Øystein.F. Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Den årlege E3-messa er snart over oss, og vi ramsar opp kva vi gler oss til.FEATURE: Her er 11 spel vi ser fram under årets E3-messe Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Eg vil ha ei Gothic 5 fra pirahna bytes Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Enda et remake av Final Fantasy VII, klare de ikke å lage et nytt spill snart i denne serien? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Er egentlig kun Borderlands 3 jeg ser frem til. Får bare håpe de tar til vett å gir det ut på Steam. 1 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Lenge siden jeg har hatt så mye å glede meg til. BL3, VTMB2, Cyberpunk 2077 etc. Nå mangler bare et nytt Mass Effect spill så er jeg superhappy. (Må bare få tid til alt dette her). Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Er egentlig kun Borderlands 3 jeg ser frem til. Får bare håpe de tar til vett å gir det ut på Steam. Tror det blir morsomt med BL3 ja. Ser det er mange som er opptatt av å få det på Steam, men det er ikke viktig for meg. Jeg liker steam, men bruker også Origin, Epic etc. Lenke til kommentar
Krigsmaskin Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Jeg trenger kingdom of amalur 2 wæææ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå