AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Var hos tannlegen klokken 10 idag og fikk fjernet visdomstann og noen rotrester. Såret etter visdomstanna har sluttet å blø, men der rotrestene var (nederst i munnen) blør det enda litt da munnen min har bestemt seg for å øke spyttproduksjonen drastisk. Jeg fikk med med noen "puter" å bite over som skulle absorbere spyttet så blodet fikk tid til å levre, men brukte de opp på visdomstannsåret. Noen tips til hva jeg kan gjøre frem til i morgen da apoteket åpner? Har ikke veldig lyst å legge meg da jeg konstant sikler blod når jeg ligger. Spising er heller ikke lett, da jeg risikerer matrester i såret. Anonymous poster hash: fdc5d...329 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Skal du inn til etterkontroll om en uke? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 Nei, skal ikke inn før 31. juli. Blødningen ser forøvrig ut til å ha stoppet for øyeblikket, men stikker innom apoteket å kjøper flere "puter" for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: fdc5d...329 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 Ny oppdatering:Blør bittelitt fortsatt, men bare en brøkdel av hva jeg gjorde igår,kanskje 10 - 20%.Har vært på apoteket å kjøpt tupfere i tilfelle det begynner å blø kraftigere igjen. Anonymous poster hash: fdc5d...329 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Dersom det bekymrer deg bør du ring til tannlegen din og spørre. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Spiser grøt etter at jeg har gjort slike inngrep i munnen da det er mest skånsomt Jeg hadde et lignende problem, så jeg klippet opp en liten klut som jeg rullet og trykket på såret Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 Grimnir: Ikke så lett på kvelden, vurderte å ringe legevakta, men lot vær da det ikke ble værre.Dubious: Ja, det blir mye "myk" mat en uke fremover, tupfere gjør samme nytte som en klutbit,det er små bomullsklumper som ikke loer. Anonymous poster hash: fdc5d...329 Lenke til kommentar
Gjest mrpc Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Ja kan blø litt, sikkert bra til i morgen. Bedre det enn å sy syntes jeg personlig. Edit, er ikke tannlege. Bare at det blødde litt hos meg Endret 7. juni 2019 av mrpc Lenke til kommentar
0laf Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Tok visdomstennene for noen år siden, blødde som en sil i to-tre dager etterpå, måtte kaste pute og sengetøy ettersom det var fult av blod. Gikk over etterhvert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 mrpc: Har nesten gitt seg nå, kommer bare noen dråper i timen virker det som. 0laf: Slapp heldigvis å få blod på puta, la ett håndkle over puta,var ingenting på håndkle. Anonymous poster hash: fdc5d...329 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå