Theo343 Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Heisann. Jeg er på jakt etter et veggstativ som fungerer godt for denne 65" TVen. Har aldri kjøpt slike før så trenger litt tips. Trenger litt fleksibel justeringmulighet på selve stativet da den skal henge på et 120cm utstikkende veggparti. Viktig: - Kan enkelt justere sideveis da den skal henge på en vegg som er 120cm mens TVen er 140+. Det kan derfor være behov for å skyve den til høyre eller venstre og da uten å måtte skru noe. - Veggpartiet på 120 (stikker ut) har 3 stendere, i hvert hjørne og i midten og stativet må kunne festes godt i dette. Forhåpentligvis holder det med stenderen i midten? Evt. om jeg må ha en tverrgående hobbyplate/planke bak? Ikke like viktig: - At TV kan vippes litt fremover i toppen (nedadgående vinkel) slik at man får bedre innsynsvinkel fra gulvnivå forholdsvis nær TV i sakkosekk el. Endret 7. juni 2019 av Theo343 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Samsung no-gap WMN-M14EA/XC eller WMN-M13EA/XC avhengig av tv årsmodell . Disse gjør at du kan tilte . Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2019 Ah takker, 2018 modell sjekker Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2019 Ålreight veggfeste men må ha ett hvor jeg 1. Kan skyve TV sideveis mot høyre eller venstre ca. 10-20cm. 2. kunne svinge vinkelen også sideveis, nesten viktigere enn tilt om jeg må velg. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Ålreight veggfeste men må ha ett hvor jeg 1. Kan skyve TV sideveis mot høyre eller venstre ca. 10-20cm. 2. kunne svinge vinkelen også sideveis, nesten viktigere enn tilt om jeg må velg. Høres ut som en merkelig «ikke optimal» veggmontering du har planlagt. Da må det bli noe universal greier som passer Q9 , og det blir sikkert ikke like pent og stilrent. Noe av poenget med Q9 er en kabel og no-gap veggmontasje. Kanskje vurdere svingbar fot/stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå