Xpi Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg ser digitalkameraer med 2 Megapiksler til 1000 kr som tar gode bilder. Så tar jeg en titt på bildene som mobiltelefonene tar og det er ikke mye å skryte av. Greit nok at bildene stort sett blir brukt til MMS-er, men det jeg synes er rart at ikke de dyreste mobiltelefonene kan få skikkelige kameraer når produsentene først skal hive inn et kamera. Da kunne de skikkelig ha konkurrert med digitalkameraprodusentene. Det hadde jo vært ganske kult med en tlf som tar like gode bilder som de beste digitalkameraene på markedet nå. Mulig at det finnes slike tlf uten at jeg vet?! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det finnes 1.3 mega pixel kameramobiler. Men det er i Japan. Kommer vel til Europa i løpet av 2004. Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 1: bra linser er foreløpig litt for store 2: og for dyre... Men det kommer Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det finnes 1.3 mega pixel kameramobiler. Men det er i Japan. Kommer vel til Europa i løpet av 2004. Casio har jo laga en fet kameramobil med 2mp.. Men seffølgelig,bare i Japan Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 2.5 mp ! men linsen skal vistnok være litt uskarp, de sier at 2 mp mobilen har bedre Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 2.5 mp !men linsen skal vistnok være litt uskarp, de sier at 2 mp mobilen har bedre Hvilken mobil da da? (din surpomp.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå