Renearnesen Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hei. Jeg sliter med å få fylt luft i Mc dekkene mine grunnet dobbel skivebremser og div utstyr rund bakdekket. Bensinstasjonene har jo en stang man fyller luft igjennom som ikke går! Har noen noe tips? Eller om det går å få kjøpt en bøyd fylleventil som på bilde? Event hvor? Takk for svar Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Mange bensinstasjoner som ikke har en slik stang. Dette gjelder gjerne de som har digital/automatisk pumpe hvor en stiller inn ønsket lufttrykk før en starter. Lenke til kommentar
Gjest mrpc Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Sykkelpumpe kanskje? https://www.jula.no/catalog/fritid/sykkel/sykkeldeler/reparasjon/sykkelpumpe-004755/ 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Har alltid fylt på bensinstasjon og aldri opplevd å ha problemer med å få det til på flere MC'er. Hvilken MC har du som er så trang rundt hjulet? Noen ganger må en trille litt frem selvsagt, så ventilen kommer til en OK posisjon. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Du trenger noe sånt som https://www.motorspeed.no/drc/d58-12-100/drc-airvalve-extension-ventilforlenger Jeg har selv vurdert å skaffe en slik da jeg delvis har samme problemet. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Du trenger noe sånt som https://www.motorspeed.no/drc/d58-12-100/drc-airvalve-extension-ventilforlenger Jeg har selv vurdert å skaffe en slik da jeg delvis har samme problemet. Får man skrudd den på sprøytene til bensinstasjoner? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Det er vel meningen den skal skrus på eksisterende ventil i hjulet og stå der permanent. Hvis det er slangeløst så skal det være mulig å få montert 90 graders ventil rett i felgen. Endret 6. juni 2019 av mobile999 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Nå skjønner jeg konseptet. Men ikke faen om jeg kjører en meter med den skrudd fast i ventilen. Får ligge under setet. 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Det er vel meningen den skal skrus på eksisterende ventil i hjulet og stå der permanent. Man fyller sjelden luft så unødvendig å la den stå der. Jeg hadde i hvertfall fjernet den etter bruk. Hvis det er slangeløst så skal det være mulig å få montert 90 graders ventil rett i felgen. Stemmer. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Vinkel kosta meg 60kr på MC oslo og ligger under settet når den ikke brukes Gjør livet mye lettere Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Har aldri hatt et problem med dette, og tipper det er mer jobb å hente noe fra under setet enn det er å bare fylle, men tror jammen jeg skal gi det et forsøk selv. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Har aldri hatt et problem med dette, og tipper det er mer jobb å hente noe fra under setet enn det er å bare fylle, men tror jammen jeg skal gi det et forsøk selv. Ikke alle som har doble store bremseskiver, og heller ikke alle bensinstasjoner hvor dette er en utfordring. Det er bare hos de som har en lang metall stang på slangen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå