galskapen må stoppe. Akkurat dette derimot... en app mindre å avinstallere,litt mindre spyware fra USA, ikke så ille. 4 Lenke til kommentar
Johnny Sondresen Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Fint det da kan jeg trykt kjøpe meg en Huawei. 7 Lenke til kommentar
Johnny Sondresen Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Fint det da kan jeg trykt kjøpe meg en Huawei. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Forbudet er ikke krise for dagens tlf. Jeg kjøpte selv en Huawei Mate 20 X fra Kina som kom uten Google tjenester, jeg sendte play store APK fra Samsung s8. Startet app på importert Huawei, så installerte den alt den trengte. Har fått sykt med oppdateringer på OS fra Huawei og play store virker som gull sammen med alt annet av apper. Beste tlf jeg har eid, i kontrast til Samsung og andre som oppdaterer sjeldent. 3 Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Som om Google og Facebook skal ligge til grunn for at jeg skal kjøpe mobil? kommer ikke på tale. Det bestemmer JEG. 2 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Greit, da sletter jeg Facebook fra min Huawei https://streamable.com/s/5lp81/petysd Endret 7. juni 2019 av AK47 1 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Skal dette være negativt? 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg