flagger Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 eg har vert ganske sikker på at det ikkje er java på t68i heilt te eg såg på dintelefon.no der stårdet att t68i har java. noen som vet noe mer sikkert? telefonen min er egentlig ein t68 men er oppgradert til t68m eller ka det hetter. men vist det er sånn att den har java noen linker takk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 T68i har ikke java. De har nok gjort en liten feil. Lenke til kommentar
flagger Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) ok då er det klart men koffor har ingen lagd noen spill til t68i eg veit da går an for på "fun & downlaods" på SE sine sider er det lakt ut eit spill til t68 for nedlasting Endret 23. desember 2003 av flagger Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ok då er det klartmen koffor har ingen lagd noen spill til t68i eg veit da går an for på "fun & downlaods" på SE sine sider er det lakt ut eit spill til t68 for nedlasting Jeg har aldri hørt om noe sånt for t68i. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg tror de har noesom heter Mophun. Lenke til kommentar
flagger Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 vist der seer inne på sonyericsson sine fun sider så vil dere finne ut att det går an og laste ner eit spill til t68i Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg tror de har noesom heter Mophun. T68i støtter ikke Mophun heller. Telefonen ble i sin tid designet for proffklassen, dermed er ikke ungdom den største målgruppen og spill på telefonen er ikke det som blir prioritert da. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dette er en gøy side som jeg lekte meg med når jeg hadde T68i.Ikke spill men themes. http://synctown.com/freethemes/index.htm ,men du visste vel om den.? Lenke til kommentar
flagger Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 tusen takk for det viste eg ikkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå