Arodem Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Baldur's Gate 3 er annonsert 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Fuck yeah! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hadde byttet alle spill de siste 10år for dette. Baldur's Gate 3 ftw. Kos! Interessant at de tripplet studioet, Divinity 2 er allerede en 80timer+ opplevelse. Kan man tørre å håpe på 200t+ slik som gamle Baldurs Gate 2:TOB kanskje... Lenke til kommentar
alx^ Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Husk at det kommer kanskje kun på stadia :\ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Husk at det kommer kanskje kun på stadia :\ Kommer på Gog også, de har nylig annonsert det på Facebook siden sin. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 På tide å ta et maraton på de tidligere spillene og fullføre alt da. Noe jeg aldri har klart men har forsøkt gjentatte ganger Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Her er den usensurerte teaser traileren... Lenke til kommentar
alx^ Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Husk at det kommer kanskje kun på stadia :\ Kommer på Gog også, de har nylig annonsert det på Facebook siden sin. Ja det ser ut som det kommer på Gog,Steam osv men det kommer nok ut på Stadia før det (Exclusive) Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hva er dette for noe greier? Aliens??? Hadde gleda meg enormt til dette, men nå blei jeg litt skeptisk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hva er dette for noe greier? Aliens??? Hadde gleda meg enormt til dette, men nå blei jeg litt skeptisk. Aliens? Det er vel en Illithid!? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Lurer på om det blir som de gamle ovenifra og ned (isometrisk) view eller first person! Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Husk at det kommer kanskje kun på stadia :\ Relativt lite trolig siden det vil kreve en god Internett linje for å spille. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hva er dette for noe greier? Aliens??? Hadde gleda meg enormt til dette, men nå blei jeg litt skeptisk. Aliens? Det er vel en Illithid!? Er det ikke nettopp det Illithid er da? Men ok, jeg innrømmer å ha sovet i timen! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Det er vel en Illithid!? Eg måtte google litt og vart nysgjerrig. Er du kjent med Forgotten Realms? Er det mogleg å gje ei enkeltsetningsforklaring på kva Forgotten Realms er? Er det noko som helst samanheng mellom dei ulike spelseriane og historiene? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Da må nok noen andre forklare. Har ikke spesielt erfaring med det dessverre. Først så trodde jeg det var en av skapningene ifra Cthulhu bøkene. Men det blir vel ikke helt riktig.. Sikkert noen andre som kan det her på forumet.. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 på tide å teste ut vektøyet som syr alle spillene i baldursgate til et sammenhengende spill igjen da: Baldur's Extended World Da får man virkelig testet ut karakterbyggingen sin Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Da må nok noen andre forklare. Har ikke spesielt erfaring med det dessverre. Først så trodde jeg det var en av skapningene ifra Cthulhu bøkene. Men det blir vel ikke helt riktig.. Sikkert noen andre som kan det her på forumet.. Er det ikke nettopp det Illithid er da? Men ok, jeg innrømmer å ha sovet i timen! Man møtte dem i Baldurs Gate 2 Ble kidnappet og måtte kjempe i en arena. Mener man møtte dem i underdark blant annet. Info her: https://forgottenrealms.fandom.com/wiki/Mind_flayer Lenke til kommentar
Trazzer89 Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hva er dette for noe greier? Aliens??? Hadde gleda meg enormt til dette, men nå blei jeg litt skeptisk. Aliens? Det er vel en Illithid!? Du har rett, også kalt Mind Flayers Lenke til kommentar
Trazzer89 Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Det er vel en Illithid!? Eg måtte google litt og vart nysgjerrig. Er du kjent med Forgotten Realms? Er det mogleg å gje ei enkeltsetningsforklaring på kva Forgotten Realms er? Er det noko som helst samanheng mellom dei ulike spelseriane og historiene? I rollespillet Dungeons and Dragons har det blitt lagt forskjellige "univers" eller "campaign settings", og den mest populere av de er Forgotten Realms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå