Redaksjonen. Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Posten inn i elbil-produsent: Vil sikre at de får tak i nok kjøretøyer Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Brev der det fysiske innholdet ikke har noe verdi, bør bli forbudt ASAP. I.e Faktura, infoskriv og verst av alt; reklame kamuflert som personlig adressert post. 1 Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 "Rekkevidde kan tilpasses behov, og lastekapasitet er oppgitt til 1000 kg" Eller kanskje behovet ( og vekta ) må tilpasses batteriet... Hvorfor ikke bruke batteri med hydrogen som rekkeviddeforlenger, så øker bruksområdet for bilene?- Som antagelig da trenger å være færre i antall også. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Hvorfor ikke bruke batteri med hydrogen som rekkeviddeforlenger, så øker bruksområdet for bilene?- Som antagelig da trenger å være færre i antall også.La meg gjette: 1. "Bybilene" de starter med nå har ikke behov for fordelene med Hydrogen. 2. Hydrogenstasjoner er svært lite utbredt og dyrere å installere enn ladestasjoner på kontoret. 3. Hydrogen er og vil forbli mye dyrere per km enn ren batteridrift. Til slutt: Nei, det er nok lite sannsynlig at det er behov for færre biler hvis man velger hydrogen. Det vil nok være tilfelle om man skal få samtlige biler over til elektrisk drift, men foreløpig er det snakk om varebiler som kjører rundt og leverer på relativt begrensede områder. Endret 7. juni 2019 av Nimrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå