Prometheus Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg prøver å finne kontrollere med flest mulig utganger på, IDE(PATA) eller SATA. SATA kort på 20/24 kanaler, eller PATA(IDE) med 10/12 kanaler hadde vært glimrende. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Eneste forslaget jeg har da, ettersom du ikke skal ha SCSI så tror jeg du må handle inn 3-4 stykker av denne her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...5&GrpID=11&s=pl Lenke til kommentar
Prometheus Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Har sett på den, såklart det er en mulighet, men det er litt begrenset hvor mange pcikort jeg får plass til... Derfor hadde en løsning med mange utganger på et kort hvert best. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har sett på den, såklart det er en mulighet, men det er litt begrenset hvor mange pcikort jeg får plass til... Derfor hadde en løsning med mange utganger på et kort hvert best. det finnes dessverre ikke du får dem med 2 kontrollere og x2 disker samme gjelder egentlig s-ata men med scsi er det mulig med 15x2 av syv like enheter Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 3ware har både 4- 8- og 12-kanals kontrollere for P-ATA og S-ATA, finnes bl.a. hos Quad. Fungerer svært bra, men koster desverre noen kroner. Større enn 12 kanaler har jeg sett bilder av, men jeg har aldri sett noen butikk som fører dem, eller noen tester av dem. Kan bare anta de koster "usaklig" mye penger. Lenke til kommentar
Prometheus Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 whoa, prisene fyker jo i været så fort det kommer opp i 12 kanalers... spørs om det blir en løsning med flere 8 kanalere gitt... ellers takk for tips, og god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå